Ga naar inhoud

Nieuw op dit Forum


Steusie

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit Forum, wil graag een bv, en ben nog aan het sparen, kost 4000 euro, ben gister op consult geweest.

Ik ben kapster en de pc zei dat ik na twee weken weer kan werken, dat is mooi want ik werk alleen en ben dus zzp-er.

ik zie mooie resultaten op dit forum.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Super dat je al op consult bent geweest! Waar ben je geweest?

We raden altijd aan om zeker meerdere pc's te bezoeken. Het is namelijk zo dat iedere pc zijn eigen voorkeur en mening heeft. Als je op consult gaat kun je evt ook voorbeeld foto'd meenemen om te laten zien. Je kunt zo goed laten zien wat jij mooi vind en dan kan de pc kijken in hoeverre dit bij jou mogelijk is.

Die kosten voor een bv loopt nog al eens uit een. Ik heb bijvoorbeed 3000,- betaald, maar er zijn ook meiden die het voor 2600,- hebben laten doen. Geld speelt een rol, maar het belangrijkste is natuurlijk wel dat je door een deskundige arts wordt geopereerd.

We hebben recht boven een zoekbalk die je evt kunt gebruiken als info over iets specifieks zoekt en ander geef je maar een gil ;)

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi steusie

Ik ben ook kapster en hen 26 mei mijn bv., heb met mijn werk afgesproken dat ik 3,5 week vakantie heb en als ik terug kom dat laat ik het wassen en föhnen aan de stagiaires over haha dus alleen het knippen en kleuren dit zodat het herstel nog fijner verloopt. Vergrijp als zzp er dat dit anders is, zelf goed aanvoelen wat wel en niet kan.

Alvast veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.