Ga naar inhoud

hallo !


frieke

Aanbevolen berichten

hallo,ik ben frieke,59 jaar en ik overweeg een borstvergroting te laten uitvoeren (van een A-cup naar een B-cup).ik ben de voor en -nadelen nog aan het afwegen maar ik vraag me vooral af of een borstvergroting wel een natuurlijk gevoel geeft omdat ik dat bijna even belangrijk vind als het uiterlijk.ik wil dit in de eerste plaats voor mezelf doen en om meer zelfvertrouwen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stelde ook een soortgelijk vraag

over of het gevoel in de tepels wel behouden bljft?

verfer eb ik begrepen dat hydrogel meer je lichaamsamte an neemt dan silliconen.

en dat mentor 1 het zachtste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje fws voor je toelichting.ik heb verder geinformeerd en het blijkt inderdaad dat hydrogel het laagste risico biedt voor je gezondheid.de implantaten bestaan voor 96% uit water en slechts voor 4 % uit verdikkingsmiddel.de kans op kapselcontractie is 5 keer kleiner dan bij silliconen.je borsten voelen zacht en natuurlijk aan.ik ga dit zeker voorleggen aan mijn chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Het is verstandig om meerder pc te gaan bezoeken als je een borstvergroting overweegt. Iedere pc heeft een eigen werkwijze en een bepaalde voorkeur. Je kunt dan voor jezelf bekijken bij welke c jij je het beste voelt.

Ik heb zelf silicone prothese en ben hier erg blij mee. Mijn borsten voelen heel natuurlijk aan en het zijn echt gewoon mijn borsten. Als ik in mijn borsten knijp voel ik wel dat ze steviger zijn omdat er toch iets in zit, maar dat is logisch natuurlijk omdat ze er iets in hebben gestopt ;)

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.