Ga naar inhoud

Zivamali : 30 april 2014 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik ben een 33 jarige mama van 2 prachtige meisjes en ik heb op woensdag 30 april mijn borstvergroting laten doen .

We zijn nu 6 dagen verder en kwa pijn valt het nu enorm goed mee , buiten wat last aan de borstspier valt het heel goed mee .

Vlak na de operatie waren mijn borsten enorm hard en stonden ze vrij hoog , de hardheid is al iets geminderd maar ik vraag mij echt af wanneer ze een beetje gaan zakken van hoogte .

Ik draag een sportbh met steunband bovenaan en moet deze voor 4weken aanhouden .

Ik kijk er natuurlijk enorm naar uit om een gewone bh te dragen maar geduld is bij deze operatie blijkbaar noodzakelijk .

Ik had een 75A en heb in elke borst een prothese van 300cc laten zetten waardoor ik nu uitkom op ongeveer een 75C .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb ongeveer t zelfde ben 3weken geleden geopereerd en mijn borsten voelen nu nog steeda hard aan. Vooral de linker daar lijkt t alsof ik de prothese voel aan de bovenkant.

Ook zit de linker hoger dan de rechter en ik zie de prothese zitten.

Ik denk dat we vooral geduld moeten hebben....en dat is lastig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een drietal maanden ben ik nu echt tevreden met mijn borsten.
Qua hoogte zijn ze gelijk gezakt. Tot wel twee maanden bleef mijn linkerborst een beetje achter.
Zakte minder snel en had een andere vorm. De eerste twee weken zag ik elke dag wel verandering.

Mijn borsten zijn nog steeds hard vind ik. Ze zijn al veel soepeler geworden dan eerst, maar ik denk dat hierin nog wel wat kan veranderen.
Zoals je zelf zegt. Geduld. Nu duurt het lang, maar als ik terugkijk naar de voorbije drie maanden dan is het voorbij gevlogen!

Ik had een 75A en heb ook 300cc laten plaatsen. De borstband heb ik tot 6 weken gedragen omdat de linkerborst maar niet zakte.

Een goed herstel!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad een kwestie van geduld helaas.

Het is bij iedereen natuurlijk anders, maar er gaat wel een paar maandjes overheen voordat ze echt goed zacht zijn.

Je bent echt zo kort po dat er nog van alles gaat veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind juist dat ze bij mij de eerste weken zacht waren ik ben nu ruim 6 maanden po en vind ze echt niet zacht :( de linker is van af het begin al wat pijnlijk en blijft pijnlijk bovenin de borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.