Ga naar inhoud

Knobbeltje in borst?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Het is nu bijna een half jaar geleden dat ik mijn borstvergroting heb ondergaan.

Nog steeds super tevreden, alleen vandaag voelde ik ineens een soort knobbeltje in mijn borst..

Niet dat ik van het ergste uit ga, maar vraag me wel af wat het is.

Het lijkt alsof er een soort erwtje net onder en achter mijn tepel zit, het is hard en als ik er op druk ook zeker pijnlijk.

Vraag me echt af wat het kan zijn, kapselvorming, spiertje, zenuw ofzo? mijn linkerborst heeft dit namelijk niet.

Zijn er meerdere die hier ervaring mee hebben?

x. Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij legde het uit als een soort vouwtje in de prothese.en ik voel het ook de ene keer beter dan de andere keer, maar ik had er niet echt pijn aan, dus zou gewoon even langs de huisarts gaan, die is de enige die het met zekerheid kan zeggen,

met dual plane kan het ook zijn dat als het bij je tepel is dat je het in je borstweefsel voelt, kan misschien een spiertje zijn, maar ik zou geen risico nemen het hoeft niets te zijn, maar beter even na laten kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig niks ernstigs, vandaag een mailtje teruggekregen van Frans en hij zei dit: Het lijkt erop dat je iets van je klierweefsel voelt. Dit hoeft niet het implantaat te zijn en ook geen kapselvorming. Als je het wilt laten onderzoeken dan kan dit beter via de huisarts, of eventueel een echo laten maken.

Opgelucht ademhalen en vieren dat ik vandaag 6 maanden PO ben haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Prinsesje99,

Voel je het nu nog? Ik voel nu namelijk ook een bobbeltje en ik maak me echt gigantisch druk, heb er net echt om gehuild gewoon. En nu is Frans Straten vanaf woensdag op vakantie. Is het wel goed als je zo'n vouwtje voelt? Het voelt zó raar en ik voel het alleen maar als ik me helemaal voorover buig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey maganta, echt erg maar ik zie nu pas dat ik een reactie had:o nee hij is nu ver weg...had straten destijds gebeld en die zei dat het een klier kon zijn die wat opgezwollen was...maar wil niet zeggen dat dat voor ieder knobbeltje geld watje voelt hoor ;) heb je hem intussen al kunnen bereiken? Weet je nu wat het was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje

5 jaar geleden voelde ik ook een knobbeltje op de zelfde plek die jij aangeeft er is toen een echo gemaakt een biopsie uitgevoerd

Bleek het gelukkig om een vetbultje te gaan.

Bespreek het anders ook even met Dr.Nio als je op consult gaat, of toch even langs je HA voor een verwijzing.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik voel ook precies hetzelfde achter/naast mijn tepel. mijn plastisch chirurg zei dat het een plooitje kan zijn oid. ik ben transexueel dus kan volgens mij niet zo gauw borstkanker krijgen, maar ik ga dinsdag naar de huisarts want het doet steeds pijn bij aanraking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik ben nog maar paar dagen na operatie en heb ook een klein knobbeltje aann m'n rechter borst, bijna aan de oksel.

Is een heel pijnlijk plekje ...

5 januari moet ik toch op controle dus ga ik dan aan de PC vragen wat het misschien is.

Ik ga ervan uit dat het een ontstoken klier is ofzo, maar vraag het liefst toch eens na ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.