Ga naar inhoud

Zara25 : 4 september 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Zara25

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik wil binnenkort een prothesewissel laten doen. Ik heb 11 jaar geleden een borstvergroting gehad bij Dr. Hiel. Helaas is hij met de Vut (zegt zijn secretaresse, raar, zo oud was hij niet) maar goed. na borstvoeding is het nodig om een prothesewissel te laten doen.

Ik wil graag bij dr. verdonck terecht, alleen twijfel ik aan de protheses. Bij Dijkhof clinic gebruikt hij Sebbin, bij Welness gebruikt hij Monobloc Softone en bij Acura gebruikt hij Mentor. Nou wil ik of naar Acura of naar Dijkhof. (beiden in hetzelfde gebouw)

en nu komt het, welke prothese is het beste? Monobloc of Sebbin? en ben ook benieuwd of jullie weten of Dr. verdonck de tepelhof als incisie gebruikt. Het valt wel op dat op dit forum bijna iedereen via de borstplooi doet. Dr. Hiel deed alleen maar via de tepelhof. en ik vind het heel mooi, omdat ik geen littekens heb. zou graag weer via de tepelhof willen.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

van monoblok zijn de hydrogels goed

en de siliconen niet hebik gelezen.

en de Acua en Sebbin ken ik niet .

ik weet wel dat Mentor en natrelle erg goed bekend staan!! dus als je siliconen wil zou ik dat merk nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Zara25

heyyy, dank voor jullie reacties.

Na heel veel searchen op deze forum, heb ik besloten dat ik voor de mentor prothese ga. Helaas werkt dr. verdonck niet met mentor in zijn eigen kliniek, dus moet ik op zoek gaan naar een andere PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Dames!

Ik ben via Diana Gabriels bij Dr. Straten op consult geweest. Nou moet ik naast 2600,- ook 750 euro extra betalen voor kapselverwijdering. Betekent dat dat ik kapselvorming heb? De medewerkster van Diana zegt van niet. Dat de dokter op voorhand niet kan zien of ik kapselvorming heb en dat kapselverwijdering meer om het schoonmaken gaat. Nou is het geval dat ik nog een consult heb staan en daar zeggen ze dat de arts tijdens de consult wel kan zien of ik kapselvorming heb. Dus ik snap het niet meer. Kan iemand mij uitleggen hoe het eigenlijk zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen met implantaten heeft kapselvorming, dat is normaal (Niet verwarren met kapselcontractie). Dit moet bij een wissel dan mee verwijderd worden, ze maken de borstholte weer schoon als het ware, wat meer werk is dan een 'eerste' borstvergroting en daardoor komt daar bij de meeste chirurgen een extra bedrag bovenop de gewone prijs bij een wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties. Het gaat inderdaad om prothesewissel. Sorry

Volgend mij ben ik in de war, idd.

Ik heb meerdere klinieken gebeld. En als ik aangeef dat ik voor een prothesewissel kom, dsn zeggen ze dat ik rekening moet houden met kapselvorming, want dan moet ik extra betalen. Maar als zoals je zei, iedereen kapselvorming heeft, waarom pas bij de consult kijken of iemand wel of niet extra moet betalen? Ik denk dat ik het daarom niet echt snap.

Ik heb een offerte ontvangen en daarin staat dat ik totaal € 3350 aan diana moet betalen. Maar dat 750 extra had Straten op het formulier bijgeschreven toen ik nog bij hem zat. Ik denk dat ik beter naar zijn eigen kliniek kan gaan in groesbeek. En toen ik belde om afspraak te maken vroeg ik nadrukkelijk of ik bij moest betalen ivm prothesewissel, zeiden ze nee. Als ik het had geweten, was ik niet gegaan, dan liever rechtstreeks bij straten en anderhalf uur reizen.

Dr. Visser vraagt € 1500 voor dat kapselverwijdering. Ook zei had gezegd dat ze pas bij het consult kan zien of het ook voor mij het geval was.

Weet iemand of je bij het ziekenhuis, SLAZ bijv, ook extra moet betalen voor kapselverwijdering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lees net je topics, toch maar geen Mentor maar eurosillicone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, mentor was te breed vond ik, en las ook teveel over rimpels en zo, dat heeft me een beetje afgeschrikt, dus toen dacht ik, waarom zou ik voor een andere merk kiezen, terwijl ik nooit klachten heb gehad met eurosilicone. toen pas ging ik op zoek naar artsen die met eurosilicone werken en kwam ik Nio tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja euro hoor je goede verhalen over de laatste tijd en mentor veelal rimpels he, helaas de arts die ik graag wil werkt niet met eurosillicone..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben gisteren geopereerd door dr. Nio en heb ook eurosilicone gekregen. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden straks.. Jij heel veel succes toegewenst!!! Gaat vast prachtig worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel ziekenhuizen werken met eurosilicone voor niet cosmetische operaties, vond ik ook een pluspunt.

@Jennifer Bedanktt!! Kan niet wachtenn. heb net in je topic gereageerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hm.. kan ff geen ander topic vinden van je..

Dus zet ik het hier ff in :)

De 700 die je nu hebt is 13,4 breed met 7,1 projectie

De 750 is 13,5 breed met 7,4 projectie

De 800 is 13,6 breed met 7,7 projectie

En de 1000, als die nog gemaakt wordt (anders stuur Nio daar ff een email over, dan weet je het tenminste zeker) is 15,1 breed met 18,1 projectie

Dit zijn dus de maten van eurosilicone.

Zet je daar de Motiva 1050 naast, die heeft een breedte van 15 cm en een projectie van 7,8 cm.
In dat geval zou je dan weer beter voor de 800 cc kunnen gaan, want dat de motiva 1,4 cm breder is dan de 800 van eurosilicone en maar 0,1 cm meer projectie heeft, dat gaat zich gegarandeerd tegen mekaar ophefffen.. Je borst wordt een stuk breder, terwijl de projectie dan minder opvalt. Als je begrijpt wat ik bedoel :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18,1 projectie? lees ik dat goed?

wat ik niet begrijp is dat ie zelf met 1000cc kwam. als ie tegen SVP zegt dat de 1050cc van motiva niet meer projectie geeft dan de 800, waarom heeft ie bij mij dan wel 1000cc voorgesteld? heeft het met de borstbreedte te maken of geeft de 1000cc van ES Wel meer projectie dan 1050cc van motiva?

wat betreft de 800cc heeft Nio al gezegd dat het bijna niets scheelt met de 700 en 700 heb ik al en daarom begon hij over de 1000cc. maar voor 100cc verschil ga ik geen 3100 euro betalen. hoop dat ie toch met een regeling of korting of zo komt, maar vraag me ook af of het de moeite waard is voor maar 100cc. hij zei al van niet.

denk dat ik hem toch ga mailen. ook om te vragen of de 1000cc nog te bestellen is of 900cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18,1 projectie? lees ik dat goed?

Whahaha ja dat lees je goed, maar dat was dus een tikfout :45:

Ik bedoel 8,1 cm projectie! OMG :45:

Je ziet dat die 1000 cc 1 cm meer projectie heeft dan die 700 die je nu hebt. Maar hij is dus ook breder... Het is het beste wat ie heeft, denk ik... Vooral omdat jij die projectie nodig hebt.

Dat hij dat niet aan SVP heeft voorgesteld, is denk ik vooral omdat hij eerst de 'standaardmaten' zal willen plaatsen. Een op maat gemaakte prothese (wat de 1000 cc zal zijn, neem ik aan) die wordt of duurder, of hij kan ze niet zomaar aanbieden, alleen in geval van nood.

De Motiva 1050 is op voorraad, de 1000 van eurosilicone moet gemaakt worden, dat is het verschil :)

Ik zou ook niet voor die 100 cc verschil gaan, maar als je naar de projectie kijkt, van die 1000 cc, zou je dan wel voor 1 cm meer projectie terug gaan? Het zou ongeveer een halve cupmaat schelen bij jou (meestal een kleine hele cupmaat, maar omdat jij toch nogal een cc-vretertje bent ;) denk ik dat ook dit maar een halve cupmaat zal schelen..

Of je dit wilt, is de vraag...

Of er alternatieven zijn? Ja... Maar dan moet je naar Plovier...

De Sebbin heeft een prothese, 1138 cc. Deze heeft een breedte (als ik het goed heb) van 14 cm en een projectie van 10 cm

En van Sebbin is er ook een 1500 cc en die is 14,2 cm breed met een projectie van 12,3 cm....

Dat zou dus wel betekenen dat je van pc moet wisselen...

Bedenk me dit nu pas.. Misschien dat dit dus ook iets voor SVP is.... Zal haar ff attent maken op dit topic, hoef ik het niet nog eens te schrijven hihi

xxx

Oei, schelen de aantal cc's dan van merk tot merk? Dus als ik het goed begrijp is bij het ene merk 400 cc niet hetzelfde als bij een ander merk? Of heb ik het mis :(?

klopt idd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.