Ga naar inhoud

*me* : 21 mei 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond lady's, ik ben 26 jaar, woon in amsterdam en denk er steeds meer over na om borstvergroting te nemen. Ik heb net me diploma gehaald en een koophuis gekocht dus wil mezelf verwennen met iets moois. Ik vind borsten mooi dus waarom zou ik niet met borsten door het leven gaan. Ik heb 70 A ik heb er foto's opgezet en nou wou ik jullie mening..... Achter de spier, dual plane, voor de spier? Hoeveel cc? Ronde of anatomische siliconen? Ennnnn wellllllke dokter?...... Ik zit zelf te denken om mijn met mijn eerste consult naar Diana Gabriels te gaan....... De meeste meiden hebben zoveel ervaring en informatie... HELP *me*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid!

Welke protheses dat zal de chirurg je beter kunnen vertellen want dat hangt van verschillende factoren af ,, dus van je eigen lichaam vooral... En van je eigen wensen. Daar kan niemand wat over zeggen. En welke dokter tja... Van welke regio ben je ? Zo kunnen dames van dezelfde regio vertellen bij wie zijn geweest en of ze al dan niet tevreden waren...

Ikzelf ga bij demeyere een zeer gerespecteerde chirurg in belgie maar ook veel klantjes heeft van Nederland... En veel goeds over te vinden is en weinig slechts... Dus veel succes met je keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi welkom hier!

gefeliciteerd met je diploma en je nieuwe huisje,dat is alvast een hele mooie start!!

Ik ben zelf een voorstander van ronde protheses..

hoeveel CC je wilt is persoonlijk en je arts kan je erbij helpen hoeveel bij jou nodig zal zijn om te behalen wat je wilt bereiken.

je hebt al mooie boobs trouwens,zal dus super mooi worden na je bv!

Zelf heb ik 500CC dual plane,is een wat langer herstel dan vd spier,maar je pc zal je adviseren wat het beste is bij jou lichaam.

Qua dokter zou ik gewoon op je eigen gevoel afgaan,misschien 2 cosults plannen en kijken bij wie jij je het meest op je gemak voelt?

Veel forum plz..

ps ik ben geholpen door dr Schiettecatte,zeer goeie pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Snap dat je een bv wilt, maar denk dat een pc je het beste kan adviseren over plaatsingsmethode, aantal cc en welke soort prothesen.

Misschien zijn er meiden op het forum die het zo op weten te noemen, dat weet ik niet.

Ik ben zelf ook bij Diana Gabriels geweest. De één is heel enthousiast hier, de ander wat minder. Ik vond het op zich een goed consult, maar wel erg commercieel. Toen ik vragen stelde over complicaties wuifde ze dit weg. Verder vind ik het raar dat je de pc pas later ziet.

Maar het kan natuurlijk geen kwaad om heen te gaan want dan kan je zelf beoordelen wat je er van vind! De prijs is daar wel heel lekker natuurlijk.. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en vandaar dat ik daar niet geweest ben.

Er zijn een aantal pc's waar veel meiden zijn geweest en goede ervaringen mee hebben:

- dr. de meyere

- dr. plovier

- dr. nio

- dr. van der weij

En nog talloze anderen die ik zo ff niet kan bedenken!

Veel plezier met de voorbereidingen, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi! ik ben ook bij Diana geweest! ik heb alles zeer positief ervaren ik ben geholpen door dr Schiettecatte

erg fijne pc moet ik zeggen

er zijn op dit moment enorm veel leden geholpen door hem en erg tevreden

liefs Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké top thanx voor de namen van dokteren want dat is nog me grootste bezigheid ;) welke dokter ben jij geweest?

Nog 1 vraagje..... Waar is de zoekoptie... Hahaha of kijk ik er echt overheen... :P blond hè.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amsterdam zitten iig Nio en van Selms. (opereren zowel ih slaz als id uit mn hoofd Parkkliniek) Zeker de moeite waard eens op consult te gaan.

Ben zelf door van Selms geopereerd en zeer tevreden over zijn kwaliteiten als chirurg, maar moet bekennen dat ik van Nio ook erg veel moois voorbij zie komen en veel goeds over lees.

Kan makkelijk voor je zijn de bv dicht bij huis te krijgen , maar mag niet doorslaggevend zijn natuurlijk.

Goed inlezen en info verzamelen dus ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de spier:

- kan alleen bij genoeg eigen weefsel, anders ga je de randen van de prothese zien

- minder pijnlijk qua herstel, omdat ze niks met de borstspier hoeven te doen

- uitstekende methode bij veel sporten, ziet er heel natuurlijk uit en beweegt mooi mee met je lichaam

Dual plane:

- Dit is half onder de spier, half boven de spier. Ze moeten de spier dus losmaken ergens, weet niet precies hoe dat operatietechnisch in elkaar zit

- Pijnlijker qua herstel, omdat ze in de borstspier moeten snijden en omdat achter de spier een holte gemaakt moet worden waar de prothese half komt

- Uitstekende methode bij dames met weinig weefsel, half achter de spier zodat je geen randen ziet, half voor de spier zodat het wel heel natuurlijk lijkt en alles mooi meebeweegt

Achter de spier:

- Hier maken ze een holte achter de spier waar de prothese geplaatst word.

- Pijnlijker qua herstel, omdat ze aan de borstspier komen.

- Goede methode voor dames met weinig weefsel, geen randen zichtbaar.

*weet niet op basis waarvan de pc kiest voor dual plane of achter de spier. Denk zelf dat dit per pc verschillend is, en het net is waar de desbetreffende pc positieve ervaringen mee hebben. Mijn pc zag bijv. het nut niet om in de spier te gaan snijden. Maar heeeel veel andere pc's zijn gek op de dual plane methode omdat je zo een natuurlijker resultaat krijgt.

Ronde prothesen:

- Bij genoeg eigen weefsel, maar kan ook bij geen weefsel. Net wat je voorkeur is.

- Je ziet het niet als ze draaien, omdat de prothese overal hetzelfde is zeg maar.

- Heb hier horen zeggen dat deze zachter aanvoelen, maar weet het zelf niet omdat ik anatomische heb.

- Vallen ook als een druppelvorm als je staat, dmv de zwaartekracht. Vallen natuurlijk opzij bij liggen.

Anatomische prothesen:

- Bij weinig tot geen weefsel, geeft dit een natuurlijk resultaat en meer een borstvorm, als je dit niet hebt van jezelf.

- Naar horen zeggen zijn deze iets stugger.

- Als je op je kop staat gaan deze volgensmij niet mee zoals bij ronde prothesen, omdat de prothese een vaste vorm heeft.

Dames: correct me if i'm wrong! Of als je iets toe te voegen hebt! Ben nog niet zo ervaren als sommigen hier.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb hier zeker wat aan! ThnxXx! Ik denk dat ik zelf ook voor de spier wil en rond ze gaan toch wel hangen inderdaad. Mijn vriendin heb ze achter de spier en op wat voor manier zij haar borstspier aanstapt, dus tijdens de sex, koken eten, bewegen haar borsten op en neer mee..... Ik denk dat ik het een lekkerder gevoel vind als ze gewoon meebewegen doordat ze loshangen.....een dokter uitzoeken vind ik best nog drama, ik moet maar gewoon op meerdere consults gaan,......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Ik heb eindelijk een afspraak!!!! tweede week van mei. Ik word geopereerd in de kliniek in Amstelveen door Dr.Refaat Karim, heeft iemand ervaring met deze kliniek en Dr.? Het word 250cc op de borstspier heeft iemand foto's van borsten voor de borstspier en deze maat? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week dinsdag geholpen door Dr. Refaat Karim in kliniek Amstelveen.

Tot nu ben ik heel erg tevreden over zowel de kliniek als de pc. Hele aardige man.

Ik heb 400cc gekregen dus heb geen voorbeeld, maar in de kliniek ben je in goede handen bij alle medewerkers die er werken stuk voor stuk aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 15 april geopereerd door dr Karim.

Ik vind hem een hele aardige en kundige arts!

Neemt echt de tijd voor je.

Ben zelf ook erg tevreden over het resultaat. Ik heb ronde protheses 350cc op de spier.

Ook het personeel is erg aardig in de kliniek, je zal je vast op je gemak voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik ben heel benieuwd naar je operatie, want als ik het goed begrijp wordt je deze week geopereerd.

Zelf word ik 26 mei geopereerd door dr Karim. Ik krijg 350 cc ronde prothese op de borstspier.

Ben dus heel benieuwd naar je ervaringen en vooral het resultaat.

@Bloem als jij nog meeleest, wat was jouw cup voor je operatie en wat voor cup heb je nu? En ben je na 4 weken PO nog tevreden over het resultaat?

Ik heb zelf een 85A en hoop uit te komen op een C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.