Ga naar inhoud

360cc welke cupmaat ongeveer als je rond 158cm bent


Lesley81

Aanbevolen berichten

Wie is er nog meer klein van stuk zoals ik 158cm en 60 kg met een normale bouw en heeft rond de 360 cc gekregen? Waar kom jij dan op uit?

Ik wil niet te kleine borsten krijgen, maar nog steeds natuurlijk. Iedereen die ongeveer dezelfde lengte is en meer of minder cc heeft en info wil delen is ook welkom hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,58 en heb 300cc en 350cc van mentor. Zit nu tussen een D en een E in (ligt aan merk bh) maar hier spelen meer factoren mee hoor hoe het uitvalt.. Welke vorm? Rond/anatomisch, high of extra higg profile, projectie dus, en van je voorsituatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1m 62, weeg 55 kg en kreeg 250cc ronde van Mentor moderate + profile voor de spier. Méér kon er echt niet in volgens de PC. Hou er dus ook rekening mee dat je er plaats voor moet hebben of het gaat er heel erg nep uitzien...

Ik kom met deze prothesen van een 75 A(A) naar een 75C/80B (afhankelijk van het merk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Hai Leslie,

Ik ben 1.60 en 48 kilo. Ik had cup 70A en heb ronde prothese van mentor gekregen 375cc HP en ik heb nu cup 70E. Het ziet er overigens niet uit als een E cup hoor!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet minimaal 5 posten hebben anders kan ik geen pf schrijven....

Ik zag dit zinnetje in een ander topic ook al staan.

Misschien leuk als je jezelf voorstelt in het voorstel hoekje? Dan kom je vanzelf aan die 5 post ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.