Ga naar inhoud

Esther440 : mei 2014 :


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag heb ik een prothese wissel gehad. De eerste keer is 6 jaar geleden, daarna ben ik nog een keer aan mijn kapselvorming geholpen. En nu ben ik over gestapt naar de hydrogel zoutwater 440 cc dual. Nou afgelopen maandag voor de derde keer met goeie hoop weer onder het mes gegaan. Ik heb nooit last gehad van eerste twee keren dus ik was niet nerveus. Maar maandag toen ze mij wakker maakte op de operatie tafel had ik erg veel pijn. Ik werd daarna naar m 'n kamer gereden en er werd gelijk een verdoving toegediend, 7 X aan toe. Daarna was ik zo stoned dat alles oké voelde en ben ik naar huis gegaan. Eenmaal thuis zag ik een zeer duidelijk verschil tussen de borsten. Rechts zit lager en is zeker 3 cupmaten groter. Links is hoger en plat. Boven de linkerborst zit een enorme zwelling dat zo verschrikkelijk veel pijn doet dat ik aan de tramadol(morfine) zit.helaas ben ik ook helemaal ingetapt omdat ze bang waren dat de prothese naar de oude pocket zou schieten. Dit drukt ontzettend en maakt het adem halen erg moeilijk. Nu ben ik gister al terug gegaan naar de behandelend arts en die zegt dat het een zwelling is en dat ik spierspasmes heb. Maar ik denk dat de prothese gewoon te hoog zit. Richting het sleutelbeen. Wie oh wie herkent dit, want de pijn neemt toe en de benauwdheid helemaal. En als een prothese zo hoog zit zakt dat nog wel voldoende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de kliniek niet zwart maken. Want wellicht komt het nog wel goed. Maar na een derde keer dacht ik appeltje eitje. Nou scheef, groot verschil qua maat en een enorme zwelling. Maar gelukkig blijkt dat ik niet de enige ben daarin en dat alles toch goed verlopen is. Dat maakt het allemaal iets positiever voor me. Want ik zie er niet uut

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.