Ga naar inhoud

Voorstellen.... Milly, borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Milly, 46 jaar, bh-maat 75G/H en heb vorige week de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts gegaan om een verwijsbrief te halen voor een borstverkleining. Mijn huisarts vertelde dat zij zelf ook een bvk heeft gehad en zij adviseerde mij pc dr.Stook in het Albert Schweitzer zh in Dordrecht.

Vandaag gebeld voor een intake gesprek... helaas is dr. Stook ernstig ziek. Nu toch maar een afspraak gemaakt met pc dr. C.A.J. Holtzer aldaar. Komende week ga ik wel even terug naar mijn huisarts om te vragen of dit een goede 2e keus zal zijn.

Volgens de huisarts is een vergoeding via de zorgverzekeraar geen probleem. Hopelijk is dat ook zo...

Graag kom ik in contact met dames die ook door dr C.A.J. Holtzer geopereerd zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Milly,

Spannend allemaal hoor! Balen dat de ene arts ernstig ziek is maar fijn dat je bij een andere PC een intake hebt. Je kan inderdaad vragen of je huisarts met die ook goede ervaringen heeft.

Je bvk wordt vaak vergoed als je lichamelijke lasten hebt (aantoonbaar) en groter als D hebt. Het ziekenhuis of de kliniek weet vaak goed hoe dit ingediend moet worden, bij mij was het binnen een week goedgekeurd!

Succes met je voortraject.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Studente,

Hoe bedoel je 'aantoonbaar'? Ik heb maat 75 G/H, nek/schouder klachten, altijd pijnlijke borsten, een chronische pijnlijke plek rechts van mijn borstbeen (ter hoogte van de bh-beugel), ze zijn niet heel erg uitgezakt omdat ik erg stevige bh's draag. Fysio heeft geen verbetering gebracht. Zou dat dan voldoende zijn? Volgens mijn huisarts wel... ik hoop het maar, ben het echt heel erg zat!

Ik werk met kinderen, kan niet eens even mee-voetballen/rennen (pijn/schudden), moet altijd op mijn kleding letten (niet te bloot, niet te strak),ik ga niet mee zwemmen omdat ik me dan schaam voor mijn te grote borsten!

Ik hoop echt dat mijn aanvraag wordt gehonoreerd. Zo niet, dan ga ik er alsnog heel hard zelf voor sparen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Milly :48: ,

Ik zelf heb 7 weken geleden een Bvk gehad .(zie mijn operatie verslag )

Op de dag van mijn intake gesprek had ik al goedkeuring van mijn zorgverzekeraar , en 5 weken later ging

ik onder het mes .

Lichamelijk klachten spelen zeer zeker mee , maar er word ook gekeken naar de verhoudingen .

Dus lengte , omvang , gewicht , cupmaat .

Succes verder ....je kunt op het forum iig genoeg info en ervaringen vinden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Voor zover ik weet moet je dit inderdaad bij je verzekering aanvragen.

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk, maar er zijn er genoeg op het forum die dit wel hebben.

De pc zegt mij verder niks, maar misschien kun je via de zoekbalk rechts boven even zoeken? Wie weet kom je dat wel wat tegen.

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.