Ga naar inhoud

mama30 : april 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi :)

Ik ben een mama van 30 jaar.

Tijdens mijn zwangerschappen ben ik 30kg aangekomen en ook weer afgevallen.

Hierdoor zijn mijn borsten heel slap geworden en gaan hangen. Ging van een grote c cup naar een hele lege b cup.

Nu 3 weken geleden heb ik mij borsten laten vergroten bij accz door dr v.onselen met 410cc silimed prothese dual plane geplaatst.

Na de operatie dacht ik wAuw ziet er goed uit.

Nu ben ik wel wat onzeker, volgens de arts ziet alles er goed uit maar de linker ziet en voelt er totaal anders uit en zit ook hoger dan mijn rechter borst.

Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld maar t maakt me wel onzeker.

Als ik bel is t antwoord: geef het de tijd het hoort er allemaal bij

Iemand die mij gerust kan stellen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je onzekerheid ik heb nl hetzelfde voor. Ook h enige antwoord dat ik krijg is geduld moet hebben. Ik heb zojuist een foto geplaatst met daaronder wat mijn pc zei.. kijk ook eens bij de andere foto's daar heb ik een heel gerustellende reactie gekregen.. zakken of een mini ingreep. . Zonder revalidatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snoepje1984

Bedankt voor je reactie:)

Ik heb je foto's bekeken en lijkt een beetje op wat ik heb alleen bij mij is t veel erger.

Ik heb als je van de zijkant kijkt een hele dikke rand aan de bovenkant alsof de prothese naar voren komt, en de onderkant van mn borst staat heel ruim van mn huid af...beetje rare uitleg maar kan t niet anders beschrij en haha.

Heb eergister fotos gemaakt en doorgestuurd, de chirurg zegt dat t vocht is.

Hoop dat hij gelijk heeft maar blijf onzeker tot het weg trekt denk ik.

Ik vind t voor de rest wel heel mooi geworden bij jou!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies het zelfde. Afgelopen maandag geopereerd dual. En links zit veel hoger dan rechts. Alsof de prothese boven m'n borst zit. Helaas ben ik helemaal in getapt dus kan ik geen duidelijke foto maken. Maar een druk dat het geeft en moeite met adem halen. Ik ben zelf al terug geweest en kreeg het zelfde antwoord, zwelling neemt af. Maar ik zie het zelf nu niet erg positief in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is erg frustrerend om maar af te moeten wachten. ..

Ben ook bang voor kapselvorming want als ik google naar kapselvorming kom ik gelijkwaardige fotos tegen.

Maar ik wacht het allemaal maar af meer kan ik niet doen behalve onzeker zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi hoi,

ik ben bijna 9 weken po, heb silimed protheses gekregen,

na ongeveer 4/5 dagen kreeg ik een harde rand bovenkant borst.

gebeld, gemaild, foto's gestuurd en het is vocht...tenminste dat word gezegd..

wie heeft hetzelfde gehad? en hoe is het afgelopen? ik word hier zoooo onzeker van:(

vraag me af of het kapsel is?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... dit is wel heel apart... Hier moet je toch maar mee terug gaan naar je pc, want dit hoort natuurlijk niet... 9 weken po kan het eigenlijk ook geen vocht meer zijn (en zo ziet het er ook niet uit.. Is te plaatselijk)

Wat rot zeg!!

Ben je in accz geholpen? Het lijkt er een beetje op dat je prothese met de ronde kant niet zo goed op zn plek zit.. alsof de platte kant aan de kant van je tepel zit, maar ik kan er natuurlijk naast zitten... Ziet er alleen zo uit... Vreemd, want die silimed zou na een paar weekjes vast moeten zitten...

Hoop dat je snel bij je pc terecht kunt en dat ze je gerust kunnen stellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Na 9 weken mag je dit geen vocht meer noemen .... Het heeft inderdaad met je prothese te maken ,

Kapsel lijkt mij niet dit vorm niet zo snel in een korte periode ...

Je prothese zit gewoon niet goed . Maak een afspraak en laat je niet het bos in sturen.

En inderdaad er even naar laten kijken kan geen kwaad en het stelt jou gerust .

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama30, dit is zeker geen vocht alsook geen kapselvorming.

Ik ben nu bijna 3weken PO en aan mijn rechterborst heb ik bovenaan ook zo'n rand. Ik heb net als jij prothese van polyurethaan maar van het merk Polytech, maar Ik weet niet of het daarmee te maken heeft. 10 dagen PO ben ik op hercontrole geweest en toen heeft m'n dokter dit ook vastgesteld en zei dat dit de rand van m'n prothese was, deels kwam dit omdat ik nogal een dunne huid heb. Tijdens de operatie is hem dit niet opgevallen zei hij, maar aan m'n linkerborst toen wel en daar heeft hij ook iets meer werk aan gehad zei hij. Deze is dan ook heel mooi en niets aan te zien. We gingen nog enkele weken afwachten en dan zien of er iets veranderd was. Ik hoop natuurlijk dat dit nog wegtrekt. Op m'n foto's zal je het niet direct zien omdat ik er geen heb op staan van zijaanzicht. Hou me zeker op de hoogte hoe het met je verder gaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft je andere borst dezelfde vorm? Bedoel of die ook vlak is bij dd tepel?

Het ljjkt idd alsof de prothese gedraaid is?

Je zijkant ziet er net zo uit al bij mij als hij scheef zit. Echter blijft bij mij wel hetzelfde hij draaid niet om zn as zeg maar.

Tis net wat al gezegf is dag hij omgedraaid is?

Als het meteen binnen 5 dgn al zo was zou het wel goed kunnen dan toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm dit lijkt mij inderdaad geen vocht. Het ziet er heel apart uit.

Meid maak een afspraak, want dit klopt niet.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier onzeker van word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobie_87

Volgens zeggen kan een silimed prothese niet draaien...

Maar ben zo onzeker nu dat ik me afvraag of t wel silimed is?!

Bedankt voor je reactie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goeiemorgen:)

Sorry voor de late reactie..

De pc heeft gekeken en het schijnt weefsel van mijn borst te zijn.

Het is mogelijk dat het vanzelf wegtrekt, maar er is ook een kans dat het zo blijft.

Als het zo blijft dan moet ik over 9mnd terug komen en gaan we samen bekijken wat de mogelijkheden zijn om het te herstellen, dit is kosteloos voor mij! want de pc vind dat ik tevreden moet zijn met zijn werk:)

Ben echt heeeeeel erg blij.

Hoop dat t vanzelf wegtrekt maar fijn om te weten dat ik niet meer hoef te sparen voor een evt heroperatie!

Al heb ik dit niet zwart op wit.... maar goed ga ervanuit dat ik hem kan geloven.

Xx

Hou jullie op de hoogte hoe t allemaal gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mama30

Super goed bericht zeg toch wel fijn dat er een oplossing komt mocht het niet weg trekken ( ondanks dat vele altijd zeggen dat je bij accz geen gehoor krijg bij een klacht geeft dit wel even aand dat het ook anders kan)

Nou proberen er noet teveel mee bezig te zijn en lekker genieten .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bericht tot zo ver dus ! hopelijk trekt het snel weg.

En fijn mocht het toch niet weg gaan , dan is er een kosteloos herstel .

Prima oplossing , toch !

En voor jou een geruststelling .

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mama30

Super goed bericht zeg toch wel fijn dat er een oplossing komt mocht het niet weg trekken ( ondanks dat vele altijd zeggen dat je bij accz geen gehoor krijg bij een klacht geeft dit wel even aand dat het ook anders kan)

Nou proberen er noet teveel mee bezig te zijn en lekker genieten .

Groetjes

Het mama

Idd supergoed bericht!!

Hebben al die berichten over slechte nazorg en service van accz hier op het forum toch een beetje geholpen.

Ze lezen mee, dus echt fijn dat het uiteindelijk voor jou goed zal uitpakken!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.