Ga naar inhoud

Sarah83 : 7 mei 2014 : Dr. van Loock : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Morgen is mijn ingreep voor een bv gepland. Ik heb er heel lang over getwijfeld, maar de knoop is door gehakt en doe dit voor mezelf! Na 3 zwangerschappen en 2x borstvoeding te geven, heb ik amper een A, ik kom van een goede B. Ik laat nu 340 cc zetten.. 85C.

Ik ben wel wat bang en de zenuwen komen.. Maar nu lees ik hier van alle berichten die mij niet echt geruststellen. Vooral omdat ik 3 weken na de ingreep een weekje op reis ga, naar Djerba met het vliegtuig. Volgens mijn chirurg geen probleem. Mag alleen op de middag niet in de zon of geen uren in het zwembad liggen. De operatie en de reis gaan uiteraard door maar.. Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah.

Dus je gaf er 2 borstvoeding en de derde kreeg niet? :7:

hahahha grapje hoor.. kun je ook wel gebruiken een beetje humor voor de zenuwen van morgen.

komt allemaal goed.

Op vakantie gaan als je 3 weken po bent zou ik zelf niet durven, zelf ben ik gegaan na de 6 weken.. maar als je pc zegt dat het geen probleem is ,neem ik aan dat het okeej is toch?

Je moet ook in de ochtend of schaduw je littekens heel goed insmeren en het liefst er nog wat overheen maar je hebt uiteraard ook nog je sportbh aan dan want die draag je 6 weken in totaal..

Ik weet niet of je voor de spier of achter de spier neemt?

voor de spier is sneller herstel en na 2 weken zitten ze al vast zeg maar, alleen wel opletten dat je je ellebogen niet hoger als je schouders doet.

Ik wens je alvast heel veel sucses morgen met de operatie en als je ze eenmaal hebt dan denk je ..... had ik dit maar eerder gedaan.. :116:

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ja die reis lag al vast en ik wou liefst voor de zomer mijn nieuwe decolte hebben :6: PC zei dat het kon, maar nu begin ik zelf erg te twijfelen.. Dat ik niet rustig van die reis kan genieten en met mijn kindjes bezig zijn zoals ik het zou willen.
Mijn eerste dochtertje is overleden in mijn buik op 34 weken zwangerschap, dus mijn lichaam heeft wel 3 zwangerschappen ondergaan, maar ik heb maar 2 kindjes borstvoeding kunnen geven.. Maar geen probleem hoor, ik begrijp je reactie! Klinkt idd raar nu ik het na lees..
Die sportbh is nu niet echt sexy e? Hopelijk vind ik dan nog een leuker model, dat ik dan ipv bikini kan dragen?
Ja ik denk ook wel dat ik er geen spijt van zal hebben, maar ik moet er ff door, alleen die reis e.. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:dash1: Ohhh Ik voel me nu vreselijk dat ik zo"n onsmakelijke grap maak naar je ,Sorry dit was niet mijn bedoeling.

Ik snap dat je graag voor je vakantie je nieuwe boobs wil showen want dat heb ik ook altijd.. nog snel even dit of dat laten doen voor ik wegga,

maar met net je nieuwe boobs en je kindjes mee word misschien wel een beetje zwaar, Je mag absoluut niet zwaar tillen en je moet opletten dat je je ellebogen niet boven je schouders doet.

Maar als je hulp hebt met de reis en jijzelf niet zwaar tilt moet het wel kunnen toch?

Voor je outfit kun je kijken bij www.emdaplast.nl die hebben ook strapless po bh"s en dat scheelt je ook nog geld dan dat je bij anderen besteld, dit is de groothandel zeg maar dus je betaalt daar veel minder.

Komen ze nou voor de spier , erachter of er tussen en hoeveel cc ga je nemen en waar laat je het doen?

Zoek gewoon nog even wat info verder over vakantie na bv en dan word je hopelijk gerustgesteld en ik neem aan dat je pc alles weet wat wel en niet goed is..

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste sarah,

ik heb 1 mei mijn operatie ondergaan 400cc voor de spier, en voel mij nu al.prima, heb geen pijn meer, slaap gied en ben nu rustig weer alles aan het opbouwen

ik ga 28 mei 4 weken po op vakantie, volgens mijn arts geen probleem en ik denk zelf dat het ook geen probleem word, ik twijfelde ook maar volgens hem kan het echt geen kwaad! littekens bedekken, geen borstcrowl doen en dan moet het goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ twijfelientje
340 cc achter de borstspier. Bij dr Van Loock in Antwerpen. Ik ken een paar vriendinnen/kennissen en ze zijn allemaal heel tevreden, dus ben op zich wel gerust. Hoewel ik nu al opga van de zenuwen :)
Nu zit ik weer met die reis in mijn hoofd: ahja, dat was mss toch niet zo n goed idee..maar dat zie ik dan wel weer binnen 3 weken.. Eerst morgen en de dagen erna door komen!
Mijn man gaat ook mee, komende week heeft hij ook vrijaf, dus hij neemt wel heel wat op zich. Op reis zal dat ook wel zo zijn. Maar het is toch anders dan dat je zelf volledig alles onder controle hebt :) Mijn kindjes niet kunnen knuffelen zal toch niet lang mogen duren ;)
Ik bekijk de link eens, bedankt!

@moepsiej
Ik zal idd het herstel moeten afwachten of ik me snel beter voel en hoe mijn borsten reageren. Hoeveel dat ik zal kunnen / mogen.
Wat bedoel je met wat ik best niet doe? Borstcrowl etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.