Ga naar inhoud

Ongelijke borsten :(


lalabb

Aanbevolen berichten

Hi dames!

Ik schaam me echt dood! Voor mijn gevoel zijn mijn borsten echt SUPER ongelijk(linkerborst is veel groter)! Mn moeder zegt dat het normaal is en dat iedereen het heeft maar ik heb dat gevoel helemaal niet. Ik ben 17 btw.

Ik vind het ook heel lastig met bikini's enzo, hebben jullie tips wat voor soort bikini's ik dan het beste kan dragen..?

Ik vind ook dat ze heel erg hangen, maar ook dat is normaal volgens mijn moeder haha.

Ik word er heeeel erg onzeker van! Zou graag jullie mening willen weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben ook altijd onzeker geweest over mijn borsten maar dan omdat ik ze te klein vond. Ik kocht bikini's met vulling. Als je zo een bikini koopt kan je aan 1 kant de vulling eruit doen om wat te compenseren. Ik had deze bikini van as adventure:

http://www.asadventure.com/benl/kiwi-bh-bloem-13-6113c30006?id_colour=288

(Hoop dat de link werkt want ik zit op de tablet en dan lukt me dat niet altijd)

Mss zijn er ook andere sites die dit verkopen. Hunkemoller heeft ook bikini's met padding in.

Goed dat je het er met je mama over kan hebben. Dat lag bij mijn thuis nogal gevoel en kon daar dan ook niet echt over praten met mijn mama. Ze vond/vind me perfect zoals ik ben en daarmee was de kous af...

Ik zou net zoals Twijfel zegt mss een bv overwegen. Je moet natuurlijk wachten tot je 18 bent voor ze de ingreep doen maar info vragen kan je altijd. Maar het is jou beslissing, jij moet je er goed bij voelen.

Veel succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ twijfel: haha, broodplanklook, mooie omschrijving :D Ik hoop dat als ik ooit zwanger ben mijn borsten eens super groot zijn, haha :D zou dat toch eens willen meemaken :D maar wil ook dat ze daarna terug mooi zijn...

In mijn familie zijn dingen zoals borstvergroting, seks,... erg taboe. Mijn mama werd dan ook heel ongemakkelijk als ik over zo een dingen begon. Denk dat ze het daarom wat afwimpelde altijd. Maar ja, ik heb nu de borsten die ik wou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Je moeder heeft gelijk dat het opzich normaal is dat er verschil in je borsten zit. Dat hebben heel veel vrouwen. Ik had/heb dit zelf ook. Ik zie op de foto wel wat je bedoeld en ziet.

Zou je hier ook wat aan willen doen? Is het het verschil wat je stroord of ook dat er wat hang in zit(wat op zich best meeval ;))

Heb je vragen dan moet je ze altijd stellen. Er zijn hier genoeg meiden aanwezig die antwoord kunnen/willen geven.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.