Ga naar inhoud

Mazoetje : 30 april 2013 : Dr. Schiettecatte : Aesthetic Beauty Clinics


Mazoetje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 32 jaar en moeder van twee prachtige dochtertjes van 10 en 9 jaar.

Na lang ( 9 jaar ) wikken en wegen heb ik besloten om of een mommy makeover te ondergaan of een alleen een buikwandcorrectie. Als cadeautje!!

Mijn buik is eigenlijk prio 1, vol met littekens en mijn huid is kapot(omahuidje noemen mijn dochters het)Mijn borsten zijn ook niet meer zoals ze waren. Borstvoeding dus aardig leeg.

IK heb een eerste consult op 27 maart in de Wellness kliniek.

Vooral om het financiële plaatje zal het waarschijnlijk eerst een BWK worden.

Ik ben al een aantal klinieken en ziekenhuizen afgegaan hier in Nederland, maar dat was wel heel erg prijzig.

De Wellness kliniek staat goed aangeschreven, zo te lezen hier op het forum, vandaar dat ik de afspraak nu daar heb ingeplant.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik het anders kan laten doen. In een ziekenhuis bijvoorbeeld( België)

Heeft iemand suggesties?Daar zou ik heel blij mee zijn. Vindt het toch allemaal erg spannend. Ook al leef je hier enorm naartoe. Als het moment dan daar is, en je hebt de knoop doorgehakt, slaat de twijfel over welke kliniek, of ziekenhuis?

Heeft iemand hier ervaring met een mommy makeover? Hoe heb je dit ervaren? Waar laten doen in België bijvoorbeeld, en wat koste het?

Nou alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Mazoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om twee voorbeelden te noemen waar je eens bij zou kunnen kijken hier op het forum:
meiske en Ingrid K
Meiske is bij dr. Demeyere geweest in Belgie (Gent) maar weet niet wat ze daar betaald heeft. Ze ging, zoals ze het zelf in haar topic schrijft voor:
Ik ga mijn borsten laten vergroten met ronde prothesen van Mentor.
Verder ga ik tegelijk liposculptuur aan mijn heupen, buitenkant bovenbenen, buik en maag laten uitvoeren.
In het kader van: "nu ik er toch lig"

Ingrid K heeft ook een buikwandcorrectie en lift met prothesen gehad. Zij ging volgens mij bij Jo van Oorbeek? (sorry als de naam niet helemaal klopt)

Kijk eens bij hun profielen, misschien dat dat je al verder helpt. EN je kunt ze ook een pb sturen, om te vragen wat ze betaald hebben. Beide hebben ook foto's maar volgens mij wel alleen voor vriendjes. Dat kun je ook meteen in een pb vragen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hello Lady's,

Over 10 dgn is het zover....dan krijg ik mijn nieuwe boobies!!!

Ik wordt in Maastricht geopereerd, via Aesthetic beauty Clinics.

Ik ben zo enthousiast over de medewerkers en de kliniek!!!

Na het toch al wel wat klinieken bezocht te hebben, kwam ik hier als laatste bij uit...Nou in 1 woord geweldig. Alsof je in een warm nest terecht komt.

Allereerst wilde ik graag geopereerd worden in de meivakantie ivm een eigen zaak. Zo kon ik een student/scholier 2wkn voor mij laten werken, anders moest diegene weer naar school.

Het zat helemaal vol...shit...tot dat een van de aardige receptionistes me 1 dag later belde dat er een persoon uitgevallen was, en dat ik daarvoor in de plaats terecht kon. Nou, aardig van ze om aan mij te denken.

Daarnaast heeft Cindy Eijmberts alles erg duidelijk uitgelegd en nam echt de tijd voor me, en dan natuurlijk niet te vergeten Dokter Schiettecatte. Wat een aardige arts zeg! Heel ongedwongen en aangenaam was het consult. Hij gaat 400 cc voor de spier plaatsen, ronde Mentor cohesive 2.

Hij kijkt goed naar je lichaam en lengte en daar past hij de protheses op aan. Groot, maar het moet wel natuurlijk blijven!

Meiden echt een aanrader!!

Wat ik me afvroeg is of dat er nog iemand geopereerd gaat worden 30 april? en ook in Maastricht?

Hebben jullie tips voor wat ik allemaal in huis moet halen voor een prettig herstel?

Vitamines, extra kussens?

Hoor graag van jullie!

Liefs Mazoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zo'n reactie op easthetic, ik ga namelijk daar ook eenafspraak maken voor consult bij dr. Schiettecatte!

Waarom coh 2?

Hoe zit het met het garantie na de OK?

Ik lees graag mee!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mazoetje!

Allereerst, wat een leuke naam!

Ik weet niet of je ver moet rijden naar de kliniek maar het is aan te raden om een emmer mee de auto in te nemen voor als je misselijk word, ook een flesje cola kan hierbij helpen.

Ik heb gewoon in bed geslapen idd met extra kussens, er zijn genoeg dames die dit niet konden en op de bank hebben geslapen!

Verder zou ik zorgen dat je genoeg pijnstillers in huis hebt, want die eerste 2 dagen waren voor mij echt killing..

En verder zorgen dat je mensen om je heen hebben die je helpen en bedienen haha!

Gr. Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leonie,

Ik heb gekozen voor cohesive 2 omdat deze simpelweg steviger zijn

dan de cohesive 1. Met een wat dunnere huid zou je de prothese ( cohesive 1) kunnen gaan zien. Ik ben echter ook op hun advies afgegaan. Scheelt niet veel qua prijs hoor.

Wat bedoel je eigenlijk met garantie na de O.K?

@XMB: Goeie tip, flesje cola en een emmer!! Ga ik zeker meenemen. Ik had ook gehoord dat de cola lauw moet zijn. Qua pijnstillers, die krijg je toch allemaal op recept mee van de PC?

Mijn mannetje is de eerste paar dagen thuis, komt helemaal goed!

Begin nu met extra ijzer in te nemen, had met het checken van mn hb waarde een lage waarde. Kan natuurlijk nooit geen kwaad wat extra ijzer zo voor een operatie.

Heb er zoveel zin in he! En toch heel erg zenuwachtig. Stoppen met roken lukt me niet..door de zenuwen denk ik. Nou ja..iig nog 7 dagen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als je wel rimpel vorming krijgt of kapselexctr. Wordt een her dan vergoed incl prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey mazoetje,

Hoe gaat het nu met je, en met het eindresultaat ? Ben erg benieuwd

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.