Ga naar inhoud

stijve tepels


Aanbevolen berichten

Hooi,

Ik word 28 april geopereerd! Ik kan niet wachten!

Maar nu hoorde ik dat je na een bv last kan hebben van stijve tepels..? En is dat voor altijd zo?

Maar nu vroeg ik mij af, je moet daarna natuurlijk je sport bh dragen en zie je daar dan niet je stijve tepels doorheen? Want ik vind het echt super lelijk als ik vrouwen met stijve tepels door hun t-shirt zie.

Heeft iemand hier een tip voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise! Gefeliciteerd met je geplande bv!

Ik had ook een tijdje last van extra stijve en gevoelige (pijnlijke!) tepels. Dat kan komen omdat je zenuwen zich na de operatie weer moeten herstellen.

Je tepels kunnen ook extra gevoelig zijn of juist minder. Vaak is dit tijdelijk. Bij mij is alles iig weer helemaal als voor de operatie.

Je zag het inderdaad wel door mijn sport beha heen. Ik vond het zelf niet zo storend (was toch lekker veel thuis die periode) maar ik heb hier wel eens gelezen over wattenschijfjes in je beha doen als hulpmiddel.

Succes met aftellen! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Louise!

Heb hier ook veel last van gehad.

Tijdens de eerste 6 weken met de sportbh was het heel vervelend.

Heb geprobeerd met wattenschijfjes, maar dit was helemaal geen zicht.
De BH zat zo strak dat de wattenschijfjes gewoon te zien waren.
Heb gewoon niet al te strakke kledij gedragen de eerste weken, of een sjaal.

Niet leuk als je dan eindelijk borsten hebt, maar ik vind die stijve tepels ook zoo lelijk!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.