Ga naar inhoud

Duffy64 : 22 april 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi, hoi dames hier op het forum.

Ben nu 4 dagen trotse eigenaar van borsten en lees al een tijdje mee hier op het forum...bedankt voor al de berichten, ervaringen, fotos en meningen! Het is erg leuk om hier vrouwen te "ontmoeten", die allemaal begrip hebben voor wat er gebeurt als je de beslissing neemt om je borsten te laten corrigeren. Ook leuk om te lezen hoe jullie elkaar steunen en meeleven!

In maart heb ik besloten eindelijk mijn borsten te laten vergroten.(Ik had steeds bijna niks...80 A) Twee consults gehad in duitsland en een bij Dr. Straten en ik voelde me daar meteen prettig. Het was allemaal veel persoonlijker dan in Duitsland waar ik vandaan kom en ik wist dat ik hier goed zou worden geholpen. Bovendien is het voor mij maar een half uurtje rijden naar Groesbeek, dus meteen alles met Tanne geregeld en 22 april was ik dan al aan de beurt. Heb 430 cc anatomisch van Mentor dual plane gekregen. Was de laatste op die dag. En ondanks ze zeker een erg drukke dag hadden, was iedereen hartstikke lief en ik was ook heel rustig want ik had een goed gevoel dat het allemaal goed komt. Na de operatie had ik gelukkig amper pijn en ik voelde me ook heel goed. Ik mocht dan ook om half negen weer naar huis met mijn nieuwe bortsen!! Wat een verschil! Moet echt nog wennen, maar wel heel erg leuk ...nu al ben ik zo blij, ondanks de behoorlijke pijn en dat het natuurlijk ook nog moet zakken vind ik ze nu al heel mooi en ik kijk uit naar over 6 weken: BHs gaan shoppen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien idd nog vrij rond uit, maar ik weet zeker dat het anatomisch is: 333 Mentor, HP, breedte 12 cm, 430cc. Denk dat het nog een paar dagen zal duren tot dat je de vorm beter gaat zien. Het zit nu nog allemaal heel strak en hoog. Wel spannend dit ;-) Ik had trouwens verwacht dat ik meer het gevoel van een vreemde voorwerp (is dit het juiste woord?) zou voelen, maar dat heb ik nu helemaal niet...gelukkig. Probeer straks een paar fotos te plaatsen , even kijken hoe het allemaal werkt hier. Fijne zondag iederen :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb, want voor anatomische betaal je rond de 3500€.

Straten doet veel hp mentor rond namelijk. Ben ook bij hem beweest via gabriels, 2600 voor rond en 3400 anatomisch, via heyendael zelf is rond 2950.

ben erg nieuwsgierig omdat hij vaak geen anatomische zet.

ik heb ook rond maar ziet er uit als druppel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimmie1982

Dag meiden,

Anatomisch kost bij Frans Straten (rechtstreeks bij hem) 3695,00 euro inclusief borstband. Ik ben 13 mei aan de beurt! Jippie a jee, maar ook spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames en sorry voor mijn late reactie, ik was een paar dagen met vakantie...

Dus kimmie1982 heeft gelijk! 3695 € is het voor anatomisch bij Frans Straten. Hoeveel krijg je, Kimmie? Succes met je operatie! Vandaag ga ik op controle en komen de hechtingen eruit, ben benieuwd naar de littekens en hoop dat het allemaal goed is.

groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe voel je, je verder duffy? Morgen alweer 2 weken po.

Vind je het ook lastig om je grenzen voor jezelf aan te geven in wat wel en niet kan?

Morgen heb ik controle en gaan de hechtingen eruit, dan gelijk duidelijk vragen wat wel en niet mag. Ik weet je armen omhoog doen (oeps gaat soms vanzelf) geen zware dingen tillen (moet mijn dochter aantal keer per dag tillen)

Blij als de 6 weken voorbij zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pris, ik ben sinds gisteren ook al weer aan het werk en daar weet het eigenlijk verder niemand, alleen een collega heb ik het verteld omdat ze een dag voor mij moest invallen. En ik kan daar niet zo rustig aan doen als het eigenlijk zou moeten net als jij met je dochtertje.Tja het is helaas niet anders maar het komt toch goed, denk ik! Nu de littekens goed verzorgen dat ze mooi worden en over 4 weken Bh's gaan shoppen!! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duffy!


Gefeliciteerd, hoe voel je je?? Ik heb morgen een intake bij dr Straten.. spannund!!!!!!!!!!

ik ga zo direct je foto's bekijken :)

heb je ook zo'n ''martelband' gekregen?

je zei dat je op vakantie bent geweest, hoeveel dagen na je operatie?
ik wil dat ook doen (wil half juli geholpen worden) en zodra ik me goed voel nog een week of liefst 1,5 even naar het buitenland.
Hoe is dat bevallen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje,

ja ik loop nog steds met het bandje... :23: moet nog 3 weken

ik was 5 dagen na de operatie al weg,( maar was wel maar 3 uurtjes rijden)..omdat ik met mijn verjaardag niet thuis wilde zijn. Anders was ik misschien thuis gebleven.

Als je het rustig aan doet en niet te veel rondloopt (want het is dan toch nog erg vermoeiend) zou ik zeggen, als je je goed voelt moet je het gewoon doen. Maar dat is tuurlijk moeilijk te voorspellen! En: wees zeker dat ze daar goede bedden hebben ;-)

Hoe is het gegaan met je intake? Ik vond het ook heel spannend allemaal. Dr. Straten is zeker een goede keuze, ik ben heel erg tevreden daar. (Ik had ook in Duitsland gekeken, ben zelf duitse..maar voelde me daar niet echt lekker en het was daar ook duurder) Hoeveel zou je krijgen? Rond of anatomisch? Wens je in ieder geval veel succes met alles :35:xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.