Ga naar inhoud

Sporten en bh's dragen?


Maartje20013

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik Heb vandaag 2 weken geleden mijn borstvergroting Gehad! Heb vandaag me dansles gedaan kon gewoo. Niet meer stil zitten .. Ben nu wel een beetje bang.. Wanneer gingen jullie weer sporten?? En wanneer Hebben jullie je nieuwe beugel bh's gaan dragen??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (nog) geen operatie gehad maar mij is verteld dat ik pas na 3 maanden terug mocht sporten en dan liefst zoveel mogelijk met sportbh.

Beugelbeha zou ik na 5-6 weken aan mogen.

Ik denk ook niet dat ik na 2 weken al zou durven sporten.

Het zit allemaal pas volledig op zijn plek na een 6-tal weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 6 weken heel langzaam gaan opbouwen met een stevige sport bh.

Ik merkte in de sportschool al heel snel dat mijn energie een stuk minder was en heb echt goed naar mijn lichaam geluisterd. Ben geen drukke dingen gaan doen ofzo. Gewoon wat rustig op bijvoorbeeld de crosstrainer of loopband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook na 6 wk weer gaan hardlopen. Ging prima. Zorg wel voor een goede sportbh!! Na veel zoekwerk ben ik uit gekomen op een Panache. Die zit werkelijk super!! Zelfs met hardlopen gaan ze bijna niet op en neer. En hij ziet er nog mooi uit ook. Wel een heel verschil met de "standaard" sportbh's.

Echt de moeite waard.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

Ik ben vandaag, na zes weken, weer begonnen met krachttraining, maar wel de focus gelegd op benen / billen trainen. En het gewicht waar ik normaal mee train iets naar beneden gebracht. Buik, armen en borst wil ik nog heel even mee wachten. Ik ben op de één of andere manier nog een beetje bang, dat ik dadelijk complicaties krijg ofzo haha.

En na zes weken mocht ik ook weer 'normale bh's' aan, maar als ik ga slapen, trek ik toch m'n sportbh aan. Voor het geval dat :).

Successss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.