Ga naar inhoud

Borstvergroting en seks


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Veel van jullie hebben een vriend of man. Ik ben vrijgezel, dus als ik nu iemand ontmoet moet ik gaan zeggen dat mijn borsten niet echt zijn haha. Maar wanneer zeg je dat?

Ik had donderdag een afspraakje met iemand en na veel wijn ben ik bij 'm blijven slapen. Nou van het een komt het ander natuurlijk. In het begin duwde ik zijn handen nog een beetje weg van mijn borsten, want ja, ze zijn nog gewoon best hard haha. Op een gegeven moment zei hij: zijn jouw borsten echt? Fuck, dacht ik, op een of andere manier schaamde ik me ervoor ofzo? Naja toen heb ik maar gezegd dat ze inderdaad niet echt zijn. Toen zei hij: "ik dacht al, ze zijn zo perfect". Maarja ik voelde me er toch een beetje raar bij. Daarnaast wilde ik eigenlijk ook helemaal niet dat hij er in kneep, was toch een beetje vervelend.

Wanneer zeg je zoiets dus? Daarnaast heb ik nu ook wat steken in mijn rechterborst omdat het denk ik een beetje te wild was toen ik op mijn buik lag. Maar op dat moment vond ik het stom dat te zeggen, al had ik dat wel moeten doen. Hoop niet dat ik nu problemen krijg met kapselcontractie oid. Dat heb ik eigenlijk echt niet over voor een keertje seks. ;-)

Ben benieuwd hoe jullie dat zouden doen? Nu is het niet zo dat ik zomaar met iedereen het bed induik ofzo, maarja, om een vriendje te krijgen moet het eerst zo lopen he, :P

Thanks,

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het zelf niet meteen zou melden. Waarom zou je? Als diegenen zoals dat nu gebeurde zou vragen of ze "echt" zijn dan zou ik het gewoon vertellen. Meid hoef je je zeker niet voor te schamen hoor. Wees trots dat je nu van die prachtige boobs heb!

Heb je iets wat serieuzer wordt en hij heeft het nog niet gevraagd dan kun je het altijd nog zelf vertellen zo tussen neus en lippen door ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss rare vraag , maar kun je überhaupt 'gewoon' sex hebben met implantaten? Ik bedoel , als je al niet op je buik kan liggen....

Haha beetje vreemde vraag maar oké ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaah idd ik zou het ook niet belangrijk vinden om te vertellen, voelen ze vanzelf wel hihi... en schamen meid dat hoeft al helemaal niet! Je hebt iets gedaan wat jou gelukkiger maakt en daar moet je juist trots op zn, er zijn veel mensen die zoveel willen het niet doen en juist je moet doen wat jou gelukkig maakt. En jah steken had ik de eerste x ook na de bv maar nu niet meer dus of het kwaad kan weet ik niet?

Gewoon lekker geniete en trots zn hihi

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook niks zeggen hoor, voor mannen maakt t niks uit t benne tieten en daar houwe ze van hahaha ;)

Ik zeg welles tegen mn man, vind je ze niet te nep, voelt t anders? Dan zegt hij maakt dat uit benne lekkere prammen, hijs er dol op :P

maar zo kort po wel even rekening houden met op je buik liggen, las dat dat na 3 mnd pas mocht?

en hij zei toch al ze zijn zo perfect, dus zegt genoeg toch, maar snap je onzekerheid hoor heb ik ook nlg welleens, ineens van niets naar iets, is ook even wennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Mangata,

Wat grappig hahaha, wel een apparte manier van eerste kennismaking :46:, och dan weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt!

He meis, heb net al je foto's bekeken, echt super mooi geworden hoor en een super figuurtje.

Och en ik zou me niet druk maken, volgens mij bestaan er nog maar weinig echte boobies whaaaaaaaa.

Ja en jij met je wilde nacht, je moet er wat voor over hebben.

leuk verslagje :45: (je moet ook niet op je buik gaan liggen).

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Dankjewel voor je complimenten!! Ja ik vind mijn borsten ook echt heel mooi maar soms heb ik dan ineens een schaamtegevoel omdat ik het dan stom vind aan mezelf dat ik zo'n kleine borsten had dat ik implantaten heb moeten nemen. Super stomme gedachte maarja. De volgende keer ga ik maar niet op m'n buik liggen meer nee haha...

Miss rare vraag , maar kun je überhaupt 'gewoon' sex hebben met implantaten? Ik bedoel , als je al niet op je buik kan liggen....

Haha beetje vreemde vraag maar oké ;)

Ja je moet wel rustiger aan doen denk ik, zeker in het begin.. Ik ben nu bijna 7 weken po maar merk echt aan m'n borsten dat het wat te wild was. Nu heb ik gister ook heel de dag gefeest en gedanst dus dat telt ook mee, maar had het vrijdag ook al. Maar met een vaste partner is het toch makkelijker om het dan rustig aan te doen denk ik. Had hier in een ander topic gelezen dat meiden 2 dagen na de operatie al weer seks hadden.

Zou ook niks zeggen hoor, voor mannen maakt t niks uit t benne tieten en daar houwe ze van hahaha ;)

Ik zeg welles tegen mn man, vind je ze niet te nep, voelt t anders? Dan zegt hij maakt dat uit benne lekkere prammen, hijs er dol op :P

maar zo kort po wel even rekening houden met op je buik liggen, las dat dat na 3 mnd pas mocht?

en hij zei toch al ze zijn zo perfect, dus zegt genoeg toch, maar snap je onzekerheid hoor heb ik ook nlg welleens, ineens van niets naar iets, is ook even wennen

Ja dat is waar allemaal, hahaha. De volgende keer ga ik inderdaad maar niet op mijn buik liggen nee. Voelde ook echt dat dat niet goed was. Maar ik had ook wijn op (een hoop) en ja dan zijn de remmen gewoon een beetje (te) los.. Van niets naar iets gaan is inderdaad ook wennen, ik was dus gewend om mijn borsten een beetje uit het zicht te houden ofzo, heb het ook nooit heel prettig gevonden als iemand eraan zat, en nu ineens is dat dan anders eigenlijk maar dat gevoel wat je altijd heb gehad moet ook nog weggaan.

Heb nu helaas wel wat meer pijntjes dus.. in beide borsten wat meer steekjes. Heb gister ook echt heel de dag gefeest en gedanst dus daar zal het ook mee te maken hebben, dus nu maar extra rustig aan, hopelijk geen complicaties want t voelt niet zo fijn nu.. :S Ze zijn gelukkig verder niet harder ofzo dat niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.