Ga naar inhoud

Mommyrocks : 1 Juli 2014 : Dr. Kingma : Slotervaart Ziekenhuis : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Even kort voorstellen. Ik ben een 31 jarige alleenstaande moeder van een geweldige dochter van 4 jaar.

Vorig jaar Juni heb ik mijn borstprotheses laten verwijderen na 12 jaar (Mc Ghan 280cc)

Ik dacht dat ik er toen wel klaar mee was en heb toen besloten om geen nieuw protheses te nemen. Nu bijna weer een jaar verder voel ik me toch wel "ongelukkig" zonder wat vollere borsten. Ik ben best breed gebouwd en niet super slank, dus vandaar dat ik weer voor een BV ga. Ik ben vandaag bij Dokter Kingma geweest, zij heeft vorig jaar Juni ook de explantatie gedaan, en ik krijg dus 1 Juli weer nieuwe borsten. Dit keer wel iets groter 415cc Mentor op de spier. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er heel veel zin heb! Het contact met dokter Kingma is ook heel fijn dus ik heb er alle vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je niet helemaal happy bent zonder vollere borsten, en daarom toch opnieuw kiest voor protheses.

Heb ook even je commentaar gelezen op een andere topic, en het lijkt me idd niet makkelijk geweest allemaal, helemaal omdat je klachten niet over gingen na de explantatie, en vind het super dat je toch weer voor je droom gaat om vollere borsten te krijgen

Zelf ga ik voor de 5e keer onder het mes wegens steeds terugkerende complicaties, en mensen zeggen ook wel eens tegen mij, joh, waarom laat je ze niet verwijderen, maar de gedachte om terug te gaan naar mijn voorsituatie is voor mij geen optie, dus ga ik toch weer voor een operatie en blijf er vertrouwen in houden dat het nu goed gaat en blijft

Ik heb zelf geen ervaring met Dr Kingma, maar weet wel dat zij goed bekend staat, en als je gevoel bij haar goed is , is dat altijd een pluspunt, ook omdat zij je hele voorgeschiedenis kent

Heel veel succes en voor je het weet is het 1 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Desert-Rose

Ja D'r Kingma is echt een hele aardige en begripvolle dokter.

En ik ben echt heel blij dat ik na 1 juli weer "mezelf" ben. Ik denk dat ik het niet gedaan had als mijn klachten verminderd of weg zouden zijn. Gezondheid is toch het belangrijkste, helaas is dat bij mij niet gebeurd en ga ik weer voor een BV.

Bedankt voor je reactie en heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik kan me voorstellen dat je nu toch weer voor een bv gaat.

Moet er zelf niet aan denken om weer terug te gaan naar mijn "oude"boobies

Succes met aftellen en veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@meska1

Ik had mijn protheses al 12 jaar. Ik had er plezier van gehad, ben er blij en gelukkig mee geweest enz. Toen ik ook al die klachten kreeg dacht ik; ok ze moeten er gewoon uit, het zal wel met de klachten te maken hebben. Uiteindelijk bleek ook na mijn operatie dat de protheses "gezweet" hadden! Dus daar kunnen de klachten mee te maken hebben maar het hoeft niet. Alles is dus vaag.

Nu een jaar later zonder (mooie) borsten en geen verbetering wil ik toch weer graag voor een BV gaan. Ik dacht dus dat ik er klaar mee was maar ik ben nu niet gelukkig met de "borsten" die ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je niet bang dat je toch ASIA zult krijgen bovenop de klachten die je al hebt? Autoimmuunklachten zijn wel een contraindicatie voor implantaten. Onderzoeken wijzen naar het optreden van klachten als de siliconen buiten het kapsel komen. Dat doen ze niet altijd, maar het kan altijd gebeuren. Met een scheur gebeurt het wel eerder dan via zweten. Aan de andere kant, als je je met implantaten "jezelf" voelt, dan is dat wel belangrijk. Ik voel mij juist niet mijzelf met implantaten, dus daarom ben ik weer gaan surfen en zo vond ik ook die ASIA info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lodieke

Ik heb de klachten ongeveer 4 jaar geleden gekregen na de geboorte van mijn dochter.

Toen had ik al 8 jaar implantaten. Een aantal van de klachten heb ik al heel mijn leven en een paar zijn er dus 4 jaar geleden bij gekomen. Er werd o.a reuma/fybromyalgie vastgesteld. Ben de medische molen in gegaan, bloedtesten en zware medicatie gehad waar ik alleen maar zieker van werd. Ook ben ik op mijn 17e aan beide knieën geopereerd en nu dachten ze dat dat misschien al jeugdreuma is geweest. Al met al voel ik me de laatste 4 jaar dus alles behalve top en val ik vaak 's avond tegelijk met mijn dochter in slaap zo moe ben ik. Daarom vorig jaar de explantatie gedaan omdat ik ze toen dus al 12 jaar had en ik dacht misschien verminderen mijn klachten nu ook?!

Maar helaas heb ik daar niks van gemerkt, en heb ik nu ook nog eens een hele kleine en slappe cup waar ik allesbehalve blij van wordt. Dus tja wat er gaat gebeuren als ik weer implantaten heb.....ik weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.