Ga naar inhoud

M.elaniee : 7 juli 2014 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Melanie, 18 jaar oud.

Ik ben afgelopen zaterdag 3 mei op consult geweest bij ACCZ kliniek huis ter heide.

Ik word maandag 7 juli geopereerd door pc Van Onselen in Bocholt.

Het gaan druppelvormige silimed siliconen worden, 360 cc natrual, high profile en dual plane geplaatst.

Ik ben 1.65 lang en weeg 63 kg en heb nu een A cup.

Ik zou met 360 cc op een cup D uitkomen. Maar ik twijfel toch of ze niet kleiner zullen worden als ik hier de aantallen cc's lees en de cupmaten die het dan geworden zijn.

Ook heb ik diabetes type 1 en daarom extra zenuwachtig omdat ik meer kans heb op infecties/ontstekingen/langzame genezing. De hechtingen zullen daarom hoogstwaarschijnlijk blijven zitten omdat ze oplosbaar zijn.

Vind het allemaal erg spannend maar heb erg super veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Mocht je vragen hebben dan kun je die altijd stellen. Je kunt ook rechts boven de zoekbalk gebruiken om info te zoeken. Je kun bijvoorbeeld gaan zoeken naar operatieverslagen van andere meiden die bij deze pc zijn geweest.

Heel veel plezier op het forum!!!

Oja ik zal je titel nog even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Na je operatie kun je hier evt ook een verslagje neerzetten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi M.Elaine.

Ik wordt 26 mei geopereerd ook bij van onselen en ook 360cc

Ik denk dat het wel groot genoeg zal zijn ik zie ook bij sommige die ongeveer de zelfde cd's hebben dat die op een bh maat d/e en soms zelf f uitkomen ligt natuurlijk bij iedereen anders.

Als je echt twijfelt kun je toch een 2de consult aanvragen om zo je twijfels weg te nemen.

Succes alvast

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

De operatie was een weekje verzet, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver!

Ik word al om 7.15 geopereerd.

Ik ben gister al met mijn vriend naar bocholt toe gereden en we overnachten vlakbij de kliniek.

Mijn bloedsuikerwaardes schommelen zo gigantisch de laatste paar dagen, maar ik denk dat dat door de zenuwen komt.

Ik ga nu nog even proberen te slapen.

Een dezer dagen kunnen jullie een verslagje verwachten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk ben ik zover om een verslagje te plaatsen! :)

Om 7.15 moest ik in de kliniek zijn. Natuurlijk waren we er al eerder omdat ik er echt op tijd wilde zijn. Om kwart voor 8 werd ik gehaald en werden de laatste dingen doorgenomen en werden er foto's gemaakt. Het infuus werd geprikt en ik mocht op de operatietafel gaan liggen. Ik kan me niet herinneren dat er iets is gezegd dat ik aan leuke dingen moest denken oid, ik was gewoon in 1 keer weg haha.

Om kwart over 9 werd ik wakker en voelde ik me een beetje draaierig. Er werd goed op me gelet en gevraagd hoe het ging (vooral ivm mijn diabetes).

Om half 10 mocht ik naar de uitslaapkamer waar mijn vrienf op me wachtte. Toen we alleen waren zei ik meteen dat ik nogal teleurgesteld was over het resultaat omdat het er uitzag als een b cupje. Ik was er van overtuigd dat de implantaten per ongeluk omgeruild waren met die van degene die na mij geopereerd moest worden, zal wel door de narcose zijn geweest. Hij is voor me gaan navragen of er echt wel 360 cc in is gegaan. Even later kwam er iemand naar me toe om te bevestigen dat het er toch echt inzat en het ookhet maximale was wat er in paste.

Ik moest toen wat oefeningen doen die ik elk kwartier moest herhalen. Het herhalen ging niet, omdat ik ongelofelijk misselijk werd als ik stond. Ik moest toen ook nog een broodje eten, omdat ik gegeten moest hebben. Eten lukte ook niet goed omdat ik me niet goed voelde. Even later moest ik na een paar hapjes ook overgeven op de wc...

Toen ik weer gecontroleerd werd kreeg ik nog extra pijnstillers door mijn infuus omdat ik ontzettend veel pijn had. Het ging toen iets beter gelukkig. Even later moest ik toch weer overgeven helaas. Na een tijdje wachten met eten, heb ik het opnieuw geprobeerd en kreeg ik eindelijk het broodje op. Ik moest nog zelf naar het toilet kunnen en dan zou ik mogen gaan. Toen ik naar het toilet ging kwam helaas het broodje er weer uit..

Er werd mij verteld dat het misselijk zijn kwam door mijn diabetes.

Voordat ik naar huis ging kreeg ik nog een middel tegen de misselijkheid toegediend wat goed heeft geholpen.

Thuis gaat het oke, heb momenten dat de pijn niet te doen is, maarmet pijnstillers gaat het al veel beter gelukkig. Met mijn bloedsuikergehalte gaat het ook best goed.

Met het resultaat ben ik toch wel tevreden, het oogt al als een C. :)

Liefs,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Melanie

Wat vervelend van het overgeven maar idd zal van de narcose zijn en je diabetes.

En gelukkig dat je tevreden ben met je boobs en je zult zien ze zullen nog flink veranderen als ze zachter gaan worden e.d

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Het overgeven herken ik wel, ik werd om 9 uur geopereerd en kon uiteindelijk pas om half 7 's avonds naar huis omdat ik helemaal niks binnen hield! Dat kwam omdat ik de maximale hoeveelheid morfine had gekregen en daar kon m'n lichaam blijkbaar niet zo goed tegen.

Vandaag zal je je al wel beter voelen, rustig aan doen en veel water drinken. Bouillon ofzo kan ook als je je nog niet goed genoeg voelt om te eten. Dan heb je in ieder geval iets in je maag.

Ga je nou ook niet blind staren op het formaat, er gaat de komende tijd zooooveel veranderen! Laat het nu nog lekker even ingepakt zitten en ga rustig herstellen. Goed je pijnstillers nemen en dan gaat het voor je het weet alweer een stuk beter! Het is voor een goed doel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.