Ga naar inhoud

Voorstellen


kahlen30

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben kahlen en ik laat deze maand mijn borsten doen.

Mijn voorsituatie is dat ik 8 jaar geleden een borstvergroting heb gehad, zwanger ben geweest en mijn borsten zien er nu niet meer fraai uit, vorm is er uit...

Ik had 275-310 cc en nu is er 500-560 cc besproken.

Ik heb een voorbeeld in gedachten maar ik word al over drie weken geopereerd dus ik wil het nog even laten zien aan de arts dat wat ik in mijn hoofd heb, haalbaar is met de protheses waar voor gekozen is. Ik heb erge spier deformatie en ze zijn nu dual plane geplaatst. Nu is het idee om ze voor de spier te plaatsen, anatomisch te nemen en moderate profile. Ik wil ze sowieso veel groter, double bubble en spier deformatie moet weg. Ik wil dat de tepel meer omhoog wijst en de protheses moeten een stuk breder want ze staan veel te ver uit elkaar. Ik had eerst ronde maar nu krijg ik anatomisch dus.

Ik ben erg onzeker of het het perfecte plaatje wordt, wat ik in mijn hoofd heb.

Striae gaat niet weg, dat weet ik. Ik hoop zo dat het mooi wordt want ik vind ze nu echt lelijk en ongelijk en uitgezakt..

Ik heb even 2 foto's van mijn situatie nu toegevoegd.

Ik heb ook foto's bekeken van anderen hier die ik als voorbeeld heb gebruikt maar ik durf die niet zomaar hier in mijn topic te plaatsen. Eens kijken of ik een linkje er van kan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en door mijn stuwing waren mijn borsten 4x zo groot, vandaar dat de striae er in knalde en ook dat mijn borstklier van de prothese is gegleden (ziet er niet uit boeh)

Maar ik had wel genoeg borstvoeding, maar bij de volgende ga ik geen borstvoeding meer geven. Als er ooit nog een komt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Stuwing krijg je ook als je geën bv geeft hoor.

Dus als je ooit nog een tweede wil, zal je dan niet wachten? Stel dat je weer eindigd met dit resultaat?

Het lijkt net of je ene borst kapsel contractie heeft ,of niét?

Waar heb je je eerst bv laten doen? En welke protheses? Ga je nu weer naar dezelfde ?

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt inderdaad op kapselvorming, maar dat is het niet. Ze zijn juist heel zacht.

Ik wil voorlopig nog geen tweede en ik weet niet of jet er ooit van komt dus ik wil niet jaren met lelijke borsten rondlopen. Bovendien ben ik 20 kilo afgevallen.

Ik heb nu natrelle 310 rechts 275 links moderate profile rond. (Trm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stuwing daar hoef je inderdaad geen borstvoeding voor te geven. Het is inderdaad vaak zo dat borsten veranderen na een zwangerschap en bij de ene is dat wat meer als bij de ander.

Het perfecte plaatje is altijd wel moeilijk denk ik. Er is altijd wel iets(hoe klein het misschien ook is)dat je anders in gedachten had. Het wordt ook nooit zoals een voorbeeld foto omdat jou borsten sowieso zijn eigen vorm heeft. het is meer dat je een bepaald idee heb, maar perfect bestaat niet meid, bij niemand niet en dat is ook helemaal niet mooi ;)

Bespreek in ieder geval je twijfels goed met je pc. Je kunt beter te veel dan te weinig vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.