Ga naar inhoud

Fibromyalgie


Aanbevolen berichten

Heb jij fibromyalgie? Dat is niet niks... mijn schoonmoeder heeft dat ook. Maar zij heeft geen bv. Ik heb zelf een scoliose. Maar dat is niet te vergelijken natuurlijk.

Veel succes met je zoektocht verder!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ esmiralda: nee heb nog niet gezocht, ga ik even proberen. Dank je wel.

@lucia: ja ik heb fibromyalgie. Het komt niet vaak voor onder jonge mensen, zo doende dat ik al bang was voor weinig reacties. Wat is scoliose?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scoliose is een verkromming van de ruggengraat. Ik heb hiervoor een aantal jaar een korset gedragen. Nu nog steeds veel ruglast...

Hoop dat je niet te veel last hebt, anders veel sterkte!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee boefje!!

Ik heb 19 april mijn borstvergroting gehad, maar ze zijn bij mij voor de spier gezet, omdat mijn chirurg zei dat dual plane voor iemand met FM erg pijnlijk is en raadde het dus erg af.

Ik heb veel pijn gehad, maar kreeg ook veel last van het liggen en het niet goed kunnen slapen, omdat ik alleen op mijn rug kan liggen.

Dus bij mij werd de FM vooral verergerd door het niet goed kunnen bewegen en slapen.

Zelf heb ik nu nog maar een beetje pijn aan mijn borsten, maar wel last van het niet goed slapen. Hoe het is wanneer ik een hele tijd verder ben zal ik zelf nog moeten ondervinden, maar hoop zeker dat het niet blijvend zwaarder zal zijn.

Kan me voorstellen dat dual plane nog een stuk pijnlijker is dan dat ik nu ervaren heb.

Hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen.

Groetjes Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucia: wauw, dat lijkt me ook heftig zeg! Heb je er nu meer last van omdat je borsten zwaarder zijn of valt het mee?

@ Jessica: dank voor je bericht. Ik heb 14 mei een consult met mijn Pc, ben bijzonder benieuwd wat hij zal adviseren. Ik hoor veel verschillende berichte n. Ik kan me voorstellen dat dual plane alleen maar nadelig is bij FM. Kan me voorstellen dat je door de operatie weinig hebt kunne bewegen en slapen, helaas wordt de fm dan altijd erger.

Hopelijk knap je gauw op en wordt de pijn minder. Ben je wel happy met je vergroting? Waar heb je het laten doen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucia: wauw, dat lijkt me ook heftig zeg! Heb je er nu meer last van omdat je borsten zwaarder zijn of valt het mee?

@ Jessica: dank voor je bericht. Ik heb 14 mei een consult met mijn Pc, ben bijzonder benieuwd wat hij zal adviseren. Ik hoor veel verschillende berichte n. Ik kan me voorstellen dat dual plane alleen maar nadelig is bij FM. Kan me voorstellen dat je door de operatie weinig hebt kunne bewegen en slapen, helaas wordt de fm dan altijd erger.

Hopelijk knap je gauw op en wordt de pijn minder. Ben je wel happy met je vergroting? Waar heb je het laten doen?

Groetjes!

Ik heb nu wel meer ruglast maar denk dat dat komt van op mijn rug te moeten slapen. Ben nu goed 3 weken PO. Ik heb 'maar' 265 en 280cc dus dat is niet zo veel gewicht. Dus denk niet dat ik er op termijn ruglast door ga hebben.

Ik hoop dat het bij jou ook zal meevallen. Ik heb dual plane maar voor jou lijkt me dat idd niet zo aangewezen...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahha Uhhh om eerlijk te zijn kan ik me niet eens herinneren of ik dat wel gezegd heb tegen hem op consult :106:

Ik heb FM heel lang niet willen accepteren (accepteer het nog niet helemaal) dus als ik in een goede periode zit doe ik net alsof ik het niet heb..

Ik vertelde gewoon wat ik graag wilde en voor de spier omdat dat mijn voorkeur had en tuurlijk minder pijnlijk is tijdens herstel en ik had genoeg weefsel.

Ik denk wel dat de FM meegewerkt heeft aan de pijnen die ik heb gehad want als je zo leest dat vrouwen na een week alweer dingen doen ... dat kon ik dus echt niet,

Bij mij was het meer 3 a 4 weken en vooral als je lang stil zit of ligt en dan omhoog moet komen .. OEI dat voel je wel hoor en jazeker ik heb wel ietsje meer last van mijn rug maar dat extra beetje pijn kan er ook nog wel bij :44: ...zijn mijn boobs zeker wel waard.

De rest van mijn lichaam is hetzelfde gebleven eigenlijk, dan gaat het goed en dan kan ik bijna niet meer lopen. Ik moet wel zeggen dat het de laatste maanden meer goed dan slecht gaat maar ik ben ook net terug van 3 weken lekker weer.

Dus lieve boef, als je in je goede periode zit gewoon alles doen wat je leuk vind en graag wilt.

Ik weet niet of jij het constant hebt? en kunnen ze niet voor de spier bij jou of heb je zelf gekozen voor achter de spier?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Thanks voor je uitgebreide verslag.

Heel herkenbaar dat je je FM niet wil accepteren. Ik heb het nu ruim 5 jaar en met name het laatste maar is het aanzienlijk verslechterd. Ik heb er elke dag last van. De ene dag in mindere mate dan de andere dag. Wat jij benoemd is heel herkenbaar, soms kan ik een dag niet lopen. Vaak na een dag werken kan ik geen zware borden meer tillen, ik ben 9 van de 10 keer dood en dood moe etc etc. Leuk is anders zeg maar..maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk :$.

Jeetje het herstel heeft dan indd wel aanzienlijk langer geduurd dan bij anderen. Gelukkig is het het resultaat meer dan waard =). Dat moet ik ook maar in mijn achterhoofd houden haha.

Ik heb nog niet op consult geweest bij de PC. De tussenpersoon heeft MP+ , rond, 300cc geadviseerd. Ik ga volgende week woensdag naar de Pc, benieuwd wat hij over FM zegt. Op dit moment zou ik overigens wel voor de spier kunnen maar als ik 2 kilo afval zullen de prothese te goed zichtbaar worden dus das lijkt me eerlijk gezegd niets.

Maar je hebt helemaal gelijk op de goede dagen extra genieten en eind juni hopelijk van m'n nieuwe tieten hihihihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden,

Ook ik heb al ruim 4 jaar fybromyalgie.

Herken echt alles wat jullie zeggen wordt ook 's nachts wakker van de pijn.

Toch ga ik 1 juli voor een BV. Ik heb mijn protheses er vorig jaar uit laten halen omdat ik dacht dat het met mijn klachten te maken had. De protheses had ik al 12 jaar dus moesten toch vervangen worden of ik moest dus voor een explantatie gaan. Dat laatste heb ik gedaan en al mijn klachten zijn nog hetzelfde en sinds het laatste halfjaar zelfs verergerd.

Plus dat er nu nog eens bijkomt dat ik niet lekker in mijn vel zit om hoe mijn borsten er nu uitzien. Ik heb echt een hele kleine en slappe B (vooral door de omvang). Daarom heb ik besloten om toch weer een BV te ondergaan. Dan heb ik maar dagelijks pijn, zoals altijd. Maar dan kan ik wel happy met mezelf zijn omdat ik dan mooie borsten heb.

Maar uiteraard ben ik ook angstig voor het feit dat de klachten misschien nog erger zullen worden. En ja......als dat zo is dan moeten ze er weer uit en is het klaar. Dan heb ik gewoon geen opties. Maar heb ik het wel geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb FM/ME en nu 8 jaar implantaten. Tot nu toe dacht ik geen extra klachten te hebben, maar nu net na een week klussen veel meer gewrichtspijn dan voorheen bij zulk soort werk. Je kunt in mijn berichten meer lezen, ik typ nu niet zo lekker. Over een paar weken heb ik een consult bij een pc die hier meer van weet, ik ga voor verwijdering zodra ik het geld bij elkaar heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mommyrocks,

Ik vind het wel knap en moedig dat je ze eruit hebt laten halen omdat je dacht dat je meer klachten kreeg daardoor. Ik bedoel .. Ik zou er niet eens aan denken , dus laten doen al helemaal niet :140:

Deed je het uit jezelf of was je bij de dokter geweest?

Volgens mij heb ik wel es gelezen of op tv gezien over vrouwen die veel klachten hadden met siliconen en idd ook met spieren en gewrichten en na verwijdering pief paf poef genezen waren :64:

Helaas heb je nog steeds pijn dus maakt het niks uit of je nou wel of niet aan de plastic fantastic gaat toch? Je kunt er beter "lekker" uitzien ook al zit je in een pijn periode ,

dan dat je pijn hebt en ook nog es ontevreden over je lichaam bent.

Ik heb ze nu 1 jaar en 1 dag en ik ben er super blij mee , Ik zit zelfs soms stiekem te denken om van de 300cc naar de 500cc te gaan,

Het blijft nog bij denken he .. ik heet niet voor niets twijfelientje :152:

Ik zal zeggen .... You Go Girl !! :43:

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee twijfelientje.

Ik had mijn naam net zo goed zo kunnen noemen haha.

Ik ben op 14 mei bij Vito Koeijers geweest en 2 weken later bij Laura Moojen Zaal.

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk voor Laura gekozen bij de Velthuis kliniek in H'sum.

26 juni is de grote dag, ik krijg tieten..joehoeeee!!!

Ik ga 10 juni wel nog terug voor een 2e consult. Ik heb nu 335 geadviseerd gekregen alleen ik ben bang dat het te groot is.

Ik wil het het liefst zo natuurlijk mogelijk houden namelijk, heb nu ook wat foto's opgeslagen van tieten die ik mooi vind dus hopelijk word ik de 10e zeker over de maat. Tevens ga ik ook nog even vragen welke projectie ze voor mij in gedachte had.

Wauw, dat jij twijfelt voor 500CC..dat lijkt me echt enorm:$!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.