Ga naar inhoud

Consult en gesprek gehad, maar heb toch nog last minute vragen/twijfels!


xMelissaMary

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben nog een beetje nieuw en onhandig hier.

Mijn naam is Melissa, 25 jaar, 1.77 m, 59 kilo en cup 75a (denk ik).

Ik heb 2 weken geleden een consult met Diana Gabriels gehad en vond het een leuk mens!

Gisteren mijn gesprek gehad met Dhr. Roosenburg en 29 april gaat het al gebeuren :D

Maar na gisteren ben ik hier nog meer gaan rondkijken en lezen over een aantal dingen.

Er werd mij ronde protheses 350cc M profile aangemeten en ook gepast natuurlijk tijdens het consult.

Zag er flink uit maar nu hoor ik dat het stukken minder is als ze echt in je zitten.

Kan ik nog eventueel vragen voor de 375/400cc? (ze zei toen al max. 375cc maar schreef 350cc op)

Ik wil echt niet dat het tegenvalt qua volume als ik sommige ervaringen lees :o!

En nu kom ik pas achteraf met de vraag wat is het verschil nou tussen die L/M/H profile protheses?

Hieronder een foto met wat ik zelf ongeveer heb en wat ik graag zou willen.

Kom ik daar een beetje mee in de buurt denken jullie?

Kunnen jullie me helpen ladies???

xxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa!

Ik kan je helaas niet helpen met de L/M/H-vormen want daar heb ik serieus nog nooit iets over gehoord van mijn pc..Ik ben wel van mening dat het ontzettend zonde zou zijn als je achteraf baalt dat ze kleiner uitvallen dan je denkt dus zou zeker overleggen met je pc of het mogelijk is om een grotere prothese te plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooo, zo! Uhm zelf heb ik high profile dan. Ik vond dat belangrijk omdat ik het niet mooi vind als je een lap huid ziet en dan pas de borst zelf..vind het mooier als het van boven al snel boller is! Hoop dat je deze ontzettende cryptische zin snapt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je met 350cc niet tevreden gaat worden als ik naar die foto kijk, dus als het kan zou ik om wat groter vragen!

Ik ben namelijk ongeveer net zo lang en zwaar als jou dus ik durf wel een beetje in te schatten dat 350cc dan niet veel is! Ik heb bijna het dubbele aantal cc's en van voren zien die van mij er qua grootte ongeveer uit als de na-situatie op je foto vind ik. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow haha dan was ik nog bescheiden met het aantal cc's wat ik er eventueel bij zou willen..

Ik verkijk me er denk ik op bij iemand anders hier of op een foto :76:

En als ik niet vervelend ben, hoeveel cc denk je dat zij hier krijgt in dit filmpje? (resultaat vanaf 7:30)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow haha dan was ik nog bescheiden met het aantal cc's wat ik er eventueel bij zou willen..

Ik verkijk me er denk ik op bij iemand anders hier of op een foto :76:

En als ik niet vervelend ben, hoeveel cc denk je dat zij hier krijgt in dit filmpje? (resultaat vanaf 7:30)

Hmm heel lastig om te zeggen, want ik weet natuurlijk niet hoe lang en zwaar ze is, en dat maakt natuurlijk veel uit! Iemand van 1,60 met 400cc ziet er heel anders uit dan iemand van 1,80 met 400cc!

In dat shot met het witte shirtje aan zien ze er net zo groot uit als die van mij bh-loos in een shirtje, maar ik denk dat ze wel iets kleiner zijn.. Als ik echt moet gokken denk ik iets van 450cc. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tip: ga groter dan je nu wil. Ik ben 1,78 en 68kg. Wel wat zwaarder dus maar ik heb links 450cc en rechts 425cc. Vind ze mooi bij m'n lichaam staan maar een maat groter zelfs was ook mooi geweest bij mijn lijf denk ik. Nouja, je kunt eens naar mijn foto's kijken ook dan zie je t. Wat zei Roosenburg trouwens? Soms is het namelijk qua ruimte en weefsel niet mogelijk om groter te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik al ja.. Misschien schelen die 10 kilo's toch wel en ziet het er al minder mooi uit.

Ik vergelijk teveel met iedereen hier haha

Hij vond 350cc precies goed en houdt niet van groter heb ik gelijk gemerkt :P

Maar ik heb vooral die max. 375cc in mijn hoofd! Terwijl dat niet eens zoveel meer is..

En als ik ook even over medium en high profile mag vragen, wat raad jij mij aan?

Bij high lijkt het meer? Dan zou de keuze snel gemaakt zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je een tip mag geven... Ik had ook kleine borsten en heb er 325 en 375 in gekregen.

Ik ben nu pas een week PO en kan je nu al zeggen dat ik ze toch ietsje pietsje groter had gewils. Of ze moeten nog groeien haha...

Ze zijn bij dus wat kleiner uitgevallen in vergelijking met mijn pasprothes.

Wat meer cc, 400(?) zou ik je adviseren als je wat grotere wil.

Welke cupmaat wil je bereiken? Ik kom denk ik op kleine C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij op een kleine c? Dat zal wel meevallen toch!

Ik wil het liefst op een mooie d uitkomen en ik zie dat dat in het algemeen wel gehaald wordt met 350 of 375cc (in verhouding met wat ik zelf ook heb, mooie 75a)

Ik heb meerdere meiden hier gezien die prachtige boobbies hebben met dus die 350 of 375 cc maar ik zie ook gelijk hun reacties dat het weinig lijkt..

http://www.borstenforum.com/user/7520-pattyxxx/

http://www.borstenforum.com/user/9200-jara/

Sorry dat ik jullie er zomaar bij zet, maar vind jullie boobbies erg mooi als voorbeeld :D

En deze trouwens ook maar die is niet meer online.

http://www.borstenforum.com/gallery/image/18258-image/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Roosenburg heeft mij ook geopereerd en houd inderdaad niet van grote borsten hahaha...Ik heb links 350 cc en rechts 375 cc gekregen en ook MP...ik zou nu zelf voor HP gaan, omdat deze meer naar voren komen..Hij plaatst ook het liefst dual plane.. Doe wat je gevoel je ingeeft..als je echt graag rondingen wil dan zou ik zelf voor HP gaan.. veeel succes met aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik twijfelde ook heel erg tussen 335 cc en 380 cc ! Op aanraadde van mijn vriendin toch vd grotere maat gegaan en wat ben ik blij!!! Het valt altijd veel kleiner uit. Op zo een pas sessie lijkt het heel groot maar je went er snel aan ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh nee joh! Dat ben ik niet haha

De linker is ongeveer wat ik nu zelf heb en de rechter wat ik graag zou willen na de borstvergroting :)

Ik ga morgen denk ik bellen met de vraag of het HP 375cc kan worden ipv MP 350cc.

Vooral na de reacties hier op het forum!

Ha ha, lekker slim van mij :)

Ga voor de grootste meid, het valt altijd kleiner uit in het echt.

Ik heb 425 cc en ben 1.66 m lang en ze hadden nog best iets groter gemogen

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik al ja.. Misschien schelen die 10 kilo's toch wel en ziet het er al minder mooi uit.

Ik vergelijk teveel met iedereen hier haha

Hij vond 350cc precies goed en houdt niet van groter heb ik gelijk gemerkt :P

Maar ik heb vooral die max. 375cc in mijn hoofd! Terwijl dat niet eens zoveel meer is..

En als ik ook even over medium en high profile mag vragen, wat raad jij mij aan?

Bij high lijkt het meer? Dan zou de keuze snel gemaakt zijn :D

Zeker voor 375cc en high profile gaan! Scheelt ten eerste maar 25cc, erg klein verschil dus eigenlijk geen twijfel over nodig eigenlijk, daarnaast high profile voor de super mooie bolling bovenaan (super mooi bij decolleté).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt inderdaad niet veel! Morgen ga ik daar maar even over bellen.

Bedankt voor de HP info :D

Dat is ook precies wat ik wil dus ik snap niet waarom ze MP hebben opgeschreven en het er verder niet over hebben gehad..

Het ging allemaal zo makkelijk met ja en amen, maar dat was vooral omdat ik er zo van onder de indruk was en er na al die jaren zo klaar voor ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Melissa, ik ben nieuw hier. Heb maandag mijn borstvergroting gehad. Ben blij dat het achter de rug is. Heb jij ook zo'n pijn? Pffff... Nu heb ik ook zo'n rugpijn gekregen, voel me ellendig. Bovendien zie ik nog geen resultaat. Zit een strak verband eromheen dat dinsdag pas wordt weggehaald. Dat is nog lang wachten hoor. Voor zover ik kan lezen hier is het zo bij de meeste meiden niet gegaan en kregen jullie meteen een sport bh. Was het bij mij ook maar zo... Ben zo benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.