Ga naar inhoud

o0chicky0o : 6 juni 2014 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve meiden.

Ik ben Danielle en afgelopen vrijdag op consult geweest bij parkmc. Ik ga binnen nu en 6 maanden zeker een protesewissel ondergaan. Bij mij zitten ze er al 11 jaar in ondertussen.

Ik heb nu rond de 300 dacht hij ( weet het niet meer ) en ik wil groter omdat ook me eigen borst is gaan hangen. Dit omdat ik ook 10 kilo ben aangekomen door medicatie helaas.

Nu twijfel ik tussen de 700 en 800 cc op internet is hier bizar weinig over terug te vinden wat ik een beetje kan verwachten. Ik wil ook niet te dat ik iedereen afschrik en alle gezichten mijn kant op krijg.

De dokter zei wel dat mocht ik voor de 700 gaan en ik ga afvallen er niet veel overblijft van hoe het na de operatie is. Ik weet het niet ....kunnen jullie mij helpen? Ik ben nu 1.62 en weeg 75 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste welkom hier natuurlijk!

Leuk en spannend dat je voor een wissel gaat !En idd na zon 11 jaar heel verstandig.

De keuze tussen de 700 en 800CC is moeilijk maar als je rond de 300CC hebt nu ,denk ik niet dat je zoveel cc erbij moet nemen in 1 keer.

De overgang lijkt mij best veel en dan heb je denk ik meer kans op gedoe erna.(ik zou nooit meer dan t dubbele overwegen,maar ik heb makkelijk kletsen met mn 500Cc ,haha,dan zit ik aan de 1000CC !! )

Als je afvalt hou je het probleem altyd dat het een aanslag is op je huid ,kijk maar naar mensen die borstvoeding hebben gegeven,je boobs worden niet mooier ervan ,wanneer ze weer slinken naar je oude ik..

Samen met je arts kun je het beste beslissen wat het mooiste bij jou zal staan,dat hij het wilt plaatsen is natuurlijk al heel tof iig!

Die strijdt heb je dan iig niet met hem hihi.

Succes met je uiteindelijke keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hi meiden,

Ik was even door alles hectiek omdat het zo snel ging allemaal dit forum vergeten. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ondertussen afgelopen vrijdag geopereerd door Dr Nio. En ben na 2 x op consult te zijn gegaan toch voor de 800 cc gegaan. Hier heb ik echt geen spijt van!!! T ziet er zo mooi uit omdat ik toch wat voller ben heb ik ook wat meer taille nu ;-)

Ze zitten nog wel heel hoog. Heb een compressie vest aan 24 uur p.d. Voor 2 weken en mag erna over op de sport bh voor overdag. Pijn valt reuze mee vandaag even de deur uit geweest na 2 verplichte dagen bedrust. Nu wel weer wat beurs en strak. Probeer van de week even wat foto's te maken.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super benieuwd naar je foto's van je mooie boobies !!

Ook ik ben van 250 cc naar 700 cc gegaan en was daarvoor 13 kilo afgevallen.

Nergens geen last van ....En alles super mooi , gelukkig .

Sterkte en beterschap ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.