Ga naar inhoud

Nederland of Belgie?


Aanbevolen berichten

Beste meiden!

Mijn naam is Michelle en ik ben 22 jaar. Sinds mijn 15e wil ik al een borstvergroting (of naja toen had ik nog hoop op een maatje meer).. helaaaaas was dit 7 jaar later nog steeds niet het geval. Ik heb momenteel een kleine cup A. Ik heb nu 2400 euro bij elkaar en ik kan gewoon niet meer wachten.

Vorige maand ben ik op consult geweest bij Bergman Clinics bij dr Corion. Ik vond dat het gesprek heel snel liep en erg commercieel. De reden dat ik bij Bergman Clinics wou gaan is omdat, ik gewoon weet (zoals ook op tv te zien is) dat het een goede kliniek is. Ik vond helaas het gesprek zo kort en zo oppervlakkig dat ik begon te twijfelen. Hij zou bij mij 315 cc plaatsen en dan de anatomische natrelle implantaten. Dit kost mij 4750 euro.. ik baal daar best van, maar het is mijn lichaam en ik wil niet anders dan dat het goed wordt gedaan.

2 vriendinnen van een vriendin van mij hebben vandaag een bv ondergaan bij Wellness Kliniek in Genk. Ik heb al eerder informatie over hun opgezocht en zag niet veel goede ervaringen. Ik wacht nog die twee vriendinnen af om te kijken hoe het bij hun uitgepakt heeft. Ik ken verder geen mensen die een bv ondergaan hebben.

Ook las ik op dit forum veel over dr Plovier van Beclinic. Het zet mij allemaal erg aan het denken, ik ben sowieso iemand die overal over twijfelt.. over dr. Corion kan ik namelijk ook weinig vinden. Ik weet totaal niet de juiste beslissing te maken en je loopt natuurlijk overal een risico.. maar het verschil in geld spreekt me ook erg aan. Er zijn genoeg vrouwen in Belgie die het daar doen.. in Nederland is het zo ontiegelijk duur.

Graag zou ik reacties van jullie willen horen omtrent een bv bij wellness kliniek, beclinic en bergman. Misschien dat dat mij wat meer inzicht geeft.

Alvast heel erg bedankt!..

Kus

Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Michelle,

Ben op 17/02 geoppereerd in de Wellnesskliniek door Dokter Verdonck.

Tot nu toe ben ik heel tevreden.

Consult verliep goed. Dag van operatie was alles in orde en ook met het herstel is alles goed gegaan. Een complicatie na een operatie is altijd mogelijk. Je zal over elke kliniek of dokter wel iets tegenkomen.

Doe een paar consulten bij verschillende dokters en kijk waar je je het beste bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Het is niet overal in Nederland zo duur als bij bijv. Bergman of de Velthuiskliniek! Ik ben geopereerd door dr. Nio in het SLAZ en dat kostte me 3100,-, dat scheelt toch een hoop als je het vergelijkt met de Bergman kliniek.

Ik twijfelde eerst ook om naar Belgie te gaan en had zelfs al een datum staan bij de Wellnesskliniek, maar ik begon toch steeds meer te twijfelen door meerdere zaken (bijv. reistijd steeds bij controles/eventuele complicaties) en uiteindelijk ben ik super blij dat ik toch die paar honderd euro meer heb neergelegd en hier geopereerd ben.

Ik weet zeker dat ik bij de Wellnesskliniek nooit het resultaat gekregen zou hebben wat ik zou willen (aangezien ze bijna altijd standaard 300-400cc plaatsen en ik veel verhalen las over meiden die daarna weer voor een wissel gaan omdat ze groter willen), dus ik ben erg blij om mijn keuze om naar een arts te gaan die goed keek naar mijn lichaam en wensen en wat daarbij past.

Ook over dr. Schiettecatte en van Straten kan je veel positieve verhalen lezen hier, zij opereren ook voor een redelijke prijs in Nederland, dus misschien de moeite waard om ook wat over op te zoeken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 11 april geopereerd in Belgie. door dr Danau. bij Esthea Clinic in Alleur dicht bij luik. maar via een prive kliniek in maastricht. Deze stuurt je door voor de operatie. Nacontrole is ook in maastricht.

er was niet veel te vinden over hem op de nederlandse google. en op dit forum een paar negatieve onderwerpen. maar elke chirurg heeft volgens mij wel iets.

mijn schoonzus was ook bij hem geweest en het resultaat is erg mooi zonder complicaties. ik heb gewoon de sprong gewaagd.

ik ben zeer tevreden tot nu toe. ik heb 2900 euro betaald met sportbh erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Michelle,

Diana Gabriels is ook niet duur. Bij haar begint een borstvergroting rond de 2600 euro. Misschien dat je ff bij haar op de site kan kijken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies zoals jij gezeten, het blijft gewoon een hoop geld.

Ik ben zelf bij de Wellness Kliniek geweest en heb mijn ervaring ook beschreven hier.

Kijk a.u.b even want het is wel je lichaam en bij problemen zijn ze niet echt netjes en oplossen doen ze het ook niet.

Natuurlijk ben je altijd vrij om daar heen te gaan, maar deel dit graag met jou. Zou niet willen dat jou overkomr wat bij mij is gebeurd!

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een Straten Fan :44: haha

Bij zij eigen kliniek (Kliniek Heyendael)kost het rond 2950,-

Hij werkt ook voor Diana Gabriels dan kost het 2600,- maar of het een aanrader is om het over Diana te doen, is hier op het forum gedeelte mening over :P

Bij Diana werken ook nog andere PC's die hier op het Forum goed aangeschreven zijn, Schiettecatte, Roosenburg, Karim.

Dus keuze is er genoeg en als je het niet over Diana wilt doen kun je ook bij de PC's eigen kliniek waar ze werken terecht.

Natuurlijk zijn er nog vele andere goede PC's voor een goede prijs in nederland en deze hebben de Dames boven mij al genoemd.

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt in Nederland inderdaad ook terecht voor een betere prijs.

Ik ben zelf ook in België geweest bij de Meyere en ben zeer tevreden over deze arts. Ik voelde me heel prettig en veilig bij hem. Ze gaan toch in je lichaam snijden en dan is het wel fijn dat je je op je gemak voelt. Ik denk dat er in iedere kliniek wel eens wat fout gaat. Het blijft mensenwerk. Hoe het wordt opgelost is wel erg belangrijk!

Dus goed vragen stellen over de nazorg is niet verkeerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik ben in Belgie onder het mes geweest.

9 mei ga ik onder het mes bij Bergman Clinics (vlakbij huis).

Ik zou ook niet meer in Belgie geopereerd willen worden, maar dat gaat puur om de afstand.

Persoonlijk zou ik niet voor welness kliniek gaan, lees er te vaak negatieve verhalen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik wordt 20 mei geopereerd Door dr Corion. Ik ben wel erg te spreken over hem , heb ruim 50 min een gesprek gehad en al me vragen kunnen stellen. Zaterdag mag ik nog is bij hem terug komen voor mijn laatste vragen. wat ik over hem heb kunnen vinden hier op het forum en internet is eigenlijk allemaal positief. Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt moet je het natuurlijk niet doen. Over dr nio heb ik ook veel goede verhalen gelezen.

gewoon net zo lang op consult gaan tot dat jij er een goed gevoel bij hebt

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben bij Dr. Plovier geweest en had meteen een goed gevoel bij hem. Daarna ben ik door naar mijn huisarts gegaan en heb gevraagd of hun de hechtingen eruit wilde halen e.d. en dat wilde ze en hoefde ik net helemaal terug naar België voor de hechtingen.

Zou gewoon bij meerdere langs gaan en dan gaan waar je je goed voelt.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.