Ga naar inhoud

Eerst park kliniek daarna toch ziekenhuis?


Aanbevolen berichten

Ik vind de prijsverschillen nog al groot 3100 ziekenhuis en 4800 bij een kliniek en door de zelfde arts? Hoe komt het dat er zoveel prijs verschil is en wat is er zo anders in een prive kliniek dan in het ziekenhuis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een privékliniek heeft een mooi pand met leren banken in de wachtkamer, verse bloemen op tafel, mooie reclame campagnes die allemaal betaald moeten worden;-)

Verder had ik 2 verpleegsters aan mn bed, kon ik na de operatie drie soorten beleg kiezen op mn beschuitje en kreeg ik een leuk tasje mee naar huis met oa sloffen en een cremetje.

Klinkt net of ik het belachelijk maak zo bedoel ik het niet. Ik heb er juist bewust voor gekozen want voelde me er erg op mn gemak en omdat ik de sfeer er prettiger vond als in n ziekenhuis.

Maar mijn pc werkt ook gewoon in het ziekenhuis.

Zie het als een soort luxe behandeling tegenover een ook prima standaard verzorging in het ziekenhuis. Voor wat betreft de kundigheid van de arts of succes van de operatie zal er geen verschil zijn!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand wel eens eerst bij een kliniek een afspraak gemaakt en daarna toch bij de zelfde dokter geopereerd in het ziekenhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

best_boobie

haha, je hebt helemaal gelijk! scheelt echt een slok op een borrel!

He even een vraagje BOOBIE! wat vindt jij ervan? wat Samantha nu weer mee maakt met Praktijk Diana?

En ze zegt dat de PCs verantwoordelijk blijven en niet zij! (tenminste vertelde haar afgekeurde medewerker net aan de telefoon).

DUS BOGO garantie bij Diana, wat erg zeg.

lieve groetjes

Denk dat dit beter in haar topic besproken kan worden, laten we de topics overzichtelijk en relevant houden! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je het niet doen? Het scheelt een euro of 700 - 800 (weet niet precies wat het verschil nu is).

Gewoon doen, hij zal het wel vaker zien ;)

Tenminste... Ik neem aan dat het over dr. Nio gaat en dat je Parkkliniek versus SLAZ bedoelde hihi

Succes!

ja klopt dat bedoelde ik ook hahaha. Ja bij park kliniek kan ik al heel snel terecht voor een afspraak en bij Slaz duurt t langer dus het is even puzzelen. neem ook aan dat je de zelfde garantie en alles krijgt zoals je in een kliniek? zie ook dat je soms drains krijgt en ook weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt dat bedoelde ik ook hahaha. Ja bij park kliniek kan ik al heel snel terecht voor een afspraak en bij Slaz duurt t langer dus het is even puzzelen. neem ook aan dat je de zelfde garantie en alles krijgt zoals je in een kliniek? zie ook dat je soms drains krijgt en ook weer niet.

Drains zijn niet standaard hoor! Dat krijg je geloof ik alleen bij de wat gecompliceerdere operaties, bijvoorbeeld bij wissels en heroperaties, en dan nog niet eens altijd.

Verder heb je inderdaad gewoon garantie op de implantaten bij bijvoorbeeld een scheur of kapselcontractie in een vergevorderd stadium. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drains zijn niet standaard hoor! Dat krijg je geloof ik alleen bij de wat gecompliceerdere operaties, bijvoorbeeld bij wissels en heroperaties, en dan nog niet eens altijd.

Verder heb je inderdaad gewoon garantie op de implantaten bij bijvoorbeeld een scheur of kapselcontractie in een vergevorderd stadium. ;)

Drains zijn niet standaard idd, maar het ligt ook vaak aan de chirurg of hij ermee werkt of niet. Er zijn pc's die de nadelen van de drains (o.a: open verbinding, waardoor kans op infectie iets groter kan zijn) zwaarder laten wegen, dan het vocht dat je produceert na een bv. Vocht wordt ook door je lichaam afgevoerd namelijk... Echter... wat zwaarder weegt voor de pc, is volledig afhankelijk van zijn visie en handelwijze. Tevens is ervaring hierin natuurlijk belangrijk...

Bij gecompliceerdere operaties wordt wel vaker gekozen voor drains idd.

Garantie wat betreft handelwijze bij complicaties kan overal verschillend zijn. Dit hoeft niet persé af te hangen van ziekenhuis - slash- privekliniek. Er zijn genoeg priveklinieken die gouden bergen beloven, en als puntje bij paaltje komt, ze het wel zo draaien dat je niks vergoed krijgt... Bij ziekenhuizen lees je dit toch minder (al zijn er uitzonderingen zoals bij Snne gebeurd is in eerste instantie, met dr. Stook)

Maar als het om dr. Nio gaat, zoals in dit topic bedoeld wordt, dan heb je in eerste instantie al een hele hele hele grote kans dat het gewoon goed gaat in 1 keer! En verder is hij de beroerdste niet als het gaat om garantie.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie's ik heb 5 mei bergman dr koopmans een afspraak en eind mei NIO in het Slaz. Waarschijnlijk word het toch nio maar wilde igv twee verschillende adviezen. En na dr koopmans heb ik meer een idee en kan ik zoeken naar de perfecte boobs voor mij hihihiu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.