Ga naar inhoud

stylehasnosize : 28 april 2014: Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik zit al een tijdje op het forum rond te neuzen en informatie te verzamelen dud ik dacht dat het wel tijd werd om me voor te stellen :D. Vanaf mijn 18de heb ik al twijfels over mijn borsten maar ik dacht ze zullen nog wel groeien. En dat deden ze ook van een AA tot een A/B ligt aan de bh. Nog steeds was ik ontevreden want de rest van mijn lichaam is ook gegroeid en vind mijn borsten niet bij mijn lichaam passen. Heb eindelijk de stap gezet en heb morgen mijn eerste consult bij dr verdonck in de wellnesskliniek genk. Ik vind het allemaal super spannend en lees nu zoveel over silicone en dat de hydrogel beter is. Ik snap dat het niet allemaal even gezond is maar roken is dat ook niet. Ik ben alleen best allergisch aangelegd dus ben bang dat ik dadelijk ook allergisch ben voor de silicone. Aan de ene kant heb ik zoiets als dat zo is zie ik het dan wel en aan de andere kant vind ik het ook spannend. Hebben meerdere van jullie dezelfde twijfels gehad?

Hebben jullie verder geen last van de silicone? En zijn er meerdere meiden met allergieën?

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Twijfels heeft iedereen meid. Het is verstandig om meerdere consulten te plannen om zo goed te zien wat de mogelijkheden zijn voor jou en waar jij je het prettigste bij voelt.

Er is veel info ook te vinden hier op het forum en je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekbalk rechts boven.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag op consult geweest bij dokter verdonck. Hij heeft me voor een C/D 330cc in m'n linker borst en 350cc in m'n rechterborst aangeraden.

Mijn vriendinnen hebben beide ook een borstvergroting door deze dokter bij dezelfde kliniek laten doen. Hun hebben beide 300cc en hadden minder als mij en zijn op een F uitgekomen?!

Nu snap ik er niets meer van..

Donderdag ga ik terug met mijn vriendinnen. Hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ken de twijfel hoor!

Heb tot net voor de operatie getwijfeld tussen 280 cc en 300 cc.

Heeft Verdonck je iets gezegd over het maximum dat je kan gaan, wanneer het niet meer natuurlijk zou zijn?

Bij mij was dit 330cc. Ik ben wel net iets kleiner dan jij. Meet 1m62 en weeg 52 kg.

Ik zou uitgaan van wat Verdonck zegt. Hij weet het best wat bij je past.

En 30-50 cc is echt niets! Dit is bijna niet zichtbaar.

Bekijk de catalogus maar eens.

http://www.laboratoires-arion.com/images/pdf/10x20-ref-trilingue-6-opt.pdf

Hier kan je de projectie en de diameter vergelijken. Scheelt haast niets.

Daarbij moet je ook weten dat vergrootte borsten qua maat niet te vergelijken zijn met gewone borsten.

Je hebt dan misschien maat F, maar qua uitzicht lijkt dit maar een D.

Ik zie dat je nog een tweede keer op consult gaat. Is dit voor de maat?

Wat zei Verdonck je over de siliconen en de hydrogels?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nath!

Ik ben terug gegaan voor de maat en heb een foto van mijn vriendinnen meegenomen, ze konden helaas niet meer mee. Heb toen besloten om toch voor de 280/300 te gaan. Hij zei je kan altijd groter maar niet kleiner dan heb je meteen een lift nodig.. Hij zei ook dat 150cc 1 cupmaat moet voorstellen. Als ik dat moet vergelijken met mijn vriendinnen dan is bij de ene 60cc een cupmaat en de andere 100cc. Als ik dan in het midden zit 80cc kom ik nog op de goede maat uit. Te groot is ook niet fijn want ik ben een echte buikslaper kan ook niet wachten om weer op m'n buik te slapen straks hihi.

Over de siliconen en hydrogels zei hij dat ze de hydrogels bijna niet meer gebruiken omdat de siliconen van tegenwoordig niet meer zweten en zelfs beter zijn als de hydrogels. De hydrogels hebben ook een siliconen envelop dus als er al wat van af komt dan is het bij beide hetzelfde materiaal.

Nog 9 dagen hahaha!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij voor je dat het vast staat. Nu niet meer gaan twijfelen en niet meer te veel vergelijken met andere. Dat is de fout die ik maakte waardoor ik opnieuw ging twijfelen :)

Haha, ik ben ook een echte buikslaper. Na 4 a 5 weken lag ik al terug op mijn buik.

Succes met de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Vandaag moest ik om 11.30u aanwezig zijn bij de Wellnesskliniek. Ik reed zodat ik wat afgeleid was. Heb 5x voor wat kalmerends gevraagd en de laatste x kreeg ik ook wat. Ben toen bijna in slaap gevallen en 3 kwartier later werd ik mee naar boven genomen. Ben toen op de tafel gaan liggen en daar rolde toch wel wat tranen. De anesthesist had dat in de gaten en was allemaal grapjes aan het maken. Had ondertussen het infuus al in en moest diep inademen toen was ik weg.

Kwam bij in de verkoeverkamer en het meisje waar ik mee had gekletst lag naast me dat was wel grappig even gepraat voor we beiden weer wegvielen hihi.

Werd een tijdje later de kamer op gereden en in bed gelegd. Heb daar nog even geslapen want was van alle medicatie een beetje high. Hoorde mijn moeder en beste vriend nog binnenkomen maar dat was het ook.

Toen ik wakker was mocht ik naar huis en in de auto was ik ook nog wazig.. heb wel meteen een sigaret gerookt en was totaal niet misselijk. Heb thuis ook nog ff geslapen en nu gaat het eigenlijk heel goed. Heb een rondje gelopen en staar steeds naar mijn heuvels haha!

Ben wel blij dat het achter de rug is en over 2 weken dat strakke verband eraf!

Xxx stylehasnosize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ben wel beetje opgelucht te lezen dat er nog iemand is met zo'n verband aan. Ik lees hier precies steeds dat de meiden gelijk al een sport bh aan mogen. Hier dus ook niet. Ben stiekem naar je foto's gaan spieken en ja hoor, ik ben ook zo ingepakt. Kleeft het bij jou ook zo vast? En erboven moet ik nog eens een strak verband doen. Pffff.... Kan niet wachten tot dinsdag, dan mag het er af en zie ik ze eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd met je boobs!!!

Gaat alles goed?

Ik heb je voorsteltopic even toegevoegd zodat het overzichtelijk blijft en je alles samen heb staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stylehasnosize proficiat met je boobs!!!! heel leuk je verslagje te lezen! ik word er 21 augustus door dr visser geopereerd, ik hoop ook op een kalmeringsmiddel hoor!! hoe gaat het nu met je??? neem je veel pijnmedicatie momenteel? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

@zazoeke ja het plakt bij mij ook nog aan de bovenkant! En onder is het een beetje aan het opkrullen.. Als ik 's avonds vocht in m'n buik krijg zit het wat strakker maar dat valt wel mee ze zijn nu aan het zakken dus het zit steeds minder strak. Heb wel last van zo'n steken.. Duren maar 2 seconde maar heb ze wel wat vaker nu.. Maar dat hoort er blijkbaar alemaal bij! Ik mag volgende week maandag eindelijk mijn boobies bewonderen hahah

@aardbei'ke ja de kalmeringspil heeft me wel rustig gehouden heb er wel voor moeten zeuren hahaha! Ik slik nu bijna geen medicatie meer echt alleen als ik pijn heb maar dat is dus bijna niet meer gaat allemaal heel snel! Vond alleen de emotionele dag die iedereen krijgt erg vervelend! Ben benieuwd hoe jou operatie gaat verlopen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dan hebben we bijna hetzelfde verhaal. Ben ook maandag geopereerd, 265 achter de spier. Ben echt benieuwd naar het resultaat. Die steken herken ik ook, al begint het te minderen. Heb vooral nog 's nachts last en kan 's Morgens niet uit mijn bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen heeft het bij mij echt pijn gehad. Tanden bijten bij elke beweging, maximum medicatie genomen en dan nog. Donderdag was een overgangsfase. Nam geen dafalgan meer, enkel nog brufen. En vrijdag was plots de pijn weg. Dus neem niks medicatie meer ook niet. Echt onbeschrijflijk. Alleen ja die nachten maar ach, is voor een goed doel he! Komt allemaal in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zazoeke ja de steken vandaag vielen ook mee bijna gern last van gehad gelukkig! 'S nachts heb ik bijna geen last alleen veel zweten maar dan herstel je goed.

Dat jij zoveel pijn hebt gehad ik bijna niks. Is volgens mij ook een kwestie van op tijd de medicatie slikken zelfs voor de pijn zodat je niks voelt.

@aardbei'ke ik was eigenlijk niet zo bang voor de pijn alleen voor het infuus hahaha viel harstikke mee! De pijn nu.. Pijn welke pijn? Moet alleen nog geholpen worden met opstaan en en rechtop komen als ik op de bank of in een stoel zit. Maar voor de rest gaat het eigenlijk super goed! Heb echt bijna geen pijn gehad eigenlijk misschien doordat ik op tijd steeds de medicatie heb gepakt.. Geen idee maar vond het echt super meevallen dacht dat ht veel erger zou zijn want ik ben nogal kleinzerig. Het slapen gaat goed kan zelfs al een beetje op m'n zij liggen met een voedingskussen als ondersteuning. Niet lang maar het is een begin. Voor de rest nergens last van. Heb geen drains gehad dus heb wel wat last van vocht maar daar voel je niks van alleen het erband zit daardoor iets strakker 's avonds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.