Ga naar inhoud

Voorstellen: borstlift en littekens?


Girafje69

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ben ook nieuw hier op forum en heb al een hoop handige info gelezen! Ik wil een borstlift evt met of zonder protheses, ik krijg hier verschillende adviezen voor. De ene arts weigert om protheses te doen omdat hij vindt dat ik genoeg eigen weefsel heb (heb 75 D nu maar ze hangen wel) en de andere adviseert juist van wel.... Ik ben van plan om nog een aantal consulten te doen om zeker te weten wat het beste is. Ben tot nu toe bij Bergman en Diana Gabriels (v Straten) geweest.

Waar ik echter het meeste tegenop zie zijn de littekens na een borstlift! Graag hoor ik van anderen hoe zij dat hebben ervaren??

Best heftig ook omdat er echt een ankerlitteken komt (bij tepel en dan naar beneden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gister teovallig aan een vriendin van mij verteld dat ik een borstvergroting ga doen en toen heeft zij mij verteld hoe het met haar borstverkleining is gegaan...

haar tepels zijn er tijdens de operatie helemaal afgeweest en ze heeft een hechting van boven naar beneden gehad over heel haar borst!! het was dus echt een complete reconstructie zeg maar (is ook van cupmaat I naar D gegaan)

ze is na de operatie verschrikkelijk geschrokken van hoe ze eruit zag ze was helemaal bont en blauw en zat helemaal onder de hechtingen..

MAARRRR nu ziet ze der niks meer van!!

hopelijk heb je hier wat aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai Girafje!

Ik heb ook een borstlift gehad met ankerlitteken.

Twee jaar geleden wilde ik er niets van horen, zo bang was ik voor

Het litteken, dus heb toen een lift via de tepelhof gekregen, ik dacht

Zie je niks van. Wat een drama! Tot twee keer toe een enorme verzakking

Nu ben ik donderdag twee weken geleden geopereerd en eerlijk is eerlijk

Het ziet er niet uit nu, maar ik heb ontzettend veel vertrouwen dat het nu

Wel mooi wordt. Even geduld dat wel;( maar goed .

Kijk maar naar mijn fotos maar schrik niet te hard he?

Daarbij is een implant geen gek idee, ik vind ondanks een grotere prothese

Dat mijn borsten nu veel kleiner lijken, dus nog wat om over te denken.

Veel succes iig

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Girafje,

Ik heb een borstlift gehad, kleine 4 jaar geleden, en dat is zoooo mooi geworden (en nu nog steeds, ziet er nog net zo uit als net na de operatie). Je spreekt over een ankerlitteken, maar dan heb je ook een incisie onder de borst, en niet alleen om de tepel en een lijntje naar beneden (dat heb ik, het heet een lollylitteken). Je kunt mijn foto's bekijken in de galerij, bij mij zie je de littekens haast niet meer! Hoe zijn andere littekens bij je, worden die breed of zie je er haast niks van?

Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook liever geen ankerlitteken willen. Aanvankelijk wilde ik naar dr Ulrich Lichtenegger, omdat die heel veel kan bereiken met alleen sleutelgat. Ik ben nog niet geweest, omdat ik afhankelijk ben van verwijzingen en ik heb er maar 1. Wil ook het een en ander weten over mijn siliconenimplantaten, en daar weten anders pc's weer meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lodieke, waarom ben jij afhankelijk van verwijzingen? Je kunt toch bij meerdere pc's inlichtingen inwinnen? Normaal kan je ook zonder verwijzing terecht bij een pc overigens!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.