Ga naar inhoud

NooBoobies : 23 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Halloo meiden,

Al jaren denk ik erover na om deze stap te zetten en nu weet ik het zeker, ik durf en ik ga het gewoon doen. Deze week ga ik bellen om een consult in te plannen. Ik hoop dat ik dan eind dit jaar geholpen kan worden. Ik zou wel eerder willen, maar omdat ik (voor nieuwe boobies) fysiek inspannend werk doe neem ik 8 weken vrij en die tijd wil ik dan wel financieel kunnen overbruggen.

Ik ben 24 jaar, 162cm, en 52kg. Nu heb ik een 75A'tje maar wil zo groot mogelijk ^^

Groetjes

Nooboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een meid gefeliciteerd met je besluit! Verstandig dat je goed de tijd neemt voor herstel, al is het wachten zoooo lastig als je eenmaal je besluit hebt genomen.

Waar ga je naartoe voor je eerste consult?

Goooeedd... Helemaal overheen gelezen, je gaat naar Nio.. Excuse me.

Ben ik ook geweest en ben heel tevreden met 500cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Catlover: bedankt voor je reactie!

Net met het SLAZ gebeld, de telefoniste zei dat ik een verwijsbrief van de huisarts moet hebben (sinds 1 januari) dus dat is wel lastig. Ik zit door mijn verhuizing namelijk een beetje tussen huisartsen in. Dus nu eerst maar een nieuwe huisarts vinden voor ik een consult kan plannen.

Vraag me wel een beetje af of ik daar nog op problemen kan stuiten, dat de huisarts mij niet door wilt verwijzen ofz.

Achja, ik heb nog genoeg tijd voor oktober en de telefoniste kon me nog wel vertellen dat ik in principe na het consult vrij snel aan de beurt kon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Welkom op het forum!!

Wat goed dat je de tijd gaat nemen om te herstellen. Ik denk dat het soms toch wel onderschat wordt.

Bij Nio ben je in goede handen in ieder geval. Er zijn hier al heel wat meiden voor jou geweest ;)

Veel leesplezier op het forum!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Jaa! Nooboobies heeft een datum!

23 oktober gaat het gebeuren, de implantaten zijn rond en ze worden voor de spier geplaatst.

Hoeveel cc weet ik eigenlijk niet. Ik heb de protheses gepast en bij eentje zei ik, dit wordt het.

Wel weet ik dat ik een sportBH 75E moet aanschaffen en meenemen :101:

Dr. Nio is een erg vriendelijke man en het voelde meteen goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik ga je ook volgen hoor haha ik krijg 400 voor de spier ook door Nio! Wel in Rotterdam haha. Zie ook dat we even oud zijn en even lang.. Ik ben alleen wat zwaarder en breder ik heb nu 80a en geen idee waar ik op uit ga komen. Leuk he dat je kan aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen, bedankt voor jullie reacties!

Ik ben heel blij dat ik kan aftellen, speciaal een appje op m'n tel gezet, nog 86 dagen!!

Ga in september nog voor een tweede passessie, deze keer met het vriendje.

@Loek, wat jammer dat het niet is geworden zoals je hebt gehoopt! Ik krijg ze ook voor de spier. Wanneer wordt jij geopereerd?

@Lies, ik ga jou volgen ja, want jij bent maandje eerder aan de beurt :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna Allemaal oktober meisjes hier dus,

@Loek waar ga je het laten doen? Echt fijn is dat, een hele maand eerder (nog 85 dagen meisje!)

@Cherry jou ga ik volgen! Want ik ga ook bij dr. Nio.

Ik denk echt dat ik een beetje hard van stapel loop, nog bijna drie maanden en ik heb al 3 sportbh's aangeschaft! (75E) :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik moet me ook inhouden met kopen! Maar krijg een heel ding van hun wat ik de eerste week aan moet dus ze raadde me aan om pas na die week sportbh's te kopen zodat ik goede maat kan kopen... Kijken of ik dat vol ga houden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bevertje

Oh wat leuk meiden. Allemaal voor Nio. Ik heb vandaag zelf afspraak gemaakt voor half september bij Nio. Krijg 500cc en gaat bij mij om een wissel. Ik had 250cc maar vind ze te klein en zijn een beetje uitgezakt. Spannend. Ik ga jullie volgen. Spannend en nu maar aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat veel dames gaan er naar Dr.Nio

Ik ben jullie namen aan het noteren om tegen die tijd succes te wensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.