Ga naar inhoud

Na hoeveel weken weer kunnen werken?


Samantha1989

Aanbevolen berichten

Hallo dames ik ben nu net 1 week geopereerd heb dual plane manier. Ik heb nu nog 1 week vrij de dokter zij dat ik na 2 weken wel kon werken en 6 weken niet mog sporten. Ik ben kapster en moet heel de dag door foynen ik vind dit best zwaar vooral voor je borstspier want die worden heel de tijd gebruikt ik ben klein en werk daardoor vaak boven mijn macht. Ik vind raar dat ik wel mag werken na 2 weken maar niet mag sporten. Terwijl het net zo zwaar is. Wie heeft nog meer dual plane gehad en is van beroep kapster? En is het niet schadelijk als ik zo vroeg weer gaat werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook kapster, ging na 3 weken weer aan het werk en dadelijk in juni ook weer..

ging best goed, wel ff zorgen dat je je stoel laag houd! kan beter bukken dan boven je macht werken!

en een beetje rustig aan beginnen! en wat niet gaat gaat niet, moeten ze maar een beetje rekening mee houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.