Ga naar inhoud

silimed siliconen


Happy#

Aanbevolen berichten

Hey ullie,

Waar ben je geholpen dan want zoveel klinieken grebruiken dat merk niet volgens mij. Ook bij Accz A klinieken?

Ze adviseerden mij 470 hp of ehp dat weet ik al niet eens meer hahaha. Maar ik ben zo onzeker welke cup ik kan verwachten.

Nu een kleine b dus ja.......

Maar volgende en heb ik tweede consult met de PC zelf.

Sorry zie nu pas je automatische tekst onder je berichtje hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zijn dat de implantaten omhuld met polyurethaan ?

Waarom kiezen jullie voor deze protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet voor de polyurthaan gaat, waarom zou je dan voor sillimed gaan?

Kahlen, alleen bij de polyurethaan uitvoering heb je toch minder kans op kapsel en draaien etc?(als ik het goed gelezen heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga voor de poly urethaan versie. Anders zou ik voor natrelle kiezen. En ik kies ze bij mij voor een wissel waarbij er al een holte is. Bij een originele vergroting zou ik gewoon voor natrelle kiezen want het is lastig plaatsen voor de chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had Silimed poluyerthane , kreeg er kapslevorming mee en ze werden nooit echt zacht ..Toch hadden ze in het begin wel een hele mooie vorm en zaten vanaf dag 1 op de goede plek zonder dat het weken duurt voordat ze gingen indalen ..Het nadeel is het verwijderen van het implantaat omdat het vergroeit met het kapsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kies voor silimed polyurethaan omdat de herstelperiode korter is dan bij een glad implantaat (3 weken ipv 6 weken), het implantaat zit meteen op de juiste plek en zal niet draaien. Het merk silimed geeft als een vd weinigen producenten levenslange garantie op kapselvorming. Operatie en de implantaten worden volledig vergoed.

Als laatste heb ik voor silimed gekozen omdat er veel keuze aan vorm is. Voor iedere borst is er een perfect passende prothese. Dit heb ik bijvoorbeeld bij Mentor niet gezien. Hier kon ik tijdens het consult bij een andere kliniek kiezen uit 3 verschillende volumes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Louise levenslang is bij silimed 10 jaar op kapsel hoor..

Op scheuren wel levenslang...

Gebruiken ze alleen bij accu polyurethaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat na 9 jaar kapselcontractie optreedt, krijg je alles vergoed en op de nieuwe implantaten ook weer 10 jaar garantie. Nu hoop ik natuurlijk dat dit niet het geval zal zijn, maar ik heb bij andere producenten en plastisch chirurgen nog niet gezien dat alles wordt vergoed.

Voor mij is het iig een reden geweest waarom ik voor Silimed polyurethaan heb gekozen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silimed geeft dan ook als enige producent van borstimplantaten 10 jaar garantie voor het ontstaan van kapselcontractie of verplaatsing van het implantaat bij een eerste cosmetische borstvergroting. Daarnaast heeft u levenslange garantie tegen schuren van het implantaat bij normaal gebruik (informeer naar de voorwaarden).

Ik las het als, ze geven 10jr garantie op een eerste bv....?

Dus dat zou betekenen maar 1x vergoed toch, mits het binnen 10jr is?

Correct me if im wrong ;)

Maar idd, volgens mij geven mentor en natrelle dit niet, ik kAn dat niet goed terug vinden...Miss iemand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm. Ja. Zou ook zomaar kunnen hoor! Zo heb ik dit (nog) niet bekeken. Ik zal dit nog eens navragen bij de pc. Tijdens vorig consult werd er iig verteld dat er levenslange garantie op zit.. kapselcontractie treedt in de meeste gevallen op binnen 8 jaar na operatie. Wanneer je alleen garantie op het eerste implantaat en operatie hebt, vind ik dat 'levenslang' garantie aardig misleidend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net in de voorwaarden

Daarnaast heeft u levenslange garantie tegen schuren van het implantaat bij normaal gebruik

Wat is normaal gebruik? :rolleyes:

In gesprek vorige week met pc vroeg ik hoe dat zit met levenslange garantie op protheses.

Volgens hem kon niemand die garantie geven, omdat dit nog niet bewezen is...

Er is immers niemand die de protheses levenslang heeft, kan ook niet want ze moeten tussen de 10 en 15 jaar vervangen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inkrijg 26 mei de silimed 360cc hi profiel bij accz ,

Ik denk dat als je alleen maar gaat zoeken dat je bij elke prothese of kliniek wel iets vindt.

En natuurlijk is het vervelend als er iets niet goed is gegaan, maar dat moet je natuurlijk niet vanuit gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi louise27,

Door dr van onselen.

Ja vind het ook spannend nog een goeie 2,5 week en dan mag ik eindelijk.heb namelijk al een jaar de afspraak staan kon helaas niet eerder ivm werk.

Bij wie ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb 3weken geleden 410cc silimed hi gekregen.

Geen pijn gevoeld tot nu toe alleen in 1borst vocht en die ziet er een beetje raar uit nu:(

Hoop ook echt dat t vocht is maar moet geduld hebben en dat is lastig haha

Had hiervoor een kleine 75b heb geen idee welke cup ik nu heb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien is de 360cc populair haha, vindt het wel spannend worden nu echt aan het aftellen wil het al zo lang.

En mama30, wachten duurt idd altijd lang maar je moet het echt zien als een wond bij andere operaties komt er ook vaak wondvocht e.d voor en nu zit er ook nog eens iets extra's in je lichaam snap heel goed dat het niet prettig is maar denk echt dat je get. tijd moet geven, maar het wel in de gaten houden natuurlijk.en hopelijk trekt het snel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.