Ga naar inhoud

Damn!!!!! Ik vind ze te klein pff


Aanbevolen berichten

Hallo

Had van mezelf een 75 B en heb een dual plane borstvergroting ondergaan met ronde protheses HP. Links 235cc en rechts 275 cc ivm ongelijke borsten. Heb nu een 75 C soms D maar. Dan wat went het snel en om eerlijk te zijn vind ik ze te klein. Een D klinkt zo groot maar dat is het dus helemaal niet pff

Ik ben niet van plan de eerste jaren te wisselen ofzo want ik ben net 3 maanden PO maar over tien jaar ofzo gaat er echt wel veel meer in. Ik voel me beetje klote. Had er gewoon veel meer van verwacht. Vooral omdat 4500 euro erg veel is en ook nog al me vakantie ervoor opgegeven enz pff beetje dip ervan, maar ja het is iig wel beter dan wat het van te voren was maar toch als ik het had geweten dan damn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat vervelend voor je. Kon je niet meer cc krijgen of wilde je dat niet?

Ja het went echt heel erg snel! Ik merk dat zelf ook heel erg. Ik vond mij borsten heel groot en nu denk ik eigenlijk dat het allemaal wel mee valt haha. Je kunt je je dat van te voren ook niet voorstellen.

Het is inderdaad sowieso een vooruitgang met wat je had :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of ik meer kon krijgen. Die 275 zei hij al dat hij het ging proberen en ik heb ook gekregen wat ik wou c of D maar waarom lijkt het dan nu zo klein pff kan wel janken. Was ik maar gewoon voor groot gegaan D of E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady,

Ik heb een beetje hetzelfde als jij.

Ik vond D ook heeeel groot klinken en had gevraagd om een grote C, kleine D voor het zicht.

Dat is het ook geworden, maar nu ik ze heb lijken ze helemaal niet zo groot.

Zeker niet in kleding.

Tcpoch zou ik er de komende tien jaar mee moeten doen.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuur he...

Ik ken je gevoel

Ik ben pas 7weken maar ga hoogswaarschijnlijk in november opnieuw onder het mes!

Ook doordat ze scheef zijn, maar ook omdat ik niet tevreden ben.

Ik krijg korting maar ik ben van plan niet te betalen want mijn arts heeft een inschttingsfout gemaakt, en vind dus ook dat hij het moet oplossen..

Toch?

Wel vervelend he? Zo gehoopt dat je na de bv helemaal in de wolken Zat...

Nog niet blij!

Zijn we ook heberig he???

Hahaha!

Ik leef met je mee iig

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is minder hè

Ja vind ook dat joun arts de kosten maar op zijn rekening moet nemen aangezien hij een fout heeft gemaakt. Dat zou mooi zijn anders.

Wat rot voor je zeg.

Ja en als ik ooit weer moet dan pak ik tegen die tijd wel een maatje groter als ik dat dan nog wil, maar waarschijnlijk wel!,!

Nou ja hebberig hebberig. We mogen toch wel wat verwachten voor al dat geld toch

Liefs Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.