Ga naar inhoud

Cath : 15 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Ik zweef al een tijdje rond op het forum

Een aantal weken geleden heb ik een consult bij F. van Straten gehad bij de kliniek van Diana Gabriels in Barendrecht. Ik heb daar nav het gesprek meteen een datum geprikt voor de operatie voor 15 december 2014 in Nijmegen bij f. van straten.

In principe staat er nu 350 CC ronde prothese dual plane voor mij vast.

Graag wil ik nog eens in november een keer langs om nog even zeker te zijn van aantal cc.

Ik kom van een A en wil graag naar een goede C, maar wel natuurlijk resultaat. ik ben 1.70 en 56 kilo

Ik heb 2 kids van bijna 4 en bijna 2 en zij zijn de eerste week logeren, daarna heb ik 2 weken vakantie.

Graag hoor ik of jullie nog tips hebben of op/aanmerkingen omdat ik nog geen uren research heb gedaan op internet...

vind dat er ook zo veel info op me afkomt dat ik er eigenlijk alleen maar door ga twijfelen.

zou graag ik contact komen met meiden die ook bij F. van straten zijn geweest en ongeveer zelfde vergroting hebben gehad

In ieder geval bedankt voor alle foto's en info die ik van jullie mag lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cath,

Ik ben ook via Diana geopereerd door Frans Straten en ben heeeel tevreden.

Ik kwam van een 75A/AA ( door lange tijd borstvoeding) en heb 425 cc hp dual plane gekregen en heb nu een 75 E. Het ziet eruit als een 75 D.

Als je me toevoegd kun je mijn foto's bekijken. Ik ben nu bijna 6 weken po.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Hai Cath,

Ik ben ook geopereerd door frans via diana en ben super tevreden!!

Frans is echt een hele goede chirurg en ik heb het hele proces als zeer prettig ervaren.

Via diana haar kliniek ook echt super geholpen:)) als ik vragen had via mail of telefoon altijd direct geholpen. Hele aardige meiden werken er ook!

Ik heb 375cc dual plane en mijn voorsituatie was 70A en nu heb ik een 70E wat eruit ziet als een volle C/kleine D zoals van te voren werd gezegd.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Diana is niet iedereen favoriet, maar gelukkig is het maar een tussen persoon.

Belangrijk dat je alles goed bespreekt met je pc en de adviezen van hem opvolgt.

Bij van Straten ben je in goede handen hoor. Er zijn genoeg meiden met mooie boobs bij hem vandaan gekomen ;)

Veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik ben gisteren geopereerd door frans straten. Ik ben 1.66 lang en weeg 47 kilo. Ik had een a cup en heb nu 275cc mentor rons high profile dual plane gekregen. Ik zal de fotos bijvoegen hoe ze op de operatiedag zijn geworden.

Diana stelde 350cc voor maar frans zei dat dit wel echt iets te groot voor me was door mijn slanke lichaam. Ik ben uitgegaan van zijn advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden bedankt voor jullie reacties,, heb het pas net allemaal gelezen :S

Ik had de wat mindere verhalen al gelezen over diane dus ben meteen bij frans van straten geweest

ik schrik eerlijk gezegd wel van bv princess die aangeeft van cup a naar cup e met 375 cc ! Ik heb aangegeven dat ik een goede c wil en advies is ook 350-375 maar ik vind E echt te groot als het zo zou uitvallen. Lijkt me ook zo lastig met bh's kopen.

Dat vind ik nog wel het allermoeilijkste om in te schatten hoe het er straks uit komt te zien.

Maris; ik vind die van jou echt heel mooi! zoiets heb ik wel in gedachten. Jij bent nog wel een stuk fijner gebouwd dan dus wat dat betreft zou ik wel iets meer cc kunnen denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.