Ga naar inhoud

bh te strak of te los?


Aanbevolen berichten

Vraagje, ben vandaag 6wkn po!! Sinds gister draag ik weer bhs gelukkig.... zoo mooi hihi. Maar nu weet ik niet offie goed zit. Het voelt alsof de beugel op mn ribbe rust/duwt en de beugelafdruk staat in mn boobiez... is dit normaal of zit ie te strak? Als ik de schouderbandjes losser doe lijkt t nog erger... vroeger kocht ik altijd te grootte bhs blijkt nu dus dat zat nooit helemaal fijn en nu ben ik natuurlijk 6 wkn alleen maar elastisk vd sportbh gewent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat hij te strak zit hoor dan! Een afdruk mag zeker niet...

Om die reden ben ik voor m'n eerste nieuwe bh naar een lingeriezaak gegaan waar ze toch even opmeten en controleren als je past. Nu weet ik voor mijzelf waar ik op moet letten, want voorheen moest ik op niets letten want er zaten geen borsten in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal morge eens probere om m losser te doen... en ik zal eens n foto make. Want misschien zijn mn boobiez nog niet soepel genoeg da ken okk natuurlijk... en denk k alleen maar hoe strakker hoe beter stevig ze zitte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej... maar mn omtrek is 71cm en ik heb al 75 omtrek bh gekocht en grotere cup dan een e dan is mn bh niet mooi gevuld, nu issie rechts al niet helemaal gevuld op n klein stukje omdat mn rechterboob nog niet helemaal gezakt s.... dus ik weet t niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een grotere omtrek neemt, gaat je cup automatisch mee... De E cup van een 75 is dus iets kleiner dan een E cup van een 80.

Het zou dus kunnen dat een 80D perfect past!

Zo is het ook bij mj. Ik kocht altijd 75 op basis van m'n omtrek. Volgens wat ik meet (en de vrouw in de lingeriezaak ook), kom ik op een 75C uit. Na het passen bleek een 80B véél mooier te zitten: cups mooi gevuld en de omtrek comfortabel...

We mogen ons niet altijd vastpinnen op dat getal en die letter, maar passen en zien en voelen wat best zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik na de Bvk weer een normale BH mocht dragen , moest ik ook heel erg wennen aan een beugel BH.

Kon die in het begin maar een paar uur dragen ...maar nu is het geen probleem meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat je beschrijft heb ik ook gehad.. je boobs zijn nog niet helemaal gezakt waardoor de bh nog niet goed zit.. komt vanzelf!!

probeer eens een balconette bh, die zat bij mij wel goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej dankjewel allemaal.... ik hoef me dus nie druk te make.... ik moet zegge dat het me ook niet tegevalt een bh drage maar was bang dat ik hem veels te strak aantrok... ik heb er eentje die wat losser zit en die zal k vandaag eens uitprobere....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekeek net even je foto's maar heel erg hard zit de afdruk niet in je vel he? Had ik soms ook wel nog voor de ingreep. Ligt misschien aan het merk en dus de kwaliteit van de bh's ook? Alleszins kan het geen kwaad je te laten adviseren bij het bepalen van de maat.

Mogen bh's met pushup effect nu eigenlijk alweer meteen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hunkemoller bhs en supertrash bhs dus slechte kwaliteit is dat volgens mij niet en heb bij elke bh kopen me late advisere denk idd dat het gewoon is omdat ze nog niet soepel zijn en weer even wennen is aan überhaupt bhs drage. Mijn pc zei dat ik met 6wkn weer alle soortrn bhs aan mag dus ook push ups maar of dit al fijn zit is n 2de?! En veel meide hier word gezegt dat ze het pas met 3mnd mogen dragen dus ik weet t niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh? Push-up bh's mogen pas weer na 1jaar PO, de borst is daarvoor ook nog niet soepel genoeg, om gepushed te worden.

En dat kan leiden tot complicaties heb ik gelezen.

Als je last heb van je bh dan zou ik gewoon nog ff een tijdje een sportBH dragen, dan zijn je boobs gewoon nog ff niet klaar voor een bh ;)

Gewoon rustig aan beginnen, uurtje per dag, gaat dat goed? Dan twee uurtjes per dag etc.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis heb ik zowieso de sportbh nog aan en met werke ook, alleen als ik bv vandeweek n verjaardag had da is t wel leuk om n bh te kunne drage. En idd de balconette zit fijner dan de gewone plunge....

raar vd push ups eigelijk dat elke pc wat anders zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dokter heeft daar eigenlijk geen richtlijn over gegeven: gewoon vanaf vier weken mochten bh's weer. Als daar geen restrictie bij zit, neem ik aan dat ook push ups weer mogen. Tja, en wat is een push up he? Kan hard duwen of ook subtiel zijn :-). Vandaag alvast met een gewone bh rondgelopen en dat ging prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.