Ga naar inhoud

Even voorstellen


Nicky1973

Aanbevolen berichten

Hai,

ik ben Nicky, 40 jaar en heb drie kinderen inmiddels. Na alle zwangerschappen ben ik helaas van een volle b cup naar een kleine a cup gegaan en ben zo plat als een dubbeltje van boven. Heel frustrerend, aangezien de verzekeraar geen bv vergoed. Ik heb al rondgekeken op het internet en wilde graag jullie ervaringen weten met klinieken en prijzen. Heb geen idee waar je goede boobs kan krijgen voor een goede prijs en evt met een maandelijkse betaling.

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes,

Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

mentor is het merk, die hebben cohesive gel 1 2 en 3, 1 en 2 zijn ronde en 3 anatomisch.

1 is zachte gel, 2 iets harder en 3 de stevigste omdat de anatomische de vorm moeten behouden..

maar dat leggen hun je wel uit..

ben hier in augustus geopereerd en word 16juni weer geopereerd omdat ik ze graag wat ronder en groter heb.

verder wel een goed gevoel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn genoeg klinieken waar je ook voor een leuke prijs mooie boobs kunt krijgen.

Het is wel verstandig om meerdere pc's te bezoeken. Iedere pc heeft zijn eigen voorkeuren en ideeen en het is dus dan ook maar net waar jij je je het beste bij voelt.

Er is hier op het forum ook veel info te vinden.

Rechts boven hebben we een zoekbalk die je kan helpen om nog meer info te vinden.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ga eerst maar verder sparen en flink onderzoek doen hier!

Lees goede dingen over pc Schietecatte die oa werkzaam is bij Diana Gabriels. Zit er serieus over na te denken, aangezien hij via haar kliniek stukken goedkoper is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.