Ga naar inhoud

svdd87 : 31 mei 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag advies en tips etc. willen hebben.

Eind mei heb ik een BV bij ACCZ door dhr. van onselen...

Eindelijk na 10 jaar ga ik het ECHT doen.

Ik heb zelf een 75b, 1.64 ong. 58 kilo.

Ik heb pasvorm 5 gekozen en krijg anatomisch protheses 360CC dual plane.

Nu ben ik zo ontzettend benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitvallen :)

Heeft iemand foto's van ong. hetzelfde aantal cc's? :)

Hoor en zie het graag!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,



Eind mei heb ik een BV bij ACCZ door dhr. van onselen...


Eindelijk na 10 jaar ga ik het ECHT doen.


Ik heb zelf een 75b, 1.64 ong. 58 kilo. wil graag een D-Cup.


Ik heb pasvorm 5 gekozen en krijg anatomisch protheses 360CC dual plane.



Nu ben ik zo ontzettend benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitvallen :)



Heeft iemand foto's van ong. hetzelfde aantal cc's? :)



Hoor en zie het graag!!



Groetjes



Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben even lang, ietsje zwaarder, kom ook van een 75B en heb 385 cc (rond voor de spier). Ik draag nu bijna een jaar later een 75F cupmaat maar dit ziet er echt uit als een cup D in het echt zeg maar.

Dus als je een op het oog D wil ipv een bh maat D dan denk ik dat je hier heel goed mee zit hoor maar sla er me niet op dood... ik heb er geen verstand van natuurlijk en daarbij verschillen de methode van plaatsing en de vorm van de prothese.

succes en geniet vd voorpret! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ga volgende week geopereerd worden, heb 75b en krijg 400cc 85% gevuld van eurosilicone voor de spier, mijn arts denkt dat ik rond de D/E cup uit ga komen, tuurlijk altijd even afwachten maar ik denk dat je wel redelijk goed zit.

ik ben 172 en weeg 62 kg

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat fijn dat je het nu eindelijk gaat doen!!!

Misschien kun je even via de zoekbalk zoeken of er meiden zijn met hetzelfde uitgangspunt en cc's

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag advies en tips etc. willen hebben.

Eind mei heb ik een BV bij ACCZ door dhr. van onselen...

Eindelijk na 10 jaar ga ik het ECHT doen.

Ik heb zelf een 75b, 1.64 ong. 58 kilo.

Ik heb pasvorm 5 gekozen en krijg anatomisch protheses 360CC dual plane.

Nu ben ik zo ontzettend benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitvallen :)

Heeft iemand foto's van ong. hetzelfde aantal cc's? :)hoi hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde postuur als jij; 1.66 en 58,5 kilo.

Ik heb drie weken geleden een bv gehad bij Frans Straten. 425cc cc rond dual plane. Als je me toevoegd kun je foto's zien. Ik kwam van een 75 A/AA

Groetjes

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen maandag geopereed bij ACCZ in Bochelt door arts van Onselen.

Alles is super verlopen en ben helemaal blij met mijn big boobies :)

Ik heb de getextureerde silimed 365 xh gekregen. Dual plane plaatsing.

Draag nu een borstband en bh... killing :/

Verder voel ik mij helemaal goed de pijn valt mee.

ik lig veel op bed omdat ik wel erg moe ben.

ik probeer zo min mogelijk mijn armen te bewegen, maar als ik bijv een glas pak of naar de wc moet dan maak ik mij al zorgen. Ben zo bang om te veel te bewegen. Zeker omdat ik nauwelijks pijn heb. Ook met eten maak ik mij al druk omdat ik dan mijn bestek naar mijn mond moet brengen.

Heeft iemand tips of ervaring met herstellen van dual plane herstel?

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

wat fijn dat je herstel zo goed gaat, en dat je bijna geen pijn hebt.

je moet met dual plane alleen echt oppassen dat je de eerste 6 weken niet met je ellebogen boven je schouders komt, geen repeterende bewegingen maakt( bijv stofzuigen, dweilen, strijken etc ) en eigenlijk niet of nauwelijks tillen, na een aantal weken mag je iets zwaarder gaan.

Met bestek naar je mond brengen hoef je je echt geen zorgen te maken, en bijv een glas melk pakken gewoon even het pak met 2 handen vast houden, en je glas lager zetten dan je schouders.

verder zou ik me niet al te druk maken, en komt alles goed,zolang je je maar aan de regels houd

Probeer wel iets te bewegen, want anders worden je spieren stijf en dat is ook niet de bedoeling

Rusten is goed, want de moeheid is nog een nawee van de narcose, probeer goed te drinken, water,thee, en als je er toe in staat bent gewoon even lekker naar buiten, frisse lucht doet ook goed

verder wens ik je een goed verder herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik had precies het zelfde! Vond alles doodeng! Maar bewegen is juist goed! Als je een frozen shoulder krijgt of andere lichaamsdelen die helemaal vast komen te zitten ben je zuur. Zolang je de regels volgt die Desert-Rose hierboven beschrijft komt het zeker goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg grappig om te lezen!

Ik had namelijk exact hetzelfde :)

Ben ook bij accz geopereerd en deed ook niks destijds..

deed zo weinig dat al mn spieren verslapt waren.

Maar goed ben laatste op co geweest bij accz en de pc vond dat ik weinig kapselvorming had,

sterker nog juist heel weinig.

Doe waar je je goed bij voelt,

beter te weinig dan teveel toch?

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben ook maandag geholpen!

500cc dual plane in heyendeal kliniek.

Flink spierpijn gehad word al wel minder,herken wel wat je zegt je bent bang om teveel met je armen te doen je wilt tenslotte zo snel en zo mooi mogelijk genezen!

Ik heb trouwens nog geen borstband gehad wat ik wel veel lees,krijg ik maandag bij 1e nacontrole?

Sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi svdd87

Ik ben ook maandag geopereerd in Bocholt 360cc hp silimed

Pijn is nu al veel minder en ik snap je ook hoor je denk te veel te doen maar je moet wel iets bewegen anders wordt je alleen maar stijf.

Hoe laat werd jij geholpen misschien lagen we bij elkaar op de kamer hahaha

Ik ga straks even naar mijn werk (kapsalon) in een paar straten verder effe lekker mijn haar laten wassen en föhnen heerlijk hahaha.

Voor de rest ben ik super blij met het resultaat en zie ze nu al mooier worden en minder strak gaan staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

SOS!!! Ik heb jullie adviezen nodig dames.

Het is nu 11 dagen geleden dat ik mijn borsten heb laten vergroten en ze zijn nog volop aan het herstellen dat weet ik. Maar links heeft een totaal andere vorm dan rechts. Is dat normaal?

Rechts is Wat natuurlijker en links is groter en ronder.

Kan dat? Moet ik gewoon geduld hebben?

Kan mij niet voorstellen dat de vorm en grote nog gaan veranderen. :/

Xxx

365 cc silimed xh dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten herstellen elk apart, dus het is normaal dat je wat verschil ziet. In de ene borst kan namelijk wat meer zwelling en vocht zitten dan in de andere. Ik ben bijna 3 weken PO en mijn borsten zien er ook beide nog wat anders uit. Volgens mijn chirurg kun je pas na een half jaar het echte eindresultaat zien. Er kan nog zoveel veranderen.

Mijn borsten zien er ook elke dag anders uit, en ze voelen ook anders. Als je je aan de richtlijnen van je chirurg houdt komt dat normaal wel goed :) niet teveel piekeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

dit is imprenciepe normaal,

mijn linkerkant zat ook vol met vocht de eerste 2/3 weken zag je ook echt het impalantaat zitten is n eindelijk mee aan het doen met rechts.

wat flakes zegt het zijn 2 aparte wonden die op dr eigen tempo genezen!

als het echt niet vertrouwd of zorgen maakt kan je altijd foto's naar je PC mailen!

succes met je herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag bij de kliniek geweest voor het verwijderen van hechtingen. (2weken po)

Ik ben bij accz geweest en de silimed protheses gekregen. Bij silimed heb je maar 3 weken herstel.

Wat ook tegen mij is gezegd en in alle informatie die ik mee heb gekregen stond. Brieven info boekjes etc.

Nu komt het: ik vroeg aan de assistente vandaag tijdens het verwijderen van hechtingen, hoe komt het eigenlijk dat ik maar 3 weken een band +bh moet dragen en dat het een korter herstel is?

Antwoord: omdat er een polyruthaan laag om heen zit en dit kapseld sneller in etc.

Ik: maar ik heb de getextureerde protheses van silimed (wilde die andere niet maar dat is weer een ander verhaal). De assistente zegt: owjaaa dat was jij, goede vraag zeg. Ik moet het even navragen bij de arts.

Wat blijkt: moet ik toch 6 weken herstellen.

Alle artsen en assistentes etc die ik heb gezien en gesproken bij accz nde afgelopen weken hebben allemaal steeds 3 weken gezegd. En ze wisten allemaal dat ik getextureerde protheses had. Baal als een stekker!!!

Heb vakantie al geboekt.... Ga over 2 weken naar Cuba. (Dan ben ik dus 4 weken Po)

Zijn er mensen die ook eerder op vakantie zijn gegaan? En hebben jullie allemaal echt echt echt dag en nacht 6 weken band/bh gedragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stomme vraag maar wat is het verschil meet getextureerde en die andere van silimed?

En over vakantie, vakantie had ik rustig aangedurft.

maar ik zou persoonlijk wel de bh en band omhouden en zeker niet gaan tillen of gekke dingen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stomme vraag maar wat is het verschil meet getextureerde en die andere van silimed?

En over vakantie, vakantie had ik rustig aangedurft.

maar ik zou persoonlijk wel de bh en band omhouden en zeker niet gaan tillen of gekke dingen doen...

De getextureerde zijn de gewone prothesen met siliconenomhulsel (geruwd, dus niet glad)

De polyurethaan prothesen, dat zijn de prothesen met het laagje dat snel hecht aan je eigen weefsel en heel moeilijk te verwijderen is bij een wissel....

Slechte zaak van ACCZ, gaan er dus gewoon vanuit dat ze iedereen hetzelfde geven... Hoop dat je ook de goede prothesen gekregen hebt, en niet tóch de polyurethaan?

Heb je anatomische of ronde prothesen? Bij anatomische moet je iets voorzichtiger zijn dan met de ronde, omdat de anatomische meer kans geven op draaien....

In Belgie wordt bij de ronde prothesen vier weken herstel (dus vier weken sportbh) aangehouden. Ik ben zelf ook eerst in NL onder het mes geweest en daarna in Belgie. In NL mocht ik ook zes weken mijn armen niet omhoog doen (ellebogen niet hoger dan schouders) maar in belgie mocht ik dat weer na 4 weken. Maakt trouwens dan niet uit of het voor of achter de spier is.

Doe wel rustig aan, maar in principe kan er niet veel mis gaan.. Tenzij je natuurlijk meteen flink loos gaat ;)

Fijne vakantie!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja slechte zaak hè :( heb gelukkig wel echt de getextureerde haha.

Bedankt voor je comment, ga gewoon rustig aan doen en als ze in België 4 weken aanhouden dan zal het vast wel goed komen op vakantie.

Nu gewoon nog twee weken op en top herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.