Ga naar inhoud

Help....wie weet hoe het zit.....


Naat71

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen bij mijn topic ( zo niet lees het a.u.b even) is mijn ervaring bij de wellness kliniek niet echt om over te spreken.

Ik heb hun op 1 april nog wat vragen gesteld zodat ik met de juiste informatie verdere stappen kan ondernemen, de kliniek reageert totaal niet meer!

Nou is dit in mijn voordeel omdat zo WEER te zien is hoe ze daar met je omgaan, maar heb echt antwoord nodig!

Nou denk ik zelf heel sterk dat Dr.Visser zelf deel uit maakt van de directie want het lijkt mij niet dat een kliniek hier trots op kan zijn! Maar nu haar het hand boven het hoofd willen houden.

Weet iemand van jullie hoe het daar zit?

Op hun facebook pagina laten ze andere weten het zeer te betreuren wat er met mij is gebeurd en zeggen ze al het mogelijke te doen........

Oordeel zelf maar ze houden de mensen dus zwaar voor de gek, ik hoor namelijk helemaal niets!

En ik kon er mee op de kermis gaan staan toch.....is dat betreuren?

Ben nu al meer dan 1 jaar met hun bezig! Ik zou trots moeten zijn op mijn borsten maar beheersen nu mijn leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Hoi Naat,

Wat een ellende zeg. Ik heb je verhaal net gelezen.

Heb je al een officiële klacht ingediend? Waarin je de situatie uitlegt en wat je van hen verwacht. Zou het ook echt via een brief doen. Hier moeten ze wel op reageren

Kan me zo goed voorstellen dat je hier erg verdrietig om bent. Vind het echt rot voor je.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen,

Zeker heb ik dat gedaan, maar juist omdat ze er heel slecht mee omgaan vraag ik me af wie de directie is.

Iedereen die mijn verhaal leest vind het niet kunnen maar de wellness kliniek of Dr.Visser nemen het niet echt serieus.

Ze hebben mij en vrienden en andere negatieve berichten van hun facebook pagina afgehaald en beloven mensen dus dingen die ze niet waar maken, erg slechte zaak!

Mensen moeten eerlijk weten hoe het zit zodat ze de juiste keuzes kunnen maken en niet achteraf voor verrassingen komen te staan.

Nogmaals ik begrijp dat er dingen anders kunnen lopen ook hun zijn gewoon mensen maar waar het mij omgaat is dat het opgelost moet worden.

Bedankt voor je berichtje!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel.

Precies ik baalde natuurlijk heel erg dat het nooit goed heeft gezeten en dus de operatie zoals beloofd niet is uitgevoerd.

Deze complicaties zijn ook nooit besproken!

Wel heeft ze mij vertelt dat ik nooit stevige borsten zou krijgen maar dat vond ik geen probleem, ze zien er nu natuurlijk uit.

Nu staat er in een verslag dat ze naar de arts schreef dat ik geen borstlift wilde i.v.m de littekens.......heb ik NOOIT gezegd!

Op mijn dossier staat echter dat ik er geen geld voor had.....twee verhalen, ook erg vreemd!

Dat ik geen geld daarvoor had klopt maar werd mij ook afgeraden omdat ik altijd hangborsten heb gehad zou dit geen zin hebben vertelde dr.Visser mij.....

Ik wilde alleen maar weten of ik een borstvergroting kon krijgen en dit was mogelijk, heb ook getekend voor wat ze mij netjes van te voren had medegedeeld...

En zo heb ik nog vele mailtjes die zichzelf tegen spreken.

Dus natuurlijk laat ik het er niet bij zitten, ik wil weer gelukkig worden en andere niet ongelukkig maken, dus mijn ervaring moest ik wel plaatsen.

Er zitten totaal geen leugens in van mijn kant dus als dit negatief is voor de wellness kliniek of Dr.Visser is dat alleen omdat mensen het net als mij zo ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personeel wellness kliniek ook op het forum!

Hoe weet je dat?

Wat erg voor je dat het zo blijft aanslepen. Dit hadden ze al lang moeten oplossen. Veel sterkte.

Ik weet niet hoe het juist zit met de directie in de wellness kliniek. Kan je niet helpen :(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit betrouwbare bron.

De waarheid zal boven water komen, er kloppen meerder dingen niet.

Ik blijf er in geloven....EERLIJKHEID DUURT HET LANGST.

Bij mijn naam kan je mijn verhaal terug lezen. ;-(

Bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in Belgie geweest bij dr.L.Visser.

Als Dr.L.Visser mij had verteld dat dit had kunnen gebeuren juist omdat ik hangborsten had had ik het misschien niet gedaan, maar alleen dat de plooien voelbaar en zichtbaar konden zijn en dat heeft ze ook duidelijk op het contract gezet,en daar wist ik dus van.

Als een lift noodzakelijk had geweest had ze de operatie niet mogen uitvoeren of mij hier duidelijk van op de hoogte moeten stellen en mij daar ook voor moeten laten tekenen!

Wat ik inmiddels begrepen heb is dat waarschijnlijk de pocket de eerste keer al te ruim is gemaakt, ( te snel klaar willen zijn)

De herstel operatie heeft daar niets aan veranderd, ze zeggen nu dat het erfelijk is maar in een artikel van Dr.L. visser schrijft ze zelf dat verslapping mogelijk is maar heeft ze het over jaren, bij mij heeft het nooit goed gezeten en daar gaat het mij om, niemand weet wat er naar jaren gebeurd en dan is het een heel ander verhaal.

Op het forum is een vrouw die precies het zelfde had en daarbij is het gewoon perfect opgelost, duurdere en betere protheses en geheel uit service, de arts vond het al vervelend genoeg voor haar, hoe netjes is dat.

Er kan altijd iets mis gaan........maar laat niet iemand ongelukkig rond lopen maar los het netjes op, voor beide partijen veel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je al eens bij een andere chirurg gaan horen? mischien kan iemand anders wel een juiste diagnose stellen ? wat een nachtmerrie maak je mee zeg :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.