Ga naar inhoud

Vooral 'S ochtends pijnlijke, zeurende, brandende borst bij opstaan(bewegen)


Aanbevolen berichten

He meiden,

Maak me toch ergens zorgen over, maar misschien hoort het er wel gewoon bij.

Sinds eergisteren heb ik als ik wakker word en ik op wil staan, zulke pijnlijk, brandende pijnscheuten in mijn rechterborst.

Eerst dacht ik, dat zal er wel bijhoren, maarja.. Toch niet echt gerust op:)

Misschien heeft iemand hier ervaring mee of weet wat het zou kunnen zijn?

In de loop van de ochtend neemt het af en voel ik het niet meer dus het zou kunnen liggen aan dezelfde houdin waar k heel de nacht in lig waardoor alles heel stijf wordt?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang ben je po?

Ik voel ze ' s ochtends ook nog goed hoor. Na een minuut of vijf nadat ik ben opgestaan trekt het weg.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde, ben nu 3 dagen PO. Opstaan is echt even de tanden op elkaar en rechts doet bij mij ook meer pijn dan links. Maar als ik eenmaal recht op sta en een beetje heen en weer gelopen heb, trekt de pijn weg. Ik denk dat dit er bij hoort, dat de protheses nu aan het inkapselen zijn en de boel een beetje aan het helen is. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is heel normaal als je kort po bent. Ik denk dat de meeste dit wel gehad hebben. Ik kon s'ochtends echt niet opstaan zonder mijn borsten vast te houden. Had het gevoel dat ze er af zouden scheuren ofzo. Het moet vanbinnen nog helen en daar gaat een tijdje over heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dankjullie voor de reacties! Maak ik me weer wat minder zorgen:)

Ik ben nu 8 dagen po dus ook nog redelijk kort natuurlijk, maar dacht echt dat t zou gaan ontsteken ofzo! Moet dus gewoon nog even geduld hebben:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even geduld denk ik... het hoort er helemaal bij, ik ben nu 5 weken po en pas sinds een week kan ik lekker opstaan zonder dat ik mijn borsten als eerste voel.. De 1 geneest sneller dan de ander, er zijn ook meiden die helemaal geen pijn hebben gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dankjullie voor de reacties! Maak ik me weer wat minder zorgen:)

Ik ben nu 8 dagen po dus ook nog redelijk kort natuurlijk, maar dacht echt dat t zou gaan ontsteken ofzo! Moet dus gewoon nog even geduld hebben:)

Ja het is inderdaad geduld hebben meid.

Als het rood zou worden en je krijgt koorts dan duid dit vaak op een ontsteking, maar wat jij omschrijft hoort er gewoon allemaal bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiero precies ook zo! 4 dgn po, maar bij het uit bed komen een brandende schroeiende pijn/ steek in mijn linkerborst, zeg maar vanaf decolleté en dan straalt die pijn zo door richting mijn tepel... Is altijd ff tanden op elkaar voor ik op sta...maar vind het met de dag wel minder worden.

Het rare vind ik dat ik rechts gewoon helemaal niets voel... Geen pijn bedoel ik dan.

Sterkte ook meid!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben 1 week PO , en precies het zelfde gevoel .

Ik kan echter niet alleen uit mijn bed komen ( overeind komen ) daar heb ik echt wel de de hulp van mijn partner nodig , anders

heb ik het gevoel of ze er afvallen en daarbij trekt één hechting ook nog behoorlijk aan één borst .

Even bij komen s'morgens pfff. Daarna trekt de pijn langzaam weg .

Als ik het hier zo lees dat het zo rond 5 weken na je operatie ongeveer , stukken minder gaat worden , dan heb ik nog even te gaan :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.