Ga naar inhoud

vlinder09 : 24 april 2014 : Dr. van Alphen : Rijnstate Ziekenhuis : Arnhem


Aanbevolen berichten

Hoi!

Nog drie dagen en dan ga ik onder het mes. Ik ben een twintig jarige medische student en kijk er heel erg naar uit. Momenteel heb ik een D/E cup, in combinatie met mijn 'korte' lichaam en de klachten die ik ervan ondervind, heb ik gekozen voor een borstverkleining. Het idee dwaalde al jaren door mijn hoofd. Ben er nooit tevreden mee geweest, veel opmerkingen over gekregen vroeger. Psychisch is het dus ook een flinke last, naast dat het lichamelijk veel ongemakken met zich meebrengt.

Begin januari ben ik bij de plastisch chirurg geweest en toen is het balletje gaan rollen. Tussendoor nog contact gehad met de verzekering, hobbel één van vergoeding overwonnen. Restte enkel DE datum..en die is a.s. donderdag! Ik ben heel benieuwd, nieuwsgierig, maar ook... erg gespannen! Waar ik me vooral druk om kan maken is de narcose.. of ik er een beetje 'normaal' uit kom en me er niet te ellendig door voel. Gelukkig heb ik een goede conditie, eet ik goed, sport ik en ben ik niet te dik.

Ik hoop op een voorspoedig herstel, waarbij ik na de aangegeven rustperiode (6-8 weken) weer langzaam kan gaan sporten. De laatste maanden heb ik me flink lopen uitleven in de sportschool en daarnaast een mooie opbouw in hardloopconditie gemaakt. Uiteraard moet ik mijn rust gaan pakken, maar de hoop dat ik het z.s.m. weer kan oppakken is erg aanwezig.

Groeten,
Vlinder09

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo vlinder ..

Welkom op het forum ..en alvast heel veel succes voor donderdag .

Waar en door wie word je geopereerd ??

Zelf heb ik 4 weken geleden een Bvk gehad , en ben super blij met het resultaat .

Het belangrijkste is goed uitgrust en nuchter de operatie/narcose in te gaan .

Daarna echt veel drinken ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Wat fijn dat het uiteindelijk allemaal best snel is gegaan! Nu lekker uitkijken naar donderdag en vooral het resultaat erna. Ik ben ook wel benieuwd naar welke arts je gaat en waar? Kan je nu een paar weken van school missen? Dat is wel fijn kan je in de zomer genieten van je nieuwe voorgevel ;)

Nog 3 dagen...... Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geopereerd in Arnhem door dr. van Alphen.
Eerste consult was heel prettig en de chirurg legde alles goed uit! Voelde prima!

Ja, aankomende week heb ik vakantie.. daarna beginnen de colleges weer, maar niks is verplicht. Dat maakt het wel een stuk makkelijker om meer dagen thuis te blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kun je het niet meer lezen ...maar toch van hieruit heel veel sterkte gewenst .

Hoop dat alles goed gaat , en dat we het verslag hier kunnen lezen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.