Ga naar inhoud

Marbo : 1 mei 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames.

Ik ben 38, woon in t midden van het land. Heb 3 kinderen gekregen en ben m'n borsten kwijt. Ik had altijd een stevig b(tje) maar na 4 keer zwangerschap en borstvoeding zijn ze redelijk "leeggelopen".

Ik heb altijd al grotere borsten willen hebben en nu heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga het 'gewoon' doen. Ik ben gisteren voor m'n eerste consult bij de Velthuis kliniek geweest en heb gepast. Er gaan waarschijnlijk 320 cc in en zal daarmee naar een c cup gaan denk ik. Blij blij blij

Operatie zal in mei zijn.

Nu even neuzen op dit forum. Verslagen lezen en zien wat de do's and don'ts zijn.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Je kunt hier veel info vinden. Rechts boven zit een zoekbalk die je evt kunt gebruiken.

Wanneer is jou grote dag?

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk 1 mei. Moet nog wel oppas/hulp zien te vinden die dag. Wil eigenlijk zo weinig mogelijk mensen inlichten over m'n plannen ;-)

Ben heel benieuwd naar de periode erna. Tuurlijk hoe ze eruit komen te zien (prachtig denk ik) maar ook naar de praktische dingen als "wanneer weer werken", "wanneer weer autorijden/fietsen" "wanneer weer naar t zwembad ivm zomervakantie" etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hallo Marbo, dan zijn we met z'n 2 hahah.

Ben namelijk ook nieuw hier, had me al geregistreerd maar nog niet echt de tijd genomen om mezelf echt wegwijs te maken.

Net als jij, ben ik ook n mams van 5 Kids waarvan m'n ooit volle C cup naar AA ben gegaan.

Maar goed dat hadden we kunnen verwachten eens we begonnen aan kinderen.

Vindt het een erg leuke forum,

de dames hier zijn reuze gezellig en heb al veel gehad aan hun ervaringen en verhalen.

Gisteren op consult geweest in Genk (Wellness Kliniek) bij Dr. Visser.

Na vele verhalen te hebben gelezen over haar niet spraakzame uitleg, viel dit toch best mee, heb haar zelf eerst uitleg laten geven en erna de nodige vragen gesteld. Ze zegt ook zelf elke vrouw die hier komt zou het liefst aan de stoel willen blijven plakken om dat vertrouwensgevoel en zekerheid voor 100% te krijgen maar dan zijn we morgen nog bezig.

Ze is een goede chirurg, to the point en daar houdt ik van.

De prothese die ik zou krijgen zijn de monobloc silicone softone 330 cc dual plane.

Maar ze heeft me wel gezegd aangezien ik erg tenger ben gebleven na 5 zwangerschappen en geen aanleg heb om dik te worden mits ik veel naar MC zou gaan hahha. Wel last zou blijven hebben van verslapping en eventueel wel last van n plooi zou kunnen hebben en bobbels zou kunnen voelen. Dus ben nu nog aan t lezen opzoeken of er anderen zijn die daar ervaringen mee hebben, natuurlijk zullen onze borsten nooit zijn nep = niet zoals natuurlijk echt ;)

Wens je nog succes op het forum toe en zoektocht, hoop dat je net als ik alle info antwoorden op je vragen zal krijgen.

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo meiden,

Ik heb veel op internet gelezen en zie nu ineens hier staan dat dokter visser ook in de wellnesskliniek waar ik morgen mijn eerste consult heb opereert. Vind het heel grappig dat ze jou de softone's aanbeveelg terwijl ze op de sitr van de arenborghoeve een heel stuk heeft staan dat ze liever met hydrogel werkt. Door dat artikel was ik erg gaan twijfelen tussen de soft one silicone en de hydrogels. Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet geloven.. vind de keuze zo moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ze, ik heb ze.

Afgelopen donderdag in alle vroegte naar Hilversum gereden. Ik was gelukkig redelijk ontspannen. Manlief was uiteraard mee

Toen ik voor ok geroepen werd kwamen de zenuwen toch wel een beetje. Gelukkig waren ze allemaal even lief voor me

Infuus prikken in de arm ging wat lastig. Ik schijn fijne vaten te hebben, dus maar in de hand geprikt. Daar bleek t vat stug te zijn. Auw. Preventief antibiotica via t infuus gekregen. Toen hij het erin spoot voelde ik het al branden. Ik bleek allergisch te zijn en binnen no time was mijn onderarm rood en bobbelig. En jeuken...niet te zuinig. Om die vaten niet meer te irriteren hebben ze maar een infuus in mijn andere arm geprikt. Dat ging goed. Kapje zuurstof voor de mond, slaapmiddeltje in t infuus en weg was ik. Heerlijk geslapen.Voor mijn gevoel ben ik maar even weg geweest. Toen ik wakker werd lag ik al op de verkoeverkamer. Geen idee hoe ik daar gekomen ben :-).

En nu heb ik ze....320 aan beide kanten. Dual plane geplaatst. Ik heb nog behoorlijk last van harde opgezwollen borsten. Gelukkig zijn ze niet ingetapet maar mocht ik gelijk een sport bh aan. Het jeukt trouwens wel overal. Hebben meer meiden daar last van?

Slapen gaat slecht. Ik kan gewoon niet op de rug slapen en op de zij is nu ook lastig. Heb zere schouders, zere rug. Dat valt nog wel even tegen. Maar goed, ik slik braaf mijn medicijnen, doe m'n oefeningen en hoop dat het elke dag een beetje beter gaat.

M'n man is super lief. Zorgt volledig voor onze kids (8, 4 en 2), helpt me aankleden, douchen, wast m'n haar. Doet alles eigenlijk. :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marbo,

Ik ben ook afgelopen donderdag geholpen door dr Nio in het SLAZ, 500 cc, dual plane.

Precies zelfde klachten... In en uit bed komen is zeer pijnlijk en mijn rug... Bweh!

Ik heb geen jeuk... Wel zo'n beurs gevoel bij mijn middenrif.

En voel regelmatig bubbeltjes/plopjes in mijn linkerborst...

Mag ik vragen wat voor oefeningen jij doet?

En sterkte met je herstel!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Carolina, jij ook gefeliciteerd met je aanwinst(en

Ik moest twee weken voor de ingreep al starten met oefeningen om m'n borstspier soepeler te maken (dual plane)

Nu moet ik elk uur twee oefeningen doen

* ellebogen in m'n zij zetten en dan m'n onderarmen naar buiten/achteren doen. En dat 20 seconden vasthouden (dus niet verend rekken)

* handen achter m'n rug samenvouwen en achteruit strekken. Ook 20 sec vasthouden

Volgende week krijg ik er weer een oefening bij

Zou het herstel bevorderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ben benieuwd hoe t uiteindelijk gaat worden. Ben je tevreden met wat je ziet? Gr Dani sterkte met het herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd met je boobs!!!!

Ik heb je titel nog even aangepast en je voorstel topic toegevoegd.

Geniet lekker van je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls

Ben echt blij dat ik t gedaan heb. Heb gewoon borsten nu. :-)) hoewel ik nog maar 4 dan po ben vind ik ze al mooi. Manlief ook. Die wil er steeds aan voelen (moet ie nog maar even mee wachten :-). )

Ondanks dual plane valt het herstel me echt mee. Nu al pijnvrij eigenlijk. Ze zijn uiteraard nog wel keihard maar de pijn is nagenoeg weg.

Heb alleen aan beide kant een blauwe plek zo groot als een dubbeltje. Oksel kant. Enig idee hoe dat kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marbo,

Die blauwe plekjes had ik ook. Ik ben 24-4 geopereerd door dokter Moojen. Die plekjes zijn van de prikken die je daar hebt gekregen in je borstspieren met verdoving. Gaat vanzelf weg en is niks om ongerust over te zijn.

Succes met je herstel!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marbo, ik heb maandag een bv gehad. Heb ook 3 kids (6, 4 en 19 mdn). Gelukkig heb ik ook zo'n lieve man die nu alles doet. De kleinste heeft deze week een hechte band gekregen met der vader op deze manier. Ah ja, hij moet ze altijd pakken omdat ik dat nog niet mag. En als hij dan na zo'n vermoeiende dag eindelijk slaapt maak ik hem nog wakker 's nachts om me recht te helpen. Hihi. Arme man! De klachten zijn bij mij ook hetzelfde. Rugpijn vooral. En 's nachts nog steeds niet goed kunnen slapen. Op mijn rug gaat echt niet en op mijn zij doet pijn. Ik heb helaas nog steeds een verband aan dus heb het resultaat nog niet kunnen bewonderen. Dat vind ik wel jammer. Nog effe geduld dus. Nog een fijn verder herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Gefeliciteerd met je borsten !!!

Ik ben 8 april door dr moojen zaal geopereerd , ik had rechts ook z'n blauw plekje haha grappig !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elouise. Heel goed. Afgelopen donderdag de knoopjes vd hechtingen eruit laten halen. Kriebelde een beetje maar geen pijn.

Ben eigenlijk al vanaf een dag of 2 helemaal pijnvrij. Nu alleen nog maar jeuk, jeuk en nog eens jeuk. Om gek van te worden. Houdt me snachts zelfs uit m'n slaap. Heel irritant. Straks maar eens de stad in om te kijken of een andere sportbeha verlichting geeft...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.