Ga naar inhoud

Wat is jullie advies? MP en HP, 290-350cc


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

Ik ben radeloos. Ben op consult geweest bij Vito Koeijers. Alles ging goed alleen zijn advies vind ik raar.

Hij heeft verteld om twee verschillende prothese te gaan gebruiken omdat mijn borsten nu al qua maat en vorm verschillen.

Hij wilt 290MP en 290-350HP gaan gebruiken wat zouden jullie hiervan zeggen als jullie dit kregen?

Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik dacht namelijk zelf aan 350Hp om 375HP.

De operatie is zaterdag al!

Graag lees ik jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik durf je hier geen advies in te geven, zou misschien kunnen zijn dat de ene borst nu al lager is dan de andere dat hij daarom 2 verschillende profielen gebruikt, en dat hij tijdens de operatie kijkt wat het mooiste resultaat gaat geven, om ze zo gelijk mogelijk te maken,

maar kan je hem niet bellen nu ?? uitleggen dat je heel erg twijfelt, en dat je het even niet meer weet , en vragen of hij je het nog een keer uit wilt leggen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gehad! Ze hebben van MP en HP per soort 3 verschillende maten besteld. Dus ik ben nu wel gerust gesteld dat het goed gaat komen. Ik ga zaterdag gewoon heel duidelijk zijn in wat ik wil en hopen dat hij dat dan ook doet!

Ik ben in ieder geval nu wel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is heel mooi, wat een opluchting. gelukkig weet je nu een beetje hoe of wat, en kan je met een gerust hart morgen naar de ok.gaat dus helemaal goed komen

Precies probeer duidelijk te zijn met wat je het liefste wilt, en dan zal hij zelf goed kijken wat mooi is, en wat past

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.