Ga naar inhoud

mrska1 : mei 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

caro66 ik sportte ook 6 dagen in de week en vond het ook echt een groot minpunt dat ik minimaal 6 weken niet mag/kan sporten. maar aan de andere kant je krijgt er iets moois voor terug. en als je eenmaal je boobies heb dan vind je het echt niet zo heel erg meer.. ik dan

tuurlijk mis ik het sporten wel. maar na 6 weken mag ik het weer rustig gaan opbouwen.. zal wel weer helemaal bij het begin moeten beginnen dan maarja, ik letnu gewoon goed op wat ik eet.

en boobilicious: ik ga nu inderdaad maar even afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Zou me niet te veel zorgen maken hoor. Ik had een lege 75B na de operatie 75D en inmiddels 6 mnd verder 75e/70F.

En ik had slechts 300cc voor de spier. BH maat zegt niet zoveel hoor. Ik vind ze eruit zien als een kleine D.Als ik sommige natuurlijke E cups zie, dan vind ik die van mij echt kleiner.

Het verandert echt nog wel. Je went er wel snel aan.Ik vind ze nu al weer gewoon lijken. Maar absoluut niet huge.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Anoniempje , ik zal gewoon geduld moeten hebben :106: het is niet anders , ja inderdaad

op je eten letten ,maar dat doe ik al . :47:

Het is gewoon het dagelikse ritme , je sport ... maar ik ga eerst maar van mijn mooie boobies dan genieten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahhhhh.... A..s maandag om 8.00 uur gaat het gebeuren ! In Groesbeek .Brrrr best wel spannend!

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen , vooral om dat ze achter de spier worden geplaatst ,

daardoor pijnlijker ? We gaan het mee maken !

Nog even een kunstnagel verwijderen , er moest iedergeval een vinger vrij zijn van acryl voor de operatie ,ze

moeten je hartslag kunnen meten.

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gelnagels.. moeten die er echt af dan? mijn pc heeft hier nix over gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cleo ,

nee je hoeft ze niet allemaal te verwijderen hoor , één nagel even vrij maken van acryl of gel .

Vraag maar even na bij de kliniek , heb ik ook gedaan .

En ik heb via deze site ook de informatie gekregen van vrouwen die net een borst operatie achter de

rug hadden en dus ook kunstnagels hadden .

Één kunstnagel verwijderen is voldoende ..

Operatie 19 mei 2014 , van 375 CC naar 700 CC , High profile / Rond / Dual plane / Mentor.

Achter borstspier . In Groesbeek . PC Frans Straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gisteren gestuurd naar mijn chirurg en net antwoord gekregen

hij zei

"geen probleem"

ik denk dat ie gek word van al mijn vragen via mail :P

heb er al wel wat gestuurd hoor

eerst begonnen ze met "beste,.." en eindigde ze met "mvg"

nu is het gewoon

"geen probleem"

en nix meer :106:

nouja :P nu aat ik hem maar met rust tot de operatie haha :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook heel veel vragen , het is handiger als ze een lijst verzamelen met al deze vragen

en deze dan meegeven aan hun clienten .

Of plaats het op de site van de kliniek , handig toch ?

Cleo heel veel succes en sterkte 23 mei , ik mag iets eerder , maandag .

Operatie 19 mei 2014 , van 375 CC naar 700 CC , High profile / Rond / Dual plane / Mentor.

Achter borstspier . In Groesbeek . PC Frans Straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook heel veel vragen , het is handiger als ze een lijst verzamelen met al deze vragen

en deze dan meegeven aan hun clienten .

Of plaats het op de site van de kliniek , handig toch ?

Cleo heel veel succes en sterkte 23 mei , ik mag iets eerder , maandag .

Operatie 19 mei 2014 , van 375 CC naar 700 CC , High profile / Rond / Dual plane / Mentor.

Achter borstspier . In Groesbeek . PC Frans Straten.

zou zeker handig zijn!!

en bedankt !

jij ook veel succes he ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie achter de rug . High profile rond dual plane , mentor.

700 cc .

Operatie in Groesbeek Bij PC Straten .Via kliniek Diana Gabriels .

Operatie is zeer goed gegaan , en ik heb prachtige mooi borsten ! Ik ben er erg blij mee , prachtig! .

Nadeel : veel pijn ze zijn achter de borst spier geplaatst. Vandaag tweede dag slik ik veel pijn stillers . De druk op de borst is enorm en slapen gaat slecht. Maar niet te min ik heb er hele mooie boobies voor terug gekregen . Foto's volgen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey caro66.. super dat je operatie goed is gegaan!

en ook leuk dat je er nu al zo tevreden mee bent.. ze worden nog mooier :)

ik had inderdaad ook zo'n druk op mijn borst en vooral in het midden tussen mijn borsten..

de eerste dagen zijn het ergst. het wordt met de dag minder. ik ben nu bijna 3 weken po en voel me al een heeeel stuk beter.

alleen slapen is nog vervelend. ben erg benieuwd naar je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging laatst trouwens bh's passen.

ik had een D gepast maar die was eigenlijk te klein.. maar toch is een natuurlijke D wel heel anders dan een D met prothes..

vind ze nog steeds iets te klein eigenlijk :(

maarja als ik een normale bh draag zullen ze er ook weer anders uitzien.. zal ook even een recente foto uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je mrska ! Vandaag dag 3 .

Even een terug val gehad , overgegeven ...

Veel pijn gehad en de druk op je borstkas was enorm ..echt heel erg .

Met pijnstillers nu draagbaar en ik voel me al weer een stuk beter, gelukkig .

Slapen is echt wel behelpen .

Maar zo blij met mijn prachtige borsten :-)

700 cc was het maximale wat er in kon.

PC Straten is geen voorstander van grote CC

Maar deze vond hij ook erg geslaagd !

Foto's volgen als ik mij weer een beetje beter voel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

vandaag is het 4 weken en 3 dagen geleden dat ik mijn BV heb gehad. het gaat steeds beter gelukkig.

zaterdag avond ging ik even de stad in voor een avondje uit, volgens mijn pc was dit geen probleem.

omdat mijn sportbh niet mooi stond onder het topje had ik een normale bh gepast. deze stond mooi maar ik twijffelde heel erg omdat ik bang was dat die geen genoeg steun of iets zou geven

toen heb ik er nog 1 over aangedaan.. de bh's zaten goed strak en als ik liep of bukte bleven ze gewoon goed zitten net als bij mijn sportbh. voor de zekerheid had ik deze wel meegenomen.

alles ging goed die avond, totdat iemand mijn arm ineens omhoog trok.. het deed echt pijn aan de onderkant van mijn borst.

thuis heb ik gelijk mijn sportbh aangetrokken maar ik heb die nacht en die dag erna echt pijn gehad in mijn borsten..

nu vroeg ik me af. komt dat door die normale bh's of door me arm of allebei?

zou het echt ZO slecht zijn om voor een avondje een normale bh aan te doen na 4 weken?? het was geen slappe bh..

ik heb ook gebeld naar de kliniek. ze zei het kan zijn dat je littekensweefsel is opgerekt of gescheurd maar dit is niet erg, kan thuis ook gebeuren.. lijkt mij wel erg toch?

ik ben een beetje bang nu :(

hoor graag antwoorden van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk voornamelijk door je arm omhoog te trekken, de uitputting van je lichaam doordat je op stap bent geweest en deels door die dubbele bh. Dat geeft toch heeel andere steun (sowieso, hoe kun je nu al normale bh's hebben? Je maat veranderd nog tot een maand of 3 toch?)..

Het kan altijd thuis ook gebeuren dat je bv slaapt met je arm omhoog, maar zn plotselinge beweging kan zeker negatief invloed hebben op je littekenherstel.

Maak je niet teveel paniek maar kap aub met eigenwijs zijn. Als je wilt gaan stappen trek je maar iets anders aan waarin je sportbh wel goed staat of niet opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik hoefde maar 4 weken een sportbh aan na mijn bv, dus het kan echt geen kwaad om na vier weken een andere bh aan te trekken voor een avondje :)

Het probleem is alleen dat je arm abrupt omhoog ging, dat kan iets aan je kapsel getrokken hebben... Op zich zal dit wel gewoon herstellen hoor, en van 1 littekentje in je kapsel, krijg je geen kapselcontractie. Om contractie te krijgen, moeten er meerdere littekentjes in je kapsel gaan samentrekken.

Probeer je gewoon nu wat rustig te houden, en nog even lekker veilig die sportbh te dragen. Dan maar wat meer gesloten kleren aan ;)

Geen zorgen maken he ;) Komt wel goed. Maar rustig aan de komende twee weken ;) Je armen omhoog opbouwen, en diegene die je arm wil lenen, geef je maar een draai om z'n oren :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog geen bh's. Deze was van een vriendin van mij die ook een bv heeft gehad en toevallig hebben wij NU dezelfde maat... of het met uitputting te maken heeft denk ik niet? Dan had de pc toch wel gezegd van ga nog even niet uit want dat is te zwaar voor je..

Ik weet dat een sportbh beter was geweest. Maar dat iemand aan mijn arm ging trekken kon ik nooit weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja ik zie het haha!

maar inderdaad, dat lees ik wel vaker. dat sommige mensen ze maar 4 weken aanmoeten of daarna alleen nog maar snachts.. daarom dacht ik ook van zou toch wel effe kunnen.. het is niet dat ik het na 2 weken al deed.

ik houd nu inderdaad gewoon mijn sportbh aan.. denk na die 6weken dat ik hem ook snachts nog aanhou.

rustig aan doe ik ook :) wil wel dat alles goed geneest..

zal me geen zorgen meer maken hihi.. en gelukkig dat je niet zo snel kapselvorming krijgt..

dankjewel voor je berichte :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei dat kapselvorming niet kwam doordat ik teveel gedaan had oid de eerste weken maar gewoon pech gehad... na de her operatie mocht ik na 2 weken al zo goed als alles weer doen dus ja.. wat nou waar is over kapselvorming ik vind het maar vreemd allemaal.

Maar na 4 weken een normale bh lijkt me echt geen kwaad te kunnen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi,

afgelopen vrijdag was ik 9 weken po.

een paar dagen geleden voelde ik al rimpels aan de onderkant/zijkant van mijn borst.. als ik voorover buk voel ik het ook heel erg aan de binnenkant van mijn borsten.

dit is toch niet normaal, na zo kort al. en wat is eigenlijk de oorzaak van rimpels?

over een maandje heb ik mijn 3 maanden controle en dan ga ik het zeker bespreken. maar ik weet dat ze hier niks aan (gaan) doen

als dit erger word of zichtbaar word ik echt gek.

iemand advies of die mij gerust kan stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste voelen wel rimpels als ze bukken.. Dat is de zwaartekracht..

Bij mij zie je ze helaas al en dat was al met 4 weken po.. Vooral aan de binnenkant baal ik erg van.. En dat is als ik gewoon sta..

Maar dat je bukt en dan rimpels voelt is denk ik gewoon normaal hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook toen ik de mentor prothesen had.. zolang je ze niet ziet lijkt me dit normaal. Das gewoon de prothese zelf die niet een perfecte bol is (anders zou hij namelijk geen impact kunnen opvangen) en je huid/weefsel die niet dik genoeg is om dat echt te vullen..

Risico van het vak zeg maar.. hoewel ik bij de motiva die ik nu heb nog geen rimpels voel, maar ik ben pas 10dagen PO, dus miss komt het nog wel, hoewel motiva wel minder rimpelt geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt vervelend he nies.. zie je het heel erg?

Barbielena.. dus mijn huid/weefsel is niet dik genoeg ?? anders zou je geen rimpels zien/voelen. of begrijp ik je nu verkeerd.

komen rimpels alleen voor voor de spier of ook bij dual ??

ik wist wel dat de kans groter was bij voor de spier, ook met het voelen van de rand van je prothese. maar rimpels.. kan ik me niet meer zo heel veel van herinneren dat ik het daar uitgebreid over heb gehad met mijn pc

minder dit :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.