Jump to content

Slapend gevoel in handen na een borstvergroting.

La Dolche B

Recommended Posts

Hallo.

Het is nu 3.5 maand geleden dat ik mijn borstvergroting onderging. Sinds een week heb ik last van eén slapend gevoel in me arm/handen.

Vanmorgen heb ik contact opgenomen met de kliniek maar mijn chirurg was niet aanwezig en de assistente wist niet of dit wel normaal was.

Herkend iemand dit?

hallo,

Het klink alsof er iets drukt op een zenuw, dat er een zenuw een beetje knel zit, dit kan komen doordat je misschien een verkeerde beweging hebt gemaakt, maar ik zou als dit blijft gewoon even een afspraak maken met je pc, en anders desnoods even langs je huisarts, dan krijg je in ieder geval zekerheid

Ja klinkt als een gevoelsstoornis... Ik zou ook nog even contact opnemen en anders met je dokter als het lang aanhoud.

Ik weet ongv hoe het voelt, maar dat heeft een andere reden :). Wel een irritant gevoel hoor!

hey,

ik DENK (ben geen dokter) dat er vocht ergens in je arm zit wat je zenuw knelt..

tenminste als er een zenuw gekneld word krijg je een slapend gevoel..

heb ik tenminste ook last van gehad toen ik zwanger was in me arm..

mischien heb je door de operatie vocht in je armen gekregen??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.