Ga naar inhoud

Baby na borstvergroting


Boefje

Aanbevolen berichten

Hello!

Zijn er dames die kinderen hebben gehad na een borstvergroting (dual plane)?

Zo ja hoe hebben de boobies zich gehouden? Gaan ze erg hangen of worden ze minder vol?

Diana gabriels gaf aan dat als je niet meer dan 18 kilo aankomt er niets aan de hand is. Klopt dit?

Gr. Boefje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucia: haha dat zou wat zijn, als je een BV hebt ondergaan dat je dan de kans vergroot om zwanger te worden. Is dat echt waar? Kan me bijna niet voorstellen :$.

@ twijfel over wissel: hi, dank voor je uitleg!

Ik ben nog relatief nieuw en heb nog veel vragen, wellicht kun jij me verder helpen.

Wat is het grote verschil tussen Natrelle en mentor? Ik heb nu mentor, rond, dual plane, 300 cc geadviseerd gekregen. Ik wil niet al te grote borsten en wil het graag heel natuurlijk houden. Heb je nog tips voor PC's of klinieken? Wat is cohesief? Dit heb ik nog nergens voorbij horen komen :$?! En wat houdt de FDA goedkeuring precies in?

Wanneer heb jij precies de bv ondergaan? En heb je er toevallig foto's van :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben hier ook benieuwd na.. wil er ook niet heel lang meer mee wachten..

maar bij ons in de familie zijn ze allemaal zo plat als een dubbeltje en veranderde tijdens zwangerschappen ook weinig aan, dus denk dat t wel goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucia: haha dat zou wat zijn, als je een BV hebt ondergaan dat je dan de kans vergroot om zwanger te worden. Is dat echt waar? Kan me bijna niet voorstellen :$.

@ twijfel over wissel: hi, dank voor je uitleg!

Ik ben nog relatief nieuw en heb nog veel vragen, wellicht kun jij me verder helpen.

Wat is het grote verschil tussen Natrelle en mentor? Ik heb nu mentor, rond, dual plane, 300 cc geadviseerd gekregen. Ik wil niet al te grote borsten en wil het graag heel natuurlijk houden. Heb je nog tips voor PC's of klinieken? Wat is cohesief? Dit heb ik nog nergens voorbij horen komen :$?! En wat houdt de FDA goedkeuring precies in?

Wanneer heb jij precies de bv ondergaan? En heb je er toevallig foto's van :)?

Haha, leek me ook vreemd hoor :) denk dat die vrouwen dan gewoon meer seks hebben ofzo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

L denk dat lucia bedoelt dat vrouwen zich dan sexier/ vrijer voelen, gedachten ergens anders , veel sex (?) en dat het dan opeens wel lukt.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Twijfel :D dr Visser zei me ook dat ze vaak geboortekaartjes krijgt van die vrouwen als ze bevallen zijn.

Iedereen aan de neptieten! :D haha

Xx

L denk dat lucia bedoelt dat vrouwen zich dan sexier/ vrijer voelen, gedachten ergens anders , veel sex (?) en dat het dan opeens wel lukt.....?

Ja idd :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.