Ga naar inhoud

Ervaringen myfreeimplants?


Mi1994

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb even getwijfeld maar toch besloten me aan te melden op dit forum. Ik ben 19 jaar en word over een tijdje 20. Al jaren heb ik een issue met mijn borsten. Ze zijn vrij slap en gezien ik nu af aan het vallen ben word dat alleen nog maar erger. Ik wil heel graag een borstvergroting als ik genoeg ben afgevallen (nog 7 kg te gaan). Natuurlijk daarnaast super bang dat mijn borsten alleen nog maar kleiner worden.. Helaas heb ik hier de financiele middelen niet voor omdat ik student ben en dit voorlopig nog wel even blijf. Ik las hier en daar dat mensen gebruik maakte van de site myfreeimplants. Sterker nog, ik kwam die naam hier tegen en ben gaan googlen. Ik snap echter niet precies hoe het in zijn werk gaat nadat je het geld bij elkaar hebt en de betrouwbaarheid ervan. Ik heb namelijk een vriend en ik ben niet van plan 'nudes' te gaan plaatsen. Hierom dat ik grote twijfels trek bij deze website.

Mocht er iemand ervaring hebben met deze website dat hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb daar een poos geleden ook naar gekeken omdat ik veel mensen erover hoorde.

Maar ik vrees dat je hier toch naakt moet gaan om wat geld binnen te kunnen halen..

Het is echt een vleeskeuring, je wordt betaald door je lichaam online te zetten..

Vind het persoonlijk verdomd veel lijken op strippen/naakt foto's/video's, want via filmpjes verdien je nog meer..

Zou het niet doen als ik jou was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik weet dat er meiden hier zijn geweest die het via deze weg hebben gedaan.

Vind het zelf ook echt zo'n vleeskeuring en je moet mannen op wat voor manier toch gewoon vermaken.

Ik zou de zoekbalk even gebruiken om te zoeken naar de meiden die dit ook hebben gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je bij sommige klinieken ook je borsten op afbetaling krijgen. Er zijn veel meiden die dat doen. Misschien iets voor jou?

Ik weet niet of dat gaat, gezien ik geen echt inkomen heb. Ik krijg alleen maandelijks 775 Stufi en 72 zorgtoeslag.. ik weet niet of daar afbetaling mee kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suusje<3

Klinkt helemaal niet betrouwbaar vind ik en ook heel apart hoe het in zn werk gaat...ik zou het zelf zeker niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je leest ook dat het wel drie jaar kan duren! Dan lijkt het mij, als je het zo graag wilt, je misschien wel een bijbaan te voor kunnen nemen.

Dan heb je het A sneller en B is het een stuk veiliger en ben je niemand iets verantwoord!

Persoonlijk zou ik het niks vinden om mijn beelden te "verkopen" aan vreemde mannetjes. Maar goed als je het zo graag wilt, kan ik het enigszins begrijpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.