mariatjuh

mariatjuh: 31 juli 2014 : Dr. Plovier : Be clinic

Recommended Posts

Hoi meiden, ik ben weer terug van weg geweest om jullie het nieuws te brengen dat ik 15 mei terug mag naar dr Plovier om daar een prothese wissel te ondergaan naar minimaal 1400cc, liefst zo groot mogelijk en ik hoop op zelfs 1650cc ! Jiehiew !!!!

Ik heb niet veel tijd voor internet de komende weken maar ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte !

Hoi meid,

Dat is nog eens een lekker aantal!

Ik vind dat je boobs nu ook al super mooi zijn, ben reuze benieuwd naar het resultaat!

Alvast heel veel succes gewenst..

Liefs, Linny♥

Wow zeg, vind ze nu al super mooi, zo had ik ze ook wel gewild! !!!

Heel veel su6 alvast

Liefst madje

Succes!

Ik kan zelf niet begrijpen dat mensen zo rond willen lopen , ben wel nieuwsgierig naar de motivatie erachter want vind ze nu al huge!

Wow!!!!

Wat een ongelooflijk groot aantal cc's.

Ik vind grote borsten enorm mooi en ben nu zelf ook over een wissel aan t nadenken ergens in de range van 600. Maar dat zou denk ik voor mij echt een max zijn.....

Ben hoe mooi ik echt grote boobies ook vind (formaat Jwow, barbie van o o cherso zeg maar) tegelijkertijd ook wel bang dat ze dan in de weg zullen zitten, ik medische complicaties ga ondervinden of ik geen leuke kleding meer kan vinden dat soort dingen.

Heb jij jezelf dat soort vragen ook gesteld of heb je dat allemaal over voor gewoon echt groot;-)?

Ik bedoel het echt als n serieuze vraag, ben net als Kavo benieuwd wat iemand motiveert om voor dergelijke cc's te kiezen....

binnenkort iig dus voor jou je droom boobies! enjoy xxx saartje

Wauw! Wat gaaf zoveel cc's! Ook ik ga voor je duime hihi...

ook wil k je graag toevoege?

Wauw super! Benieuwd naar het resultaat. Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe je erbij komt om hiervoor te kiezen

Veel succes alvast xxx

wowwww zoveel cc joh ben wel benieuwd hoeveel je nu hebt,xxx en succes he!