Ga naar inhoud

Rosie14 : 21 Juli 2014 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb 21 juli een afspraak om mijn borsten te laten vergroten. Vandaag het intake gesprek gehad en in mei 'passen' voor de juiste maat.

Ben er al een hele tijd mee bezig, omdat ik heel ongelukkig word van mijn natuurlijke borsten en heb besloten om de knoop door te hakken en er voor te gaan!

Daarom heb ik besloten om jullie om beginnen zodat ik jullie om advies kan vragen over wat voor cupmaat ik moet nemen. Heb nu volgens de plastische chirurg een B-cup en hij zegt dat een grote C-cup het mooiste zou staan, zelf zat ik meer te denken aan wat groters, volle D-cup bijvoorbeeld.. Ik word geopereerd in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis door G. van Selms. Ik weeg 60KG en ben 1.70 lang.

Graag zou ik wat willen horen over jullie ervaringen(misschien zelfs wel mensen die hier ook geopereerd zijn).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rosisun,

Je hebt een soortgelijke voorsituatie als ik. Bij mij hing het iets meer door het extreme afvallen. Maar het verschil in grootte is het hetzelfde. Ik heb in mijn kleinere borst 350cc gekregen en in de grotere (meer hangborst) 375cc. ik ben 1.64 en ik weeg 67 kilo.

Ik heb medium profile plus gekregen vanwege mijn postuur, dit zou mooier staan en natuurlijker overkomen. bij welke kliniek word je geopereerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shirtje

Hoi,

Ik word geopereerd in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis door G. van Selms.

En naar welke cupmaat ben jij gegaan? En ben je er tevreden mee?

De dokter zei namelijk dat ik naar soortgelijke gevallen moest kijken om een realistisch beeld te krijgen van hoe het eruit gaat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Als jou wens is om groter te krijgen en het is mogelijk om meer cc of hoger profiel te nemen dan zou ik dat zeker doen meid. Ik was zelf bang om geopereerd te worden en dat ze dan te klein zouden zijn. Ik heb ze dus ook lekker laten vullen en heb extra high profile gekregen omdat mijn borsten smal zijn. Zo heb ik wel meer projectie dan met high profile.

Het is lastig natuurlijk omdat smaken verschillen. Je kunt ook foto's aan je pc laten zien van wat je graag zou willen. Zo heeft hij ook een duidelijk beeld daarvan.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Hier kun je alles neerzetten over bijvoorbeeld jou operatie dag.

Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.