Ga naar inhoud

xFlorence: 6 mei 2014 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve borstenforumers,

Ik kijk al een hele tijd mee op dit forum en heb er erg veel aan gehad.

Ik ben Florence en ik ben 19 jaar.

Op dit moment heb ik een 70AA maar dinsdag is mijn grote dag!

Dan krijg ik ronde 275 cc protheses van natrelle dual plane geplaatst.

Ik hoop op een grote B/kleine C uit te komen.

Ben best klein gebouwd (1.67 en 48-50 kg) dus hoop dat dit mooi bij mijn lichaam past.

Vind het erg spannend maar heb er ook heel veel zin in! Ben door dit forum wel best gerustgesteld :68:

Dat was het tot nu toe wel zo'n beetje maar zal binnenkort vast nog wel een vraag ofzo posten want ben redelijk hypochondrisch aangelegd haha!

Liefs, Florence

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk heb toevallig 5 mei een afspraak met hem voo een consult sterkte dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Jeetje meid morgen ben je al aan de beurt!!!

Ik zal gelijk je titel even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Als je bent geopereerd is het ook leuk om een verslagje neer te zetten over hoe jou dag is verlopen.

Heel veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat minder goede ervaring met Koopman maar dat is denk ik gewoon een incident. Geloof best dat het een goede pc is maar ik werd echt naar van hem. Ik ben uiteindelijk (na een mislukte bv, veel leugens enzo) overgestapt naar dr. Stevens ook in Bergman en SUPER tevreden! Maar zo iets is en blijft persoonlijk.

Ik ben 1.64 en 50kg. Ik heb nu 525cc extra high profiel en ben er heel blij mee.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.