Ga naar inhoud

anatomische prothesen


Gast Suusje<3

Aanbevolen berichten

Gast Suusje<3

Hee Lucia89, ja zou het te druppelvormig kunnen worden dan?

Ik heb al vrij ronde denk ik, kijk maar bij mijn gallerij ;)

Vanaf vandaag nog precies 2 1/2 maand en dan wordt ik geopeerd, jij 6 dagen eerder zag ik! :)

Ik krijg 445 cc anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suusje,

je 'kent' me al, maar dacht zal hier nog even reageren op je vraag.

Ik ben tot nu toe heel blij met m'n anatomische protheses.

Ik ben zelf meer van de "skischans" borsten dan van de ronding bovenin. Daarom was anatomisch beter voor mij.

Daarnaast begreep ik dat je met anatomisch minder kans hebt op rimpeling/deuken die je evt kan gaan zien. Maar goed daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee.

Qua zachtheid moet het bij mij natuurlijk nog iets meer herstellen (nu 3 weken PO), maar ik vind de onderkant (waar de prothese onder je spier vandaan komt) nu al fijn en soepel aanvoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Jennifer120884

Ik weet nog niet zeker , had gekozen voor anatomische omdat zag natuurlijk uit

ben 1.60 en heb 75a heb ook borstvoeding gegeven ... ik krijg 375 cc ... maar vind rond ook mooi , ik wil gewoon dat niet lijk zo hang uit met anatomische .

Dat ligt helemaal aan je voor situatie hoor!!

Ik had zelf altijd anatomisch in mn hoofd, omdat dat het meest lijkt op een natuurlijke borst. Maar tegenwoordig zijn de ronde implantaten niet meer ala Victoria Beckham (en als je je goed in hebt gelezen weet je dat zelf ook wel) De ronde protheses vallen ook gewoon in druppelvorm. En ik heb ze achter de spier. Of het nu duurder of goedkoper is intereseert me niets. Als het maar mooi is. En mijn Nio's zijn mooi geworden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.