Ga naar inhoud

Hoogte van de borsten bij iedereen anders


Aanbevolen berichten

Een vraagje dames,

Hoe komt het toch dat bij de ene vrouw de borsten na de bv heel hoog zitten en bij de ander niet?

Ook al zijn ze door dezelfde pc geopereerd.

Bij mij hebben ze nl nooit heel hoog gezeten . Ik ben geholpen door Frans Straten, 425 cc hp dual plane.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt dat vooral aan de spier. De borstspier van de ene vrouwt duwt ze hoger dan de andere vrouw. Met de tijd worden je spieren soepeler en kunnen ze gaan zakken. Zo heeft de een bij dual plane veel pijn en bij de ander is het weer een stuk minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten ze nog best wel hoog, ben nu bijna 10 weken PO. PC gaf ook aan dat dat zo is, niks aan te doen zegt hij. Moet er wel bij zeggen dat ik voor de wissel al stevige borstspieren had door sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik maak het nu zelf mee en ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat het alles met de spier te maken heeft..ik ben rechts en die kant blijft ook veel langer echt te hoog zitten...gelukkig is het met een band (als het goed is) netjes op te lossen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm, dat heb ik heel duidelijk aangegeven en toch zaten ze bij mij al heel snel op zijn plaats en niet te hoog.

Klopt maar daarnaast geldt ook nog:

Als je hebt aangegeven graag een mooi decolleté te willen,

ook zonder dat je een bh aan heb,

dan zet de pc de implantaten hoger onder de spier.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist aangegeven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil, niets over een mooi decolleté zonder beha. Een band kan volgens mij tot 6 weken helpen, daarna heeft het geen nut meer, ik heb trouwens nooit een band gehad. Hopen dat het nog zakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

T zal deels te maken hebben met je voorsituatie, je spier en hoe de pc ze geplaatst heeft.

(Denk ik)

Ik had aangegeven dat ik ze zo hoog mogelijk wilde dus kort po zaten ze praktisch onder m'n kin en door m'n borstspier die gespannen bleef heeft t vrij lang geduurd voordat t er mooi uitzag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.