Ga naar inhoud

Bij verkoudheid geen operatie?


Gast Denise78

Aanbevolen berichten

Gast Denise78

Dames,

Nog 6 dagen te gaan en dan is t eindelijk mijn dag,

alleen doordat de kinderen ziek zijn probeer ik er alles aan te doen om zelf niet verkouden te worden.

Maar het is zooooooo moeilijk om dit te vermijden, het hangt echt in de lucht en probeer ook zoveel mogelijk vitaminen binnen te krijgen en was mijn handen echt keer te wassen zowel als alles verluchten alsof ik smetvrees heb lijkt het wel.

Maar daar heb ik gelukkig geen last van hahaha, ben alleen zo bang dat ik straks ook verkouden wordt en de ingreep niet zal doorgaan :(

Liefs Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe afgelopen week precies hetzelfde word helemaal leip van mezelf..

100 x op een dag me handen wassen en zo weinig mogelijk buiten komen om maar niet verkouden te worden...

maar bij een lichte verkoudheid gaat de operatie geloof ik wel door.. maar bij koorts niet!! en als ik verkouden word heb ik altijd koorts dus jah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geopereerd met een zware hoest en verkoudheid. Tot de week voor de operatie heb ik medicatie genomen om een annulatie van de operatie te vermijden.

HA zei me dat , als ik nog steeds antibiotica had moeten nemen, ik niet geopereerd had mogen worden. De waarden in je bloed zouden dan te fel schommelen.

Vooral goed opletten voor verergering maar het is vooral voor jezelf comfortabeler om te kunnen ademen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.